19 Ιουλ 2011

Ρε τι έπαθε ο άνθρωπος στη Φλώρινα !

Το "25άρι" στη Φλώρινα
Ονομάζομαι Κυριάκος Παπαγεωργίου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Γερμανία και εκεί πήγα σχολείο. Ήρθα στην Ελλάδα τον Νοέμβρη του 2002 κοντά δηλαδή στο 2003. Από εκείνη την στιγμή έκανα διάφορες δουλειές στην Φλώρινα και τα καλοκαίρια δούλευα στην Χαλκιδική και στην Μύκονο. Έκανα οικονομίες γιατί ήθελα να πραγματοποιήσω το όνειρό μου:
να ανοίξω μια ταβέρνα. Τελικά μετά από καιρό πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου και άνοιξα μια ταβέρνα εδώ στην Φλώρινα (25άρι). Πέρυσι τον Σεπτέμβριο. Με την οικονομική κρίση παλεύω με νύχια και με δόντια να κρατήσω το μαγαζί.


Μου έφθασε μια πρόταση από την Περιφερειακή Ενότητα της Φλώρινας να γευματίσουν οι αθλητές που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών που διεξαγόταν στην Φλώρινα στο μαγαζί μου με 330 γεύματα. Παρ’ όλες τις δυσκολίες που είχα σχετικά με τα οικονομικά έκανα τις αγορές και πήρα έξτρα προσωπικό για να μπορώ να εξυπηρετήσω τον κόσμο για 3 μέρες από τις 04/05/2011 έως 06/05/2011. Το τιμολόγιο που έκοψα στην Περιφερειακή Ενότητα είναι 2640 ευρώ. Μου υποσχέθηκαν πως θα με πλήρωναν σε 20 μέρες. Ε λοιπόν από τότε πέρασαν άλλες τόσες και άλλες τόσες και έχω αγανακτήσει.

Τα έξοδά μου τρέχουν και έχω να πληρώσω πολλούς λογαριασμούς μεταξύ αυτών της ΔΕΗ, το ΤΕΒΕ και το ενοίκιο.. Ο λογαριασμός όμως της ΔΕΗ έχει λήξει και το πιο πιθανόν στις 21/07/2011 να μου κόψουν το ρεύμα οπότε θα είναι δύσκολο να λειτουργήσει η ταβέρνα.

Όλα αυτά τα ανέφερα χθες στον κ. Ηλιάδη και η απάντησή του ήταν: σιγά μην σωθείς με 2000 ευρώ και ότι δεν θα μου κλείσουν το ρεύμα. Προσπαθώ να επικοινωνήσω συνεχώς με τον κ.Γιαννάκη Βασίλη τον υπεύθυνο που μου έκανε την πρόταση να γευματίσουν και δεν μου απαντά.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη