11 Αυγ 2011

Περί Μελίτης και Ασλάκωφ

Γειά σας,
είμαι όπως και πολλοί άλλοι, σε διακοπές και η επαφή μου με το διαδίκτυο δεν είναι και τόσο εύκολη. Διαβάζοντας όμως εδώ και τόσες μέρες για το θέμα με τις δηλώσεις του "προέδρου" της Μελίτης, έχω πραγματικά απηυδύσει, όχι μόνο με τον Ασλάκωφ αλλά και με ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Θα ήθελα σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την παρακάτω άποψη - κραυγή μου:

Ακούμε και διαβάζουμε εδώ και μέρες για τις δηλώσεις του κ. Αναστασιάδη - Ασλάκωφ, του "εκλεγμένου" με την ψήφο του 10% των συγχωριανών του, προέδρου της Μελίτης.

Στη Μελίτη λέει έχει "εθνικά" Μακεδόνες και λίγους Τούρκους και Αλβανούς και καθόλου Έλληνες.

Και να σου τα μπλογκς και να σου οι πατριώτες και να οι "αναλυτές και οι "ιστορικοί". Να και οι "γλωσσολόγοι" και οι "μακεδονολόγοι", οι Βελόπουλοι και οι βουλευτές Φλώρινας. Να κι ο μητροπολίτης. Όλοι έχουν λόγο. Όλοι έχουν να πουν επί του μείζωνος αυτού θέματος.

Και να σου από τη άλλη, τα γνωστά μπλογκς της "απέναντι όχθης" να υπερασπίζονται τον Ασλάκωφ και τα λεγόμενα του.

Και σκέφτομαι εγώ, με το φτωχό μου μυαλό: ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ; ΟΛΟΙ ΣΑΣ!

Οι Μελιτιώτες πού είναι; Τους ρωτήσατε; Ποιός είναι αυτός που η φωνή του μετράει χίλιες φορές περισσότερο από τη γνώμη του "ιστορικού", του "βουλευτή", του μητροπολίτη; Ποιός άλλος παρά ο περι ού ο λόγος?

Να ρωτήσουμε τους Μελιτιώτες, τι άποψη έχουν για τα λεγόμενα του προέδρου τους. Να τους προκαλέσουμε να πάρουν θέση! Να μας πούν οι αυτόχθονες του χωριού αν δεν είναι Έλληνες αλλά Μακεδόνες, όπως λέει ο Ασλάκωφ και οι πόντιοι του χωριού να μας πουν αν συμφωνούν πως είναι Τούρκοι. Δεν ξέρω γιατί τόσες μέρες ο καθένας λεει το κοντό του και το μακρύ του και αυτοί που ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ θα έπρεπε να μιλήσουν δεν ακούγωνται!!!

Στο δικό μου το χωριό, ρε Μελιτιώτες - Οφτσαραντσι, αν έκανε τέτοιες δηλώσεις κάποιος επίσημος, την επόμενη ώρα θα βρισκόταν με πίσα και πούπουλα στο χαντάκι. ΜΕ ΠΙΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ!

Πάρτε θέση στο ζήτημα άμεσα, αλλιώς η σιωπή σας θα εκληφθεί ως μήνυμα!!!!

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη