30 Απρ 2012

Απάντηση σε απορία ενός αναγνώστη από άλλον αναγνώστη για τα τζίπ

Σας στέλνω την παρακάτω επιστολή σαν βοήθεια και απάντηση στα ερωτήματα που έθεσε ο αναγνώστης σας στην ανάρτηση http://taxalia.blogspot.com/2012/04/blog-post_5812.html με θέμα: Απορία αναγνώστη.


Φίλε μου είμαι κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου, τζίπ όπως το λές, και δεν είμαι ούτε προτίθεμαι να είμαι ποτέ πολιτικός.
Σου απαντάω γιατί το θέμα με αφορά έστω και έμμεσα από ότι φαίνεται. Έτσι αισθάνομαι την ανάγκη να σου εξηγήσω μερικές λεπτομέρειες προσωπικά μιας και η αναφορά σου στους πολιτικούς, βάζω στοίχημα για αυτό, υπονοεί κομπίνα. Άλλωστε δεν χρειάζομαι κανένα δραγουμάνο από την ξευτιλισμένη συνομοταξία των πολιτικών για να μιλήσω μαζί σου.
Το αυτοκίνητο που έχω για να κυκλοφορώ με την οικογένεια μου έχει κόκκινες πινακίδες και το απέκτησα, αν και «ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ» όπως το λες, μετά από πολύχρονη εργασία μου σε εταιρεία της αλλοδαπής μιας και δεν μπορούσα να δουλέψω στην χώρα μου αφού δεν ήμουνα δικτυωμένος κομματικά.
Στην καθομιλουμένη δεν προσκύνησα κανένα π..στη. Όταν είδα αδιέξοδο και βίωσα την αδικία πάνω μου έριξα πέντε μούντζες πίσω μου και πήρα την βαλίτσα και έφυγα. Άγνωστος μεταξύ αγνώστων.
Είμαι ο μ@λ@κ@ς των καλών εποχών (ναι έτσι με αποκαλούσαν τότε) που κόντρα στο ρεύμα του «καφέ στην παραλία» δούλευε στους 61 βαθμούς στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας ποιο μαύρος από τους μαύρους. Βέβαια τώρα στις μέρες μας αναβαθμίστηκα στον σωστό της συνοικίας που δικαιώθηκε από το «ρουν των γεγονότων».
Να τολμήσω δε να σου πω ότι όποιος θέλει ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αυτοκίνητο μπορεί εύκολα να το αποκτήσει αλλά καλά θα κάνει να μην περιμένει κανένα βουλευτή να του εξηγήσει ή να τον «βολέψει». Τα καλά κόποις κτώνται. Θυμάσαι;
Η δουλειά είναι εκεί και σε περιμένει. Από εσένα και μόνο εξαρτάται.
Αυτά για το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ.

Για το κόκκινο των πινακίδων απλά να ξέρεις ότι οφείλεται στα τρία παιδιά που μεγαλώνω. Είναι η απάντηση της πολιτείας στην συνεισφορά μου για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος της χώρας. Ελπίζω τουλάχιστον σε αυτό να έχουμε κάνει το ίδιο μιας και τα παιδιά είναι η πραγματική ευτυχία σε αυτή την ζωή.
Και κάτι αυστηρά προσωπικό.
Εσύ από ότι βλέπω είσαι στην Ελλάδα και μπορείς να βλέπεις τα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ αυτοκίνητα να σε προσπερνάνε έχοντας τις οικογένειες που τα έχουν μέσα.
Εγώ είμαι ακόμη στους 61 βαθμούς και βλέπω την οικογένεια μου κάθε 6 μήνες.
Ελπίζω να σε βοήθησα και να σου απαντήθηκαν οι απορίες χωρίς τα ρεμάλια τους πολιτικούς σαν ενδιάμεσους;
Τουλάχιστον όσο αφορά την περίπτωση μου.
Σε χαιρετώ.
Ο καμηλιέρης της Θεσσαλονίκης (γιατί και η καμήλα πάει με τις πάντες εάν ο αναβάτης είναι καλός ακόμη και εάν είναι Έλληνας όχι μόνο το τζίπ)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη