"Μόλις ανακοινώθηκε ότι το νέο μέτρο πρόκειται να εφαρμοσθεί και στα ελληνικά δεδομένα, κυριάρχησαν οι φόβοι φανατικών ότι η Κάρτα θα περιέχει τον αριθμό 666 και το «χάραγμα του Αντίχριστου».
λέει ο βλάκας αρθρογράφος, χρησιμοποιώντας με ανιαρό τρόπο, τα "ταμπελάκια".
Μα τι λες βρε βλάκα! Ποιός σου είπε ότι όποιος αντιδρά στην Κάρτα του Πολίτη, το κάνει για το "666" και άλλα, που...
στο μυαλό σου φαντάζουν γραφικά (και ίσως είναι);
Εμείς, στο taxalia, αναφερθήκαμε εκατοντάδες φορές στο ζήτημα και εκφράσαμε διαφωνίες, που δεν πηγάζουν από θρησκευτικές ανησυχίες ή θρησκοληψίες (σεβαστές κι αυτές!), αλλά από την επιστημονική μας γνώση. Ως προγραμματιστής, βλέποντας καθημερινά τις δυνατότητες επεξεργασίας, που δίνουν τα σύγχρονα υπολογιστικά συστήματα, με ανησυχεί η ιστορία με την κάρτα και γενικά όλα τα contactless αποθηκευτικά μέσα.
Απλά δεν θέλουμε, να είναι καταγεγραμμένη η ζωή μας σε μια κάρτα και να μπορεί ο κάθε "περίεργος" με τόση ευκολία να γίνεται "μελετητής" μας. Δεν μπορείς να το καταλάβεις;
Συμμετείχα στη διαβούλευση στο opengov, διάβασα με προσοχή τις εξηγήσεις του Υπουργείου για τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά δεν πείστηκα, τι να κάνουμε τώρα;
Από πού ως πού, όσοι αντιδρούν για την επέκταση των μέσων καταγραφής της κοινωνικής δραστηριότητας, (κάρτες, κάμερες, κλπ), το κάνουν για το ..."666" και τον "Αντίχριστο";
Γιατί ταυτίζετε βλακωδώς κάθε υγιή ή επιστημονικό ή τεχνικό προβληματισμό με ακραίες ή περιθωριακές (στο μυαλό σας ενίοτε) ομάδες;
Τα ίδια κάνατε και με την αντιμετώπιση του τεράστιου ζητήματος της αθρόας εισόδου παράνομων μεταναστών. Αν έλεγε ο Άνθιμος π.χ. να κάνουμε φράχτη ενός (-1-) χιλιομέτρου στον Έβρο, θα πέφτατε πάνω του σαν κοράκια, μιλώντας για τα "ακροδεξιά αντανακλαστικά" της κοινωνίας κι άλλες παπαριές.
Τώρα που το λέει ο σοσιαλιστής Γεώργιος Παπανδρέου (και μάλιστα για 12 χλμ) το βουλώσατε και επιχειρηματολογείτε υπέρ του φράχτη!
Τελικά το μόνο ακραίο στην Ελλάδα, είναι η ακραία σύγχιση του νου σας.
ΣΥΝΟΨΗ: Δεν αντιδρούν στην Κάρτα, οι "φανατικοί", αλλά το σύνολο σχεδόν των ενεργών πολιτών, που επιθυμεί το σεβασμό της ιδιωτικότητας. Αλλά αυτοί δεν είναι οργανωμένοι σε κάποιες κινήσεις και δεν θέλουν να ταυτιστούν με καμία ομάδα. Ακριβώς επειδή δεν είναι φανατικοί.
B.Π.