αν και αμυντικός, παίζει επιθετικά στη Βουλή |
αναζητήσει και εξασφαλίσει λύσεις σε πολλά προβλήματα που ταλαιπωρούν τους πολίτες της Β’ Πειραιώς, ασκώντας πίεση στους αρμόδιους Υπουργούς:
α) Απέσπασε την σύμφωνη γνώμη του Υφυπουργού Περιβάλλοντος ότι ο Δήμος Περάματος θα συμπεριληφθεί στις επιδοτήσεις για περιβαλλοντικά προγράμματα, που δικαιούνται οι Δήμοι οι οποίοι ‘’φιλοξενούν’’ πετρελαϊκές εγκαταστάσεις. Από το 2002 που ισχύει ο σχετικός Νόμος, το Πέραμα ήταν αποκλεισμένο από την παραπάνω κατανομή, μια αδικία που σύντομα θα αποκατασταθεί.
β) Εξασφάλισε τη δέσμευση του Υφυπουργού Υποδομών, ότι θα δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην αποπεράτωση των Δημοτικών Σχολείων στα Παλούκια και τα Σελήνια της Σαλαμίνας, σε σχετική ερώτηση που κατέθεσε. Ο Υφυπουργός μάλιστα δεσμεύτηκε για τη διάθεση 339.000 ευρώ για την αναβάθμιση των σχολικών συγκροτημάτων της Σαλαμίνας.
γ) Έλαβε τη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή τόσο στις λεωφορειακές γραμμές όσο και στα δρομολόγια του ΟΑΣΑ, στους δήμους Κερατσινίου και Δραπετσώνας. Το τελευταίο διάστημα και στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ εξεταζόταν το σενάρια να περικοπούν λεωφορειακές γραμμές στους παραπάνω Δήμους, ένα μέτρο που θα έπληττε κυρίως τους χαμηλόμισθους και σε ένα Δήμο που δεν εξυπηρετείται από άλλο μεταφορικό μέσο.
Επίσης, ο Βουλευτής Β’ Πειραιώς Γεώργιος Ανατολάκης, θέτει ως κύρια προτεραιότητά του την εκρηκτική ανεργία στην ευρύτερη περιοχή της περιφέρειας του. Συγκεκριμένα, κατέθεσε Ερωτήσεις και αναμένει τις απαντήσεις των αρμόδιων Υπουργών σχετικά με:
α) Τα τεράστια προβλήματα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης όπου ο Ο.Λ.Π. επέβαλε αυξήσεις για τη χρήση των χώρων της, και κάνει έξωση στις επιχειρήσεις που έχουν οικονομικά προβλήματα. Εξάλλου, ρωτάει για τη επαναλειτουργία του εμπορικού τμήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά για να καταπολεμηθεί η κρίση που μαστίζει τον ναυπηγικό - επισκευαστικό τομέα. Σε αυτήν την κατεύθυνση, κατέθεσε και Ερώτηση για συγκεκριμένη ιδιωτική επένδυση 20 εκατομμυρίων ευρώ στην Σαλαμίνα, που καθυστερεί 2 χρόνια λόγω της Κρατικής γραφειοκρατίας. Η επένδυση αυτή θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας, και παρόλα αυτά κινδυνεύει να ματαιωθεί και να πραγματοποιηθεί σε άλλο σημείο της Ευρώπης.
β) την Ναυτική Εκπαίδευση που βρίσκεται υπό διάλυση, λόγω έλλειψης χρημάτων και εκπαιδευτικού προσωπικού. Με αυτό τον τρόπο επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο η εύρεση εργασίας εκατοντάδων αποφοίτων Πλοιάρχων και Μηχανικών, που είναι απαραίτητοι για να μείνει σε υψηλή θέση η Ελληνική Ναυτιλία.
γ) τις ελλείψεις στο Προσωπικό των Φυλακών Κορυδαλλού, το οποίο παλεύει μέσα από αντίξοες συνθήκες να φέρει εις πέρας το έργο του. Ο Βουλευτής ζητάει να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στο κανόνα 1 προς 5, για την πρόσληψη νέων σωφρονιστικών υπαλλήλων.
Τελικά, ο πρώην αμυντικός Γιώργος Ανατολάκης, διαθέτει και επιθετικές αρετές που αναδεικνύει στα κοινοβουλευτικά έδρανα προς όφελος των πολιτών.