Ζητά το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων
1. Καταγγέλουμε τη μετατροπή της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων και γενικά των αστυνομικών οργάνων σε ιδιωτική παρα-αστυνομία των μεγαλοεργολάβων. Πληθαίνουν οι περιπτώσεις (π.χ. στην Ολυμπία Οδό) καταπάτησης κάθε έννοιας νομιμότητας, αφού αστυνομικά όργανα επιβάλλουν ..
πρόστιμα και αφαιρούν πινακίδες και άδειες ακόμη και οδηγών που ΔΕΝ αρνούνται να καταβάλλουν το αντίτιμο των διοδίων, αλλά δηλώνουν αδυναμία πληρωμής – πρόστιμα έχουν επιβληθεί ακόμη και σε οδηγούς που ζήτησαν να πληρώσουν με πιστωτική κάρτα! Στηρίζουμε έμπρακτα τους συμπολίτες μας που έχουν υποβάλει μηνύσεις κατά των παρανομούντων αστυνομικών οργάνων και υπαλλήλων των εταιριών. Η «δικαιολογία» που προβάλλουν προφορικά τα αστυνομικά όργανα (ότι δηλαδή «αναγκάζονται» να παρανομούν επειδή οι εταιρίες πληρώνουν τα έξοδα των οχημάτων της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων!) αποτελεί πρωτοφανή πρόκληση για τους φορολογούμενους πολίτες και αίσχος για τους υπουργούς Μεταφορών κ. Ρέππα και Προστασίας (των Εταιριών) κ. Παπουτσή.
2. Καταδικάζουμε την προσπάθεια τρομοκράτησης των πολιτών και του κινήματος κατά των διοδίων, που εκφράζεται με τον πρόσφατο πολλαπλασιασμό των μηνύσεων, ακόμη και συλλήψεων! Διαβεβαιώνουμε την κυβέρνηση και τους μεγαλοεργολάβους ότι το κίνημα κατά των διοδίων δεν θα πτοηθεί και θα συνεχίσει τις μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, ως την καταγγελία των χαριστικών συμβάσεων παραχώρησης και την κατάργηση όλων των διοδίων. Επιπλέον, επιβεβαιώνουμε τη θέλησή μας να περιφρουρήσουμε το μαζικό και συλλογικά αποφασισμένο χαρακτήρα των δράσεών μας, χωρίς παραχωρήσεις σε ενέργειες που είναι ξεκομμένες από τη βούληση των χιλιάδων πολιτών οι οποίοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις μας.
3. Ρωτάμε τον κ. Ρέππα: Πρώτον, τι απέγινε με την έρευνα που είχε εξαγγείλει για απόδοση ευθυνών στην «Νέα Οδός ΑΕ» σχετικά με την πρωτοφανή διακοπή της κυκλοφορίας και την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών την Καθαρά Δευτέρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας; Δεύτερον, έχουν σταματήσει τα έργα στην καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών, και αν ναι, γιατί δεν επιβάλει στην «Ολυμπία Οδός ΑΕ» όσα προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης; Ή μήπως προτιμά απλώς να εισπράττει η εταιρία το χαράτσι των διοδίων χωρίς να κουνάει, έστω και για τα μάτια, μια μπουλντόζα; Τέλος, γιατί η πλήρως τεκμηριωμένη καταγγελία από το κίνημα της Β.Α. Αττικής περί πολλαπλής αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων της «Νέα Οδός ΑΕ» δεν έχει επιφέρει τις προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες πολλών δεκάδων εκατομμυρίων και την καταγγελία της σύμβασης παραχώρησης από πλευράς του Δημοσίου;
4. Σχετικά με την εξαγγελλόμενη μείωση του αντιτίμου των διοδίων, καταρχήν τονίζουμε ότι είναι ελάχιστο μεν, προφανές δε αποτέλεσμα της πίεσης που ασκεί το κίνημά μας και οι μυριάδες πολίτες, που δίκαια και εύλογα δεν καταβάλλουν το χαράτσι στους νταβατζήδες ιδιώτες. Δεύτερον, αυτή η μερική υποχώρηση της κυβέρνησης κάθε άλλο παρά θα μας κάνει να απεμπολήσουμε το στόχο μας, ιδίως αφού ως προϋπόθεση για τη μείωση είναι νέα δάνεια των εργολάβων με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου! Πρόκληση αποτελεί και το σχέδιο της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει έσοδα από τα διόδια για την κάλυψη του… χρέους. Η μοναδική δίκαιη λύση είναι: καταγγελία των συμβάσεων και κατάργηση των διοδίων. Τίποτα λιγότερο!
1. Καταγγέλουμε τη μετατροπή της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων και γενικά των αστυνομικών οργάνων σε ιδιωτική παρα-αστυνομία των μεγαλοεργολάβων. Πληθαίνουν οι περιπτώσεις (π.χ. στην Ολυμπία Οδό) καταπάτησης κάθε έννοιας νομιμότητας, αφού αστυνομικά όργανα επιβάλλουν ..
πρόστιμα και αφαιρούν πινακίδες και άδειες ακόμη και οδηγών που ΔΕΝ αρνούνται να καταβάλλουν το αντίτιμο των διοδίων, αλλά δηλώνουν αδυναμία πληρωμής – πρόστιμα έχουν επιβληθεί ακόμη και σε οδηγούς που ζήτησαν να πληρώσουν με πιστωτική κάρτα! Στηρίζουμε έμπρακτα τους συμπολίτες μας που έχουν υποβάλει μηνύσεις κατά των παρανομούντων αστυνομικών οργάνων και υπαλλήλων των εταιριών. Η «δικαιολογία» που προβάλλουν προφορικά τα αστυνομικά όργανα (ότι δηλαδή «αναγκάζονται» να παρανομούν επειδή οι εταιρίες πληρώνουν τα έξοδα των οχημάτων της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων!) αποτελεί πρωτοφανή πρόκληση για τους φορολογούμενους πολίτες και αίσχος για τους υπουργούς Μεταφορών κ. Ρέππα και Προστασίας (των Εταιριών) κ. Παπουτσή.
2. Καταδικάζουμε την προσπάθεια τρομοκράτησης των πολιτών και του κινήματος κατά των διοδίων, που εκφράζεται με τον πρόσφατο πολλαπλασιασμό των μηνύσεων, ακόμη και συλλήψεων! Διαβεβαιώνουμε την κυβέρνηση και τους μεγαλοεργολάβους ότι το κίνημα κατά των διοδίων δεν θα πτοηθεί και θα συνεχίσει τις μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, ως την καταγγελία των χαριστικών συμβάσεων παραχώρησης και την κατάργηση όλων των διοδίων. Επιπλέον, επιβεβαιώνουμε τη θέλησή μας να περιφρουρήσουμε το μαζικό και συλλογικά αποφασισμένο χαρακτήρα των δράσεών μας, χωρίς παραχωρήσεις σε ενέργειες που είναι ξεκομμένες από τη βούληση των χιλιάδων πολιτών οι οποίοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις μας.
3. Ρωτάμε τον κ. Ρέππα: Πρώτον, τι απέγινε με την έρευνα που είχε εξαγγείλει για απόδοση ευθυνών στην «Νέα Οδός ΑΕ» σχετικά με την πρωτοφανή διακοπή της κυκλοφορίας και την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών την Καθαρά Δευτέρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας; Δεύτερον, έχουν σταματήσει τα έργα στην καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών, και αν ναι, γιατί δεν επιβάλει στην «Ολυμπία Οδός ΑΕ» όσα προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης; Ή μήπως προτιμά απλώς να εισπράττει η εταιρία το χαράτσι των διοδίων χωρίς να κουνάει, έστω και για τα μάτια, μια μπουλντόζα; Τέλος, γιατί η πλήρως τεκμηριωμένη καταγγελία από το κίνημα της Β.Α. Αττικής περί πολλαπλής αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων της «Νέα Οδός ΑΕ» δεν έχει επιφέρει τις προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες πολλών δεκάδων εκατομμυρίων και την καταγγελία της σύμβασης παραχώρησης από πλευράς του Δημοσίου;
4. Σχετικά με την εξαγγελλόμενη μείωση του αντιτίμου των διοδίων, καταρχήν τονίζουμε ότι είναι ελάχιστο μεν, προφανές δε αποτέλεσμα της πίεσης που ασκεί το κίνημά μας και οι μυριάδες πολίτες, που δίκαια και εύλογα δεν καταβάλλουν το χαράτσι στους νταβατζήδες ιδιώτες. Δεύτερον, αυτή η μερική υποχώρηση της κυβέρνησης κάθε άλλο παρά θα μας κάνει να απεμπολήσουμε το στόχο μας, ιδίως αφού ως προϋπόθεση για τη μείωση είναι νέα δάνεια των εργολάβων με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου! Πρόκληση αποτελεί και το σχέδιο της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει έσοδα από τα διόδια για την κάλυψη του… χρέους. Η μοναδική δίκαιη λύση είναι: καταγγελία των συμβάσεων και κατάργηση των διοδίων. Τίποτα λιγότερο!