16 Νοε 2011

Super score: Trilateral Commissioned Governance – Greece 255 - 38

[ημέρες απερίγραπτης δόξας, αχαλίνωτης αερολογίας, αβυσσαλέας υποκρισίας και ασύστολης ψευδολογίας ξανάζησε η Βουλή των καρεκλοκένταυρων

Αφού ζητήσω συγγνώμη από τον Κύριο Παναγιώτη Κουρουμπλή, την Κυρία Λιάνα Κανέλλη, τον Κύριο Πάνο Καμμένο και τον Κύριο Παναγιώτη Λαφαζάνη για τον υπότιτλο του αρθρίδιου τούτου, θα εκφράσω την αηδία που μου προκάλεσαν για μία ακόμη φορά τα ανθρωπάκια που παρήλαυναν επί τριήμερο από το βήμα της Βουλής για να εκφωνήσουν ένα δεκάρικο λόγο κομματικής δουλοφροσύνης και προσωπολατρικού γλωσσόλουτρου, στην καλλίτερη δε περίπτωση προσέλκυσης, κατ’ έθιμον, της προσοχής υπουργών σε προβλήματα των εκλογικών περιφερειών τους, όπως έπραξε πχ. η βουλευτής ...
Ευβοίας Παπανδρέου.

Ανεβοκατέβαιναν στο βήμα και μπουρδολογούσαν προσπαθώντας να πείσουν. Ποιόν; Τους γελωτοποιούς συναδέλφους τους που είναι ήδη πεπεισμένοι και έτοιμοι να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση των ανδρεικέλων; Μοναδικός στόχος τους η διατήρηση της έδρας τους. Ο τρόμος των εκλογών επλανάτο στην αίθουσα και αναδυόταν μέσα από τα γραπτά που διάβαζαν ο ένας μετά τον άλλο κατά κατάφωρη παραβίαση του Κανονισμού της Βουλής. 

Έχοντας περάσει από τα θρανία και της 6η Δημοτικού τολμώ να πω ότι όντας εφοδιασμένος με τις γνώσεις εκείνες είμαι σε θέση να αντιληφθώ, με τη συνδρομή και των βιωμάτων μου, τί μου λέει αυτός που μου απευθύνει τον λόγο. Αν, λοιπόν, μου λέει, όπως ο φιλόλογος με τον ξύλινο λόγο Π. Ευθυμίου, ότι πρέπει να μείνουμε στην ευρωζώνη, διότι αυτό είναι το συμφέρον 11.000.000 Ελλήνων χωρίς να μου εξηγεί ποια είναι τα αγαθά της ευρωζώνης που δεν έχουμε δει ακόμη, αλλά θα χάσουμε αν επανέλθουμε στη δραχμή, ποιο είναι, δηλαδή, το συμφέρον μου που εγώ ο ηλίθιος δεν βλέπω, δεν μπορώ να πω ότι υπήρχε λόγος να ανέβει στο βήμα. 

Αν μου λέει, όπως η κ. Διαμαντοπούλου, ότι η σημερινή κυβέρνηση είναι το αποτέλεσμα της πίεσης του λαού προς αυτή την κατεύθυνση, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ξύπνιος. Σίγουρα κοιμάμαι και βλέπω εφιάλτη. Όσα και αν γνωρίζω, λοιπόν, δεν μπορώ να πω ότι τόσα γνωρίζει και ο αγορητής, ώστε να μη χρειάζεται να μου τα εξηγήσει. Και τούτο, διότι από καιρό είμαι βέβαιος ότι μάλλον δεν γνωρίζει τόσα όσα εγώ γνωρίζω. Θέλω, λοιπόν, όχι μόνον να ανοίγει το στόμα του, αλλά και να μου εξηγεί σε απλή και κατανοητή από εμένα γλώσσα, μια και έλαχε να είμαι κτηνοτρόφος στα Άγραφα και να αδυνατώ να αντιληφθώ π.χ. τί εννοούσε ο Σεφέρης με τον λόγο που εκφώνησε κατά την παραλαβή τού βραβείου Νόμπελ το 1963 και απόσπασμα του οποίου επέμενε να διαβάσει και κατάφερε να διαβάσει η Σ. Μερεντίτη εκ Τρικκάλων, επειδή, όπως εξήγησε, της το έστειλε κάποιος με e-mail και της άρεσε! 

Τον Σεφέρη επικαλέσθηκε και η Ρεντάρη-Τέντε, η οποία με τη ρέντα που είχε ανεκάλυψε όλως αιφνιδίως εν έτει 2011 τη φοροδιαφυγή ως ΤΗ μάστιγα της πατρίδος. Ο σύντροφοί της Τσουκάτος, Άκης, Μαντέλης και τ’ άλλα τα παιδιά δεν συμβολίζουν τίποτε γι’ αυτήν. Για τέτοιο δυσθεώρητο επίπεδο μιλάμε. 

Υπήρξαν βέβαια και περιπτώσεις, όπου ξυπνούσαν άγριες διαθέσεις μέσα μου απέναντι στο χαζοκούτι. Προ πάντων κάθε φορά που βουλευτής τού ΠΑΣΟΚ ζητούσε από τον νέο πρωθυπουργό να εξαιρέσει τους αδύναμους από το «χαράτσι της ΔΕΗ». Μετά βίας συγκρατιόμουν για να μη το σπάσω το χαζοκούτι. Τόση υποκρισία! 

Αυτοί που ψήφισαν το πολυνομοσχέδιο με το άρθρο 37 και το «χαράτσι της ΔΕΗ» χωρίς να αισθανθούν την ελάχιστη ντροπή, και για τον λόγο ότι δεν έκαναν καν τον κόπο να το διαβάσουν, αυτοί οι ίδιοι χύνουν τώρα κροκοδείλια δάκρυα για τους οικονομικά αδύναμους που συνθλίβονται από το χαράτσι και κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Στην ουσία γι’ αυτούς που οι ίδιοι οι 153 άθλιοι έχουν εξαθλιώσει χειροκροτώντας επί 2 χρόνια τον killer ηγέτη τους σε κάθε εθνική ήττα που κατήγε. 

Όσο για τους Αντιπροέδρους της κυβέρνησης, αφού με ζάλισαν αραδιάζοντας ποσά σε δισεκατομμύρια ευρώ λες και μιλούσαν για μαρουλόφυλλα, πρέπει να πω ότι ουδόλως με αιφνιδίασαν. Λόγοι τετριμμένοι που έδιναν την εντύπωση ότι οι άνθρωποι δεν ζούσαν μέχρι χθες σ’ αυτόν τον τόπο. Πάντως, ο Β΄ νίκησε τον Α΄ Αντιπρόεδρο σε μπουρδολογία. Έχει υποσκελίσει προ πολλού τον πρωταθλητή στο άθλημα αυτό Άκη. 

Η εκ Μεσσηνίας ορμωμένη Γιαννακοπούλου, όμως, διάβασε μία αξιόλογη έκθεση ιδεών με τον τίτλο «Έπαινος στον Γεώργιο Παπανδρέου», την οποία βαθμολογώ με 10 λίαν επιεικώς, αν και αμφιβάλλω ότι την έγραψε η ίδια. Στα ίδια χνάρια και η Τσόνογλου

Και άλλοι βουλευτές με λογοπαιγνιάκια και αποσπάσματα από οποιαδήποτε παγκόσμιας φήμης και κύρους προσωπικότητα μπορεί κανείς να φανταστεί. Και πάνω στη μαστούρα που μου προκαλούσαν τα αλλεπάλληλα σφηνάκια ζωηρής κομματοφροσύνης μετά λιβανίσματος και εντελώς αόριστων εκφράσεων, με τις οποίες με πότιζαν πράσινοι, γαλάζιοι και μπλε κόκκοι, πήρε το μάτι μου τον νέο υπουργό Εθνικής Αμύνης, τέως υπουργό Υγείας που είχε παραγγείλει τα 15.000.000 εμβόλια, τα οποία έμειναν στα αζήτητα, τέως υπουργό Τουρισμού, που λάνσαρε το σύνθημα «ζήσε το μύθο σου», τέως Δήμαρχο Αθηναίων, που έφραξε με κάγκελα τα κεντρικά πεζοδρόμια της Αθήνας, πρώτο και τελευταίο Πρόεδρο του θνησιγενούς Κινήματος Ελεύθερων Πολιτών. 

Αμέσως θυμήθηκα τη συνέντευξη που έδωσε στη ΝΕΤ την ημέρα της ορκωμοσίας του. Τί είπε το άτομο σ’ εκείνη τη συνέντευξη!! «Κυρία Στάη ένιωσα βαθιά συγκίνηση τώρα που πήγα στο υπουργείο. Ξέρετε γιατί? Με πλησίασε ένας αξιωματικός και μου είπε "Και τίποτα να μη μου δώσεις οικονομικά, εγώ θα πεθάνω για την πατρίδα". Τούτο και μόνο αρκεί για να καταλάβω εγώ ο απόφοιτος της 6ης Δημοτικού ότι ο Adamo έχει ενστερνισθεί πλήρως το πνεύμα Παπανδρέου που εξακολουθεί να πλανάται στου Μαξίμου, στη Βουλή και στην Ιπποκράτους. 

Πράγματι, ως πρωθυπουργός ο κύριος Γεώργιος Παπανδρέου του Ανδρέα διάβαζε συχνά – πυκνά κείμενα ομιλιών γραμμένα σε λογοτεχνικό ύφος με περιεχόμενο που προσπαθούσε να συνεγείρει το θυμικό μας και να αφυπνίσει το φιλότιμό μας. Κορωνίδα της προσπάθειάς του εκείνης αποτελεί ασφαλώς το αμίμητο «Συνάντησα έναν εργαζόμενο στο δρόμο που μου είπε: Και το μισθό μου να δώσω για την πατρίδα». Ήταν τότε που μπαίναμε στο Μνημόνιο. Έτσι ακριβώς συνέβη και με τον αξιωματικό που συνάντησε τον Adamo και έσπευσε να του εκφράσει την πίστη του στην πατρίδα, έστω και αν πεινάσει, ενόσω μπαίνουμε πιο βαθειά στο Μνημόνιο. 

Στο σημείο εκείνο ήλθε στον νου μου συνειρμικά και η αλήστου μνήμης Οικουμενική Κυβέρνηση του 1990. Η τριπλέτα που συγκροτήθηκε [Μητσοτάκης – Αντρέας – Φλωράκης] για να δώσει, ερήμην του πρωθυπουργού Ξενοφώντος Ζολώτα, το μεγάλο ψηφιακό πακέτο του ΟΤΕ στη Siemens δια της Intracom, με το αζημίωτο φυσικά. 

Μία ενέργεια που κατήγγειλε ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος, με αποτέλεσμα να αποβληθεί από το σύστημα. Μοιραία αναλογίσθηκα με πικρία τον σημερινό συνωστισμό στο υπουργείο Εθνικής Αμύνης υπουργών από όλα τα κόμματα της Κυβέρνησης Συνέργειας. Προς τί; Για να δώσει σε ποιούς τί; Για διαφάνεια ελέχθη. Ποιός έχασε αυτή τη διαφάνεια για να τη βρουν τα σημερινά πολιτικά λαμόγια; Για δίκαιη μοιρασιά της μίζας λέγω εγώ ο απόφοιτος της 6ης Δημοτικού. Μακάρι να διαψευσθώ, αλλά φοβούμαι πως η επανάληψη της ιστορίας αποτελεί νομοτέλεια, την οποία αδυνατούν να συλλάβουν αυτοί που κήδονται των εδρών τους και μόνον. Μακρυά από την έδρα μας και όπου να ΄ναι είπαν οι νάνοι. 

Τί άλλο θα μπορούσα να σκεφθώ καθώς τους άκουγα έναν έναν να διακηρύσσουν με νόημα ότι η νέα κυβέρνηση δεν μπορεί να είναι περιωρισμένης διάρκειας. Έτσι, δεν μου μένει παρά να πιστέψω ότι ο ελληνικός λαός θα κληθεί, αν κληθεί, να ομιλήσει το 2013. Διότι όλοι αυτοί οι δημοκράτες, οι αγωνιστές του σοσιαλισμού, οι θιασώτες της αρπαχτής φοβούνται στην πραγματικότητα τον λαό, ο οποίος τους λέει καθημερινά, αλλά μάταια, «δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε», όπως θα τους έλεγε ο αλήστου μνήμης ομοτράπεζός τους. Κι’ ας μας είπε ο Πρόεδρος της Βουλής ότι πολιτική χωρίς αξίες, αρχές και ήθος δεν είναι πολιτική. Έπαιξε και αυτός τον ρόλο του για μία ακόμη φορά μπροστά στους συναδέλφους του ηθοποιούς. 

 Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη