Η αμερικανική εταιρεία ΑOL, που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο, συμφώνησε να εξαγοράσει την ειδησεογραφική ιστοσελίδα Huffington Post, της ελληνοαμερικανίδας Αριάνα Χάφινγκτον - Στασινοπούλου (φωτο), έναντι 315 εκατ. δολαρίων (250 εκ.ευρώ περίπου). Με αυτή την εξαγορά, η AOL βάζει ένα μεγάλο στοίχημα όσον αφορά τη βιωσιμότητα των ιστοσελίδων ελεύθερου περιεχομένου.
Το deal αυτό, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τις...
αρχές του β΄ τριμήνου, αποτελεί το σημαντικότερο βήμα που έχει κάνει η AOL από το 2009, όταν αποχώρησε από τον όμιλο Time Warner. Η συμφωνία εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει όμιλο στο χώρο των ΜΜΕ με συνδυασμένη βάση 117 εκατ. επισκεπτών μηνιαίως στις ΗΠΑ, και 270 εκατ. επισκεπτών παγκοσμίως.
Ο όμιλος θα έχει πρόσβαση σε όλες τις πλατφόρμες, διαδικτυακές, κινητών τηλεφώνων, video, κ.λπ.
Η Αριάνα Χάφινγκτον θα διοριστεί πρόεδρος και διευθύντρια ειδήσεων στο νεοσύστατο όμιλο The Huffington Post Media Group, που θα συνενώσει όλες τις δυνατότητες περιεχομένου (content), του Haffington Post και της AOL. Πέρσι, η Huffington Post, η οποία ιδρύθηκε το 2005, με 25 εκατ. επισκέπτες το μήνα, είχε τζίρο 30 εκατ. δολ., και σκοπεύει να τον τριπλασιάσει σε 100 εκατ. δολ. μέχρι το 2012. Η ΑOL, με διευθύνοντα σύμβουλο τον Τιμ Αρμστρονγκ, που εξαγόρασε τις ιστοσελίδες TechCrunch και 5MinMedia πέρσι, επενδύει σε εξειδικευμένες ιστοσελίδες, με σκοπό την προσέλκυση εσόδων από διαφημίσεις.
http://whatzthe411.blogspot.com/2011/02/aol-inc-is-buying-online-news-hub.html