5 Ιαν 2012

Μαμά ο Ψυχάρης δεν με παίζει

[εξαιρετικά αφιερωμένο στο 44% και στους 153 πράσινους νάνους] 
Δυο χρόνια παλεύω με τα συμφέροντα του ελληνικού λαού, περιλαμβανομένων και των ζώων που με ψήφισαν και πανηγύριζαν την 04.10.2009. Δυο χρόνια έχω γίνει το ζωντανό παράδειγμα σωματικής και πνευματικής άσκησης για να πείσω τα ζωντανά ότι έπρεπε...
να σταματήσουν να τρώνε μαζί με τον Πάγκαλο και ν’ αποκτήσουν τη δική μου κορμάρα.
Όλοι οι άλλοι με πάνε και με λιβανίζουν επί 24ώρου βάσεως. Δες το Μεγάλο Κανάλι πούχει το πάνω χέρι ο Μπόμπολας με τον Pretender, την Τρέμη, τον Τσίμα, τον Κλαψή και τον Χασαπασοκόπουλο που χύνουν ιδρώτα και δάκρυα κάθε βράδυ για να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα. 
Κι’ αυτός ο Ψυχάρης να με αποφεύγει, επειδή έχει ρίξει άγκυρα στη ΝΔ με τον γιο του καθήμενο εκ δεξιών του Αντωνάκη και εν δυνάμει υποψήφιο βουλευτή. 
Είμαι ο πολυβραβευμένος 79ος στοχαστής της υφηλίου, ο ξεχασμένος στον θώκο του Προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, ο άφιλος ηγέτης που δεν δίνει τ’ αγγέλου του νερό και μου τη βγαίνει αυτό το τσουτσέκι που το είχα διορίσει διοικητή του Αγίου Όρους [1996-2001] και ετοιμαζόμουν να το ξαναδιορίσω [ΟΚΤ 2009]; 
Και δεν είναι μόνον ο Ψυχάρης αχάριστος. Είναι και ο άλλος ιδιώτης ο Ταμβακάκης που με έβαλαν να διορίσω Διευθύνοντα Σύμβουλο στην Εθνική. Βγήκε και διέψευσε ότι με ρώτησε αν έπρεπε να δώσει το δάνειο που είχε ζητήσει ο Ψυχάρης. Σιγά μην τον πιστέψουν. Όχι ότι εγώ είμαι πιο αξιόπιστος, αλλά όλοι ξέρουν τώρα πώς γίνονται αυτές οι δουλειές. 
Αμ κοτζάμ Δικαιοσύνη να μην κάνει το καθήκον της ρε μάνα για να προστατέψει την οικογένεια από την επίθεση Καμμένου με τα CDS και τις αηδίες. Ούτε μια προφυλάκιση γι’ αυτό το κωλόπαιδο. Μια αίτηση άρσης της ασυλίας του τέλος πάντων. Α καλά λες, έπρεπε να τον είχαμε καταμηνύσει. 
Όλοι με πολέμησαν. Ακόμη κι’ ο Μίχας, το πιστό μου σκυλάκι έβγαλε γλώσσα. Αυτός ο παγκόσμιος πρωταθλητής του γλωσσόλουτρου και της οσφυοκαμψίας που έχει εγκαταστήσει μέχρι και πράσινα τηλέφωνα κολακείας και γλειψίματος, ώστε να τον απολαμβάνω σε ώρες χαλάρωσης. 

Σωτήριος Καλαμίτσης 

Υ.Γ. Είναι δυνατόν να είχαμε αυτό το σαχλοκούδουνο πρωθυπουργό επί δύο χρόνια; Εκτός κι’ αν είναι κόλπο για να μας φαίνεται συμπαθητικός ο Λουκάς. Τον έχω ικανό για όλα. Για τόση ΔΟΛιότητα μιλάμε. Τι να πω. Τάχω χαμένα, όπως ο Κάρολος.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη