30 Απρ 2012

Έχω ανέκδοτο: Πώς ο Θεός έδωσε τις Δέκα Εντολές στους Εβραίους!

Πρώτα ο Θεός πήγε τις εντολές στους Έλληνες! Έχω να σας δώσω τις 'δέκα εντολές' τους είπε.
Ωραία, απάντησαν εκείνοι, πήγαινε φέρε  τότε ένα χαρτόσημο, ένα μεγαρόσημο, ένα βιογραφικό, εκκαθαριστικό εφορίας και...Τρόμαξε ο Θεός με τη γραφειοκρατία κι έφυγε τρέχοντας! Μετά πήγε στους Γερμανούς και τους είπε:

"Έχω εντολές για σας που θα κάνουν τις ζωές σας καλύτερες".
 Και οι Γερμανοί ρώτησαν: "τι είναι εντολές;"
 Και ο Θεός εξήγησε: "κανόνες ζωής".
 "Μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα;"
 "Να μη σκοτώνετε".
 "Να μη σκοτώνουμε; Δεν ενδιαφερόμαστε". Έτσι Εκείνος πήγε στους Ιταλούς και είπε
 "Έχω εντολές". Και οι Ιταλοί ζήτησαν ένα παράδειγμα, και ο Κύριος είπε: "να μην κλέβετε".
 "Να μην κλέβουμε; δεν ενδιαφερόμαστε". 
Τότε Εκείνος πήγε στους Γάλλους και είπε "Έχω εντολές". Οι Γάλλοι ζήτησαν ένα παράδειγμα και ο Κύριος είπε: "να μην επιθυμείτε τη γυναίκα του γείτονα"..
 "Να μην επιθυμούμε τη γυναίκα του γείτονα; δεν ενδιαφερόμαστε".
 Τότε ο Κύριος πήγε στους Εβραίους και τους είπε: "Έχω εντολές".
 "Εντολές;" ρώτησαν,
 "και πόσο κάνουν;"
 "Είναι δωρεάν".

 "Θα πάρουμε δέκα".


(Από την ιστοσελίδα του Ζαν Κοέν, με μια μικρή αλλαγή που θα μας τη συγχωρέσει ελπίζουμε)
http://cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=2241:2012-04-30-06-11-38&catid=37:how-true&Itemid=62
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη