21 Μαρ 2011

Περί κοινωνικής δικαιοσύνης...

Το παρακάτω κείμενο είναι επιστολή ενός δημοσίου υπαλλήλου, η σύζυγος του οποίου απολύθηκε πρόσφατα από την επιχείρηση που εργαζόταν και ο οποίος δεν κατάφερε να υπαχθεί στο καθεστώς των χρεωμένων νοικοκυριών επειδή, όπως του είπαν, αμείβεται κάθε μήνα με το ποσό των 1.100 ευρώ. 
"Είμαι δημόσιος υπάλληλος και η σύζυγός μου δούλευε στον ιδιωτικό τομέα και πλέον είναι μια από τους χιλιάδες άνεργους. Όλα αυτά τα χρόνια, καθότι μισθωτός, πληρώνω τους...
φόρους μου, ελέγχομαι τακτικά, καταθέτω πόθεν έσχες. Επίσης μειώθηκε ο μισθός μου, όπως και όλων (σχεδόν) των δημόσιων και ιδιωτικών υπαλλήλων. Είμαι συνεπής στις δόσεις του στεγαστικού μου δανείου. Πρόσφατα γνωστός μου, ο οποίος σαν ιδιωτικός υπάλληλος έπαιρνε 1900 ευρώ και η σύζυγος του άλλα 1300 ευρώ και τώρα είναι καί οι δύο άνεργοι, πήγε σε δικηγόρο (είχε φτάσει στο σημείο να χρωστάει 40.000 ευρώ στις πιστωτικές του κάρτες, να μην έχει πληρώσει το στεγαστικό δάνεια για πέντε μήνες και τις δοσεις του αυτοκινήτου επίσης) ο οποίος μετά από ενέργειες για τα υπερχρεομένα νοικοκυριά τούς ενημέρωσε ότι μπορούν να υπαχθούν σε αυτήν την κατηγορία και να γλιτώσουν το 30% των χρωστούμενων.Έτσι αφού ενημερώθηκα κι εγώ λόγω της μείωσης του μισθού μου, της ανεργίας της συζύγου μου και συν το γεγονός ότι είμαστε πολυμελής οικογένεια, έκανα τις ίδιες ενέργειες σπάζοντας τά μούτρα μου. Η απάντηση που πήραν είναι ότι επειδή ο ένας από τα δύο μέλη  είναι δημόσιος υπάλληλος (1100 ευρώ μισθό) δέν μπορώ να υπαχθώ στό νόμο περί υπεχρεομένων νοικοκυριών παρότι δέν έχω καθυστερήσει ποτέ τη δόση τού στεγαστικού, πληρώνω φόρους, δεν χρωστάω στις κάρτες, δεν είμαι στον Τειρεσία.
Μπορούν όμως να υπαχθούν αυτοί που φόρτωναν τις κάρτες τους άσκοπα, που δεν πλήρωναν τις δόσεις των δανείων τους, που έπαιρναν δάνεια για ακριβά αυτοκίνητα.
Δηλαδή μπορεί νά χαριστεί το 30% τών χρεών αυτών πού από κακοδιαχείριση τόσα χρόνια και ενώ είχαν δουλειά άφηναν χρέη αντί να αποταμιεύουν και οι υπόλοιποι πού ήταν σωστοί καί νόμιμοι στο πυρ τό εξώτερων. Αχ Ελλάδα με τη δικαιοσύνη σου!!!!

Υ.Γ: Δεν αναφέρομαι στους ανθρώπους που έχουν ένα στεγαστικό δάνειο, αδυνατούν λόγω της κρίσης νά πληρώσουν τις δόσεις και μπαίνουν στό καθεστώς αυτό. Αναφέρομαι σε εκείνους  που έβγαζαν γούστα με δανεικά και τώρα το κράτος τους χαρίζει κάποια από αυτά. Ενώ αν για κακή σας τύχη ο ένας εκ των δύο είναι χαμηλόμισθος δημ.υπάλληλος δεν μπορεί νά υπαχθεί στά υπερχρεωμένα νοικοκυριά.
Ζήτω το δίκαιο Ελληνικό κράτος".
Έλλην
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη