14 Ιουν 2011

Θα μπορούσε να είναι ...διάγγελμα του κ.Πετσάλνικου

(χιουμοριστικό) ΔΙΆΓΓΕΛΜΑ του Προέδρου της Βουλής κυρίου ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΥ

Του ιατρού Βλάση Γωγούση

Προς τον Λαό της Καστοριάς ( και….περιχώρων ! )

Ελληνίδες,Έλληνες ΄

Α) Ως γνωστόν ,κατά το άρθρον 4 του Συντάγματος ( παρ. 1 και 2 ) « οι Έλληνες είναι ίσοι απέναντι του νόμου και έχουν ‘ισα δικαιώματα και υποχρεώσεις »,

Β) Κατ` εξαίρεσιν ,επιτρέπεται στον Πρόεδρο της Βουλής, όταν προσέρχεται προς διάγνωση και θεραπεία στο Νοσοκομείο της εκλογικής του περιφέρειας , να διακομίζεται - με σκάφος της πολεμικής Αεροπορίας - σε Νοσοκομείο της Πρωτεύουσας ,ανεξαρτήτως της παθήσεώς του.

Γ) ( προστέθηκε από..μένα, ) :

Αν στο Νοσοκομείο της Καστοριάς δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί ούτε μια πνευμονία, κλείστε το το…..ρημάδι !).



Με την ευκαιρία διαβάστε παρακαλώ το παρακάτω άρθρο μου :





ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ και όμως ΑΛΗΘΙΝΌ !!.

Δίκλινο , σεΝοσοκομείο της Σουηδίας , στο ένα κρεβάτι η αδελφή του Βασιληά Γουσταύου , στο άλλο η αξάχαστη φίλη μου ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ,από την Γερακινή Χαλκιδικής ( συνέβη στην 10ετία του 1970).

Μου τόλεγε και δεν το πίστευα , (μου το επιβεβαίωσαν ο σύζυγος και ο γυιός της ,Κώστας Δρακόπουλος, το τηλέφωνό του στη διάθεση των….απίστων !)

-« Μπήκα ,που λες γιατρέμου ,άρχισε μια μέρα να μου αφηγείται η Γεωργία, μπήκα στο Νοσοκομείο της Στοκχόλμης γιατί μ`έπιασε κωλικός χολής.

Μ`΄εβαλαν σ`ένα δίκλινο δωμάτιο ,μ`έκαναν δυό ενέσεις και μου είπανε να περιμένω για…ακτίνες. ( τα μισά τα καταλάβαινα ,τα άλλα με νοήματα ) .

{Η Γεωργία - καλή της ώρα - ήταν καθαρίστρια μαζί με τον άνδρα της σ`ένα μεγάλο εστιατόριο).

Στο διπλανό κρεβάτι ήταν ξαπλωμένη μια κυρία.

Εσύ τι έχεις ; την ρώτησα, έδειξε το στομάχι της .

Σήκωσα ψηλά το χέρι μου κι`΄έσφιξα τη γροθιά μου, σουφρόνοντας και τα χείλια μου ( σαν να της έλεγα «κουράγιο», γέλασε και μ`ευχαρίστησε ,στέλνοντάς μου ένα φιλάκι με το χέρι της.

Τρείς μέρες μείναμε μαζί, της είπα πως τον τελευταίο μήνα δούλευα στα W.C. του εστιατορίου και πως αυτό με συνέφερε γιατι μάζευα ……φιλοδωρήματα.

¨»»

«Εσύ; » τη ρώτησα, που μένεις;

« Στο παλάτι » , μου είπε

Πλάκα μου κάνει, σκέφτηκα , η δεν κατάλαβα καλά !.

Για να μην στα πολυλογώ, γιατρέ μου, συνέχισε η Γεωργία, αυτή έφυγε τρείς μέρες πριν από μένα και φεύγοντας μούγραψε σ`ένα χαρτάκι το `όνομά της κι`ένα τηλέφωνο.

«Πάρε με .να πιούμε καφέ μου είπε.»

Και την πήρα, τι την πήρα δηλάδή, με πήρε και με σήκωσε !. Άκου γιατρούλη μου(* τότε ήμουν 40ρης !!) μου είπε η Γεωργία , άκου να δεις πως έγινε.

Πήρα τηλέφωνο στον αριθμό που μούδωσε :,

«πάρε το λεωφορείο τάδε , μου είπε και……

(αυτή είπε ,εγώ ανέβηκα σε λάθος λεωφορείο, χάθηκα, κατέβηκα , μπήκα σ`ένα καφέ και ξανατηλεφώνησα ).

«Δώς`μου το γκαρσόν» , μου είπε, μίλησαν, ,σε λίγο ήρθε μια λιμουζίνα, με πήρε και με πήγε στο…..ανάκτορο. !!! ¨

Ηταν η αδελφή του Βασιληά !!

Μαζί μου γιατρέ , με μένα που καθάριζα αποχωριτήρια ( και της το είπα, το ήξερε) , 5 μέρες στο ίδιο δωμάτιο !!.

Αυτά αγαπητοί μου αναγνώστες των…..XALIΩN και το τηλέφωνο του γυιού της του Κωστάκη ,στη διάθεσή σας, όπως σας είπα.

Καταλάβατε τώρα , ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ,τι σημαίνει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ , ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ;¨έργα όχι λόγια !

Υστερόγραφο :) ….Φεύγω για....Λευκό Πύργο ! !

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη