30 Δεκ 2011

Φευγάτος ο Κοντρέρας από τον ΠΑΟΚ

Αν πιστέψουμε τα όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα «cooperative.cl», ο Χιλιανός αμυντικός βρίσκεται και με τα δυο πόδια έξω από την Τούμπα και με το στιλό στο χέρι για να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την Κόλο-Κόλο. Μάλιστα ο Κοντρέράς φέρεται να έχει δηλώσει πως, προκειμένου να φύγει, είναι έτοιμος να χαρίσει χρήματα στο ΠΑΟΚ προκειμένου να αποδεσμευτεί.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Θα επιστρέψω στην Ελλάδα και εκεί θα προσπαθήσω με κάποιον να...
επιλύσω την κατάσταση μου. Είμαι διατεθειμένος να χαρίσω λεφτά, τα περισσότερα μάλιστα. Ξέρουν ότι ταξιδεύω για την Ελλάδα και έτσι τις επόμενες μέρες θα βγει κάτι θετικό ή θα μείνω στον ΠΑΟΚ. Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα δεν είχαν τον χρόνο να ασχοληθώ με το μέλλον μου επειδή ξόδεψα πολύ χρόνο με την κατάσταση της υγείας της μητέρας μου, αλλά αυτές τις μέρες ελπίζω να κοιτάξω το ζήτημά μου».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη