30 Ιουλ 2011

ΠΑΛΙ ΤΗΣ ……. ΠΟΠΗΣ ΕΓΙΝΕ ;;;

Του Βλάση Γωγούση
Ιατρού
Μόλις προ ολίγου έπεσε στην αντίληψή μου άρθρο των XALIΩN ,με τίτλο Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η βλακεία του Έλληνα; What the fuck is taxalia?
Μου δίνεται λοιπόν η ευκαιρία για δεύτερη φορά να πω δυό λόγια στην νεαρά συνάδελφό μου ΠΟΠΗ ΚΑΛΑΙΤΖΗ:

Πόπη μου, σου τάπα ,εγώ.
Τι κάθεσαι και ασχολείσαι με την πολιτική !
Νέα είσαι, ωραία είσαι, γιατρίνα είσαι ,η ειδικότητα που διάλεξες ( πλαστική χειρουργός ) και διάσημη και πλούσια θα σε κάνει και συ ….ντε και καλά να γίνεις βουλευτίνα....

Για να σε φτύνουν, να σε πετροβολούν , να σε χλευάζουν , προτού ακόμη ανακοινωθεί επίσημα αν όντως θα είσαι υποψήφια.
Σκέψου και τη συνέχεια. Ποιος ξέρει πόσα ….μονογονεϊκά ( έτσι τα λέν τώρα τα… αγνώστου πατρός ) θα σε φορτώσουν και όχι μόνο !!
Σταμάτα Πόπη, και – κάνε μου τη χάρη - ξαναδιάβασε το σχόλιό μου που έκανα στα XALIA πριν λίγο καιρό ( και που παραθέτω παρακάτω ) όταν και τότε κάποιοι κακοήθεις ( οι κάποιοι/ες ενδιαφερόμενοι /ες για τη διεκδίκηση της ίδιας έδρας ,κρυπτόμενοι πίσω απ` την ανωνυμία, σου σέρνανε τα χίλια όσα.
Νάχεις την αγάπη μου

Δρ Βλάσης Γωγούσης

Το σχόλιο που ακολουθεί είχε δημοσιευθεί προ καιρού στα XALIA :

……….Π Ο Π Η Κ Α Λ Α Ι Τ Ζ Η
του ιατρού Βλάση Γωγούση
Ένα απ` τα πιο αξιόλογα, τα πιο γοητευτικά , τα πιο ταλαντούχα και προηγμένα πλάσματα που γνώρισα μέχρι τώρα.
Εξ άλλου , η όποια εμπειρία απέκτησε σαν Έπαρχος Λαγκαδά αλλά και η έφεσή της για προσφορά στα κοινά και τον άνθρωπο ,δίνουν ένα περίγραμμα της προσωπικότητάς της.
Παρά ταύτα , προτιμώ να γίνει η Πόπη μια άξια πλαστική χειρουργός ( περιμένει ήδη σε λίστα αναμονής ) παρά να εμπλακεί σε περαιτέρω πολιτικές δραστηριότητες , οι οποίες σίγουρα μόνο προβλήματα και στενοχώριες θα προσθέσουν στη ζωή της.
Υστερόγραφο : Για μια ακόμη φορά , με λύπη μου διαπιστώνω , ότι κάποιοι/ες κακοήθεις, κρυπτόμενοι πίσω από την σιγουριά της ανωνυμίας , εκφράζουν γνώμες και απόψεις (χρησιμοποιούντες ενίοτε και απαράδεκτες εκφράσεις ) τις οποίες δεν θα τολμούσαν να διατυπώσουν αν ήταν υποχρεωμένοι/ες να τις υπογράψουν.
Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη