9 Μαΐ 2012

"Καρφιά" Ψωμιάδη για Καμμένο, Καραμανλή και ..Συγγρού

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, στο πλαίσιο της σημερινής συνέντευξης Τύπου, ο Π. Ψωμιάδης δήλωσε τα εξής:


Για τον Π. Καμμένο:
«Τιμώ το γεγονός ότι είναι σταθερός στις θέσεις του. Όμως δεν μπορεί να λέμε σε όλα όχι. Δεν είμαι βέβαιος για τη μελλοντική πορεία του.»

Για την ίδρυση του κόμματος «ΠΑΤΡΙΔΑ»:
«Δε σας κρύβω ότι δύο μέρες πριν τη δημοσιοποίηση της ίδρυσης του Δικτύου «ΠΑΤΡΙ.Δ.Α.» ήμουν έτοιμος να ανακοινώσω το κόμμα. Όμως τη συγκεκριμένη στιγμή αποφάσισα να μην προχωρήσω. Σας είπα πολλές φορές ότι η κοινωνία δείχνει το δρόμο. Οι πολιτικές εξελίξεις θα με οδηγήσουν στην απόφασή μου. Το πολιτικό μου μέλλον θα εξαρτηθεί από τις εξελίξεις.»

Για την επιστροφή του Κ. Καραμανλή:
«Το κεφάλαιο Καραμανλή δεν έκλεισε. Αλλά δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα του Καραμανλή.»

Για τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και τη διαχείριση της «διερευνητικής εντολής»:
«Οι θέσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α είναι περιορισμένης ευθύνης.»

Για τη ΝΔ:
«Ήμουν δεύτερος τη τάξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές του 2009 μετά την απομάκρυνση της κ. Μπακογιάννη. Ζητήθηκε ποτέ η γνώμη μου από τη Συγγρού;»

Για τους Γ. Παπανδρέου και Γ. Παπακωνσταντίνου:
«Την ώρα που εγώ ταλαιπωρούμαι παρόλο που έχω αθωωθεί από τον Άρειο Πάγο, θεωρώ αδιανόητο να κυκλοφορούν ελεύθεροι ο Γ. Παπανδρέου κι ο Γ. Παπακωνσταντίνου, που ξεπούλησαν την Ελλάδα και υποθήκευσαν το μέλλον των παιδιών μας.»
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη