1 Φεβ 2012

Σέξυ εσώρουχα

του Βλάση Γωγούση 
(Ας πούμε βρε παιδιά και κανένα ευτράπελο, να πάνε τα φαρμάκια κάτω !!). 
 Είναι ένα ζευγάρι νιόπαντρο (η Ελένη και ο Κώστας). Πρώτη μέρα του έγγαμου βίου τους και η Ελένη θέλει να περιποιηθεί τον άντρα της και έτσι αποφασίζει να του μαγειρέψει ΣΤΙΦΆΔΟ που ξέρει ότι..
του αρέσει πολύ.
- "Ωραίο, Ελενίτσα μου το στιφάδο σου, αλλά η μαμά μου βάζει και κανέλα και γίνεται καταπληκτικό! θα της πω να σου δώσει τη συνταγή για να το κάνεις ίδιο " 
Την άλλη μέρα αποφασίζει να του φτιάξει ΜΟΥΣΑΚΆ, που ήξερε ότι του αρέσει κι αυτό πολύ. Κάθεται αυτός στο τραπέζι , δοκιμάζει το φαγητό και λέει: 
- " Ωραίος, Ελενίτσα μου ο μουσακάς σου, αλλά η μανούλα μου κάτι βάζει στη μπεσαμέλ και της γίνεται υπέροχη! θα της πω να σου δώσει τη συνταγή για να τον κάνεις ίδιο ". 
Αρχίζει να τα παίρνει η Ελένη στο κρανιο , αλλά δεν το βάζει κάτω. Έτσι αποφασίζει την άλλη μέρα να τον εντυπωσιάσει εκτός κουζίνας, Καθαρίζει το σπίτι τέλεια, τρίβοντας ώρες τα πατώματα με παρκετίνη ώσπου το πάτωμα γίνεται καθρέφτης. Το απόγευμα που γυρίζει λέει στη γυναίκα του: 
- "Α, ωραίο το έκανες το σπίτι, Ελληνίτσα, μοσχομυρίζει......αλλά ξέρεις η μανούλα μου έτσι το είχε κάθε μέρα...! " 
 Έ, τότε είναι που τα παίρνει κι η Ελένη για τα καλά, και παίρνει μια φίλη της να βγούνε για καφέ και να της πεί τον πόνο της Αλλά η φίλη της η Μαρία την προσγειώνει και της λέει: 
- "Μην είσαι χαζή Ελένη μου, παίζουνε ποτέ στο ταμπλό της μάνας;;; (κουζίνα, καθάρισμα κλπ;) Άλλο είναι το ταμπλό το δικό σου! ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ! Θα πάς να αγοράσεις μαύρα σατέν σεντόνια και σέξι μαύρα εσώρουχα, ζαρτιέρες, στρινγκ κλπ., ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΕΙΣ ατμόσφαιρα με κεριά, απαλή μουσική και σβησμένα φώτα και θα τον περιμένεις στο κρεβάτι να γυρίσει ........... και έλα να μου πεις μετά.... " 
 " Λές, Μαρία μου! λες να την ξεχάσει επιτέλους τη μάνα του..." 
 Το επόμενο βράδυ η Ελένη ξάπλωσε στα μαύρα σατέν σεντόνια με ΦΟΎΛ ΕΞΟΠΛΙΣΜΌ.. . Με το που γυρίζει ο Κώστας από το γραφείο, ψάχνει τη γυναίκα του στη κουζίνα και δεν τη βρίσκει. -Ελενίτσα, που είσαι; Καμία απάντηση. Πάει στο σαλόνι, βλέπει τα φώτα κλειστά. 
-Ελενίτσα, που είσαι; Καμία απάντηση πάλι. κατευθύνεται προς το υπνοδωμάτιο, ανοίγει την πόρτα, βλέπει κεριά αναμμένα παντού, τη γυναίκα του ξαπλωμένη ανάσκελα και…..τρελαίνεται .... 
- "Ελενίτσα, γιατί φοράς μαύρα -ΈΠΑΘΕ ΤΊΠΟΤΑ Η ΜΑΝΟΎΛΑ ΜΟΥ;;;!!!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη