25 Ιαν 2011

Απάντηση Χρήστου Μάτη

Στην ανάρτηση http://taxalia.blogspot.com/2011/01/blog-post_2995.html (Ας προσέχει τι λέει ο κ. Μάτης...)

Αγαπητοί φίλοι,

Κατ΄ αρχήν να σας ευχαριστήσω που σημειώνετε ότι τα λέω ωραία.

Αν κατάλαβα καλά, θέτετε τα ερωτήματα για το ΑΠΕ, επειδή εγώ ζήτησα ως μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΠΘΕ να δημοσιοποιηθούν οι αμοιβές των εργαζομένων. Θα σας έλεγα ότι αυτό είναι συμψηφισμός. Πρακτικά δηλαδή θα είχατε τα ερωτήματα αλλά δεν θα τα θέτατε αν δεν είχα θέσει το θέμα. Δε συμμερίζομαι την άποψη σας.
Εγώ λοιπόν απαντώ πάντοτε σε ότι... με αφορά χωρίς να εξετάζω την καλή ή μη προαίρεση του υποβάλλοντα τα ερωτήματα, για ένα και κύριο λόγο: Αμείβομαι από δημόσιο χρήμα και δεν δικαιούμαι να επικαλεστώ προσωπικά δεδομένα. Σε ό,τι αφορά στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, το ρεπορτάζ σας, για το οποίο δεν είναι πλήρες, μπορείτε να ζητήσετε όσα στοιχεία θέλετε, από τη διοίκηση, απευθείας. Εγώ είμαι εργαζόμενος και όχι διευθυντικό στέλεχος.

Η πρόταση μου στο Δ.Σ. της ΔΕΠΘΕ να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία των αμοιβών των εργαζομένων έγινε και επειδή, όπως έχω επανειλημμένα πει, σέβομαι απόλυτα και εκτιμώ τους συναδέλφους μου που δουλεύουν στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Κι επειδή πολλοί από αυτούς τυχαίνει να είναι και προσωπικοί μου φίλοι, δεν θα τους αφήσω στο έλεος καμιάς κακοήθειας για το «πάρτι του TV100» με τις περιρρέουσες φήμες για αμοιβές χιλιάδων ευρώ.

Σε ότι με αφορά προσωπικά:

Εργάζομαι στο Μακεδονικό Πρακτορείο, προκάτοχο του ΑΠΕ- ΜΠΕ από τις 3/12/1993.

Έχω σύμβαση αορίστου χρόνου από την 1/1/1997.

Εργάζομαι καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή και Σάββατο ή Κυριακή όποτε μου αναλογεί) και κείμενα μου υπάρχουν στο ΑΠΕ καθημερινά (τα τελευταία σήμερα)

Έχω μισθολόγιο από το 1989, δηλαδή είμαι στο κλιμάκιο των 22 ετών, αλλά αμείβομαι με 20, επειδή οι μισθοί μας έχουν παγώσει από 1/1/2010 και από αυτό το ποσό έχει αφαιρεθεί το 10%, σύμφωνα με την κυβερνητική απόφαση.

Δεν έχω άλλα επιδόματα πλην του οικογενειακού και του επιδόματος παιδιών. Ο υπολογισμός των αμοιβών μου λοιπόν, είναι εύκολος με μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα της ΕΣΗΕΜΘ, esiemth.gr, όπου υπάρχει η συλλογική μας σύμβαση.

Επειδή λοιπόν συμφωνείτε απόλυτα να υπάρχει διαφάνεια, και επειδή ξέρετε, ότι εγώ δεν ήμουν κανενός παιδί, καλό θα είναι να προωθήσετε κι εσείς τη διαφάνεια, όπως μπορείτε. Εγώ αυτό κάνω από όποια θέση και αν βρίσκομαι, χωρίς να μετράω το κόστος. Άλλωστε θυμάστε ότι στις δημοτικές εκλογές του 2006, έθεσα στη διάθεση των δημοτών του Αγίου Παύλου τη φορολογική μου δήλωση.

Δεν ανέχομαι υπόνοιες, φήμες και δήθεν εμπιστευτικές διαρροές. Ας τα βγάλουμε όλα στο φως για να μην υπάρχουν υπόνοιες για κανένα. Συμψηφισμοί δε γίνονται δεκτοί. Και δεν το λέω για τη ΔΕΠΘΕ μόνο.

Η χώρα μας έχει οδηγηθεί στη σημερινή της κατάσταση επειδή κυριαρχεί αδιαφάνεια, η οποία έχει οδηγήσει σε μία γενική καχυποψία. Ας σπάσουμε το κέλυφος. Ας το καταλάβουμε καλά όλοι μας: Σε κανένα δημόσιο ταμείο, δεν μπορούν να υπάρχουν προσωπικά δεδομένα.

Με τιμή

Χρήστος Μάτης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη