26 Απρ 2012

Τώρα είναι η ώρα της Μάχης

Από τη ΒΑΣΩ ΠΑΠΟΥΤΣΗ-ΜΗΤΤΑ
Τα ψηφοδέλτια της 6ης Μαίου έχουν ήδη ανακοινωθεί από τη προηγούμενη βδομάδα και ήδη πάμε προς τις κάλπες.
Ήμουν πάντα ο άνθρωπος των καθαρών θέσεων χωρίς μισόλογα και
υπεκφυγές.
Δεν θα σταθώ στην επιλογή των υποψηφίων του ψηφοδελτίου μας .
Δεν θα σταθώ στη μίζερη λογική γιατί «δεν είμαι εγώ στο ψηφοδέλτιο».
Η επιλογή τους έγινε μεταξύ ίσων και άξιων στελεχών της παράταξης που ο καθένας έχει τη δική του ιστορία στη παράταξη και στους αγώνες .
Ήταν πράγματι δύσκολη απόφαση γι αυτούς που τη πήρανε και πρέπει να γίνει αποδεκτή από όλους μας, όπως πιστεύω ότι ήδη έχει γίνει.
Τώρα είναι η ώρα της μάχης .
Σήμερα είναι η ώρα που όλοι στρατευόμαστε στη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη και στον Πρόεδρο μας ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.
Σήμερα μας καλεί σε πανστρατιά όλα τα στελέχη και τα μέλη της παράταξης.
Η πολιτική μου διαδρομή ήταν πάντα δίπλα στον Αντώνη Σαμαρά στα δύσκολα εκείνα πέτρινα χρόνια αλλά και στα εύκολα .
Έμαθα να στηρίζω ουσιαστικά και διαχρονικά φίλους , αρχές και αξίες .Είναι μονόδρομος για μένα και αυτές τις αρχές θα υπηρετήσω. Μπορεί να κάνω λάθος και να μην «παίζεται» έτσι το πολιτικό παιχνίδι , όμως αυτή είμαι.
Έχω κάποιες αδιαπραγμάτευτες αρχές και με αυτές πορεύομαι όλα αυτά τα χρόνια.
Όλες αυτές τις μέρες πριν από τις κάλπες θα ακούσουμε πολλά , θα στηθούν «παραμύθια» και κάποιοι άλλοι θα προσπαθήσουν να ανακόψουν τη πορεία της παράταξης .
Σε όλο λοιπόν το καλά αυτό στημένο παιχνίδι εμείς αντιστεκόμαστε, μένουμε ΟΡΘΙΟΙ και με την υπεύθυνη στάση μας δεν αφήνουμε τους άλλους να πάρουν στα χέρια τους τη μοίρα τη δική μας και των παιδιών μας.
Στις 6 Μαίου επειδή σε μια δημοκρατία χρήσιμος και υπεύθυνος πολίτης είναι μόνον ο ΕΝΕΡΓΟΣ πολίτης πάμε στη κάλπη και γινόμαστε συνυπεύθυνοι για την αυριανή κυβέρνηση.
Στις 6 Μαίου συμμετέχουμε , κρίνουμε , αποφασίζουμε , δεν τιμωρούμε.
Παραμένω στη πρώτη γραμμή της παράταξης όχι μόνον με την ιδιότητα του μέλους της Πολιτικής Επιτροπής αλλά και ως υπεύθυνος ενεργός πολίτης που θα στηρίξω με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος τα δίκαια αιτήματα του νομού.
Παραμένω χωρίς δισταγμούς χρήσιμη και παραγωγική για το νομό μου, τη πόλη μου και τη παράταξη και τον Πρόεδρό μου ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.
Έμαθα ως ελεύθερη επαγγελματίας να κρατώ ψηλά το κεφάλι να δουλεύω σκληρά και παλικαρίσια για να πετύχω και πέτυχα.
Έμαθα να μη συμβιβάζομαι και να μην υποχωρώ όταν παλεύω για τον τόπο μου και αυτό θα πράξω ως πολιτικό πρόσωπο.
Σήμερα λίγες μέρες πριν από τις εκλογές , οφείλω να συνεχίσω αυτό που πριν πολύ καιρό άρχισα , δηλ. την επαφή μου με τους πολίτες, τις επισκέψεις μου στα χωριά.
Σήμερα υπάρχουν ισχυροί δεσμοί ανάμεσα μας ,που πρέπει να λειτουργήσουν ΘΕΤΙΚΑ στη κοινή μας πορεία με στόχο μια ισχυρή κυβέρνηση που θα βγάλει τη χώρα από τη κρίση.
Σήμερα βάζουμε πάνω απ όλα τη ΠΑΤΡΙΔΑ και το μέλλον των ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Σήμερα οφείλουμε να είμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ και ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ απέναντί τους.
Καλή επιτυχία στη παράταξη .
Καλό βόλι στους υποψηφίους συμπατριώτες μου σε όποια παράταξη και αν ανήκουν.


ΒΑΣΩ ΠΑΠΟΥΤΣΗ-ΜΗΤΤΑ
Μέλος Πολιτικής Επιτροπής Ν.Δ.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη