Πώς μπορεί ο ενδιαφερόμενος πολίτης να υποβάλει αίτηση προς τη Διοίκηση;
Σε πόσες ημέρες είναι υποχρεωμένες οι διοικητικές αρχές να απαντούν σε
αιτήματα πολιτών;
Τα βασικά δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές
τους με το Δημόσιο, οι κανόνες συμπεριφοράς των δημόσιων υπαλλήλων
έναντι των εξυπηρετούμενων, αλλά και οι υποχρεώσεις των πολιτών
απέναντι στους δημόσιους υπαλλήλους περιγράφονται σε δύο εγκυκλίους
που εξέδωσε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης.
Οι δύο εγκύκλιοι με θέμα «Δικαιώματα των πολιτών και των
επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες» και «Σχέσεις
δημόσιων υπαλλήλων και πολιτών: Οδηγός ορθής διοικητικής συμπεριφοράς»
συντάχθηκαν στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για την αναδιοργάνωση
της δημόσιας διοίκησης, τη βελτίωση της ποιότητας, της ταχύτητας και της
αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχουν οι δημόσιες υπηρεσίες
και οι φορείς του δημόσιου τομέα και την αντιμετώπιση των φαινομένων
διαφθοράς και κακοδιοίκησης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ