20 Ιουν 2012

Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας! Καλλίτερο σχήμα από εκείνο με τον Τοτό.

Η αχλαδιά τού Βερολίνου [Τράγκας έφα] μας ενημέρωσε ότι πρέπει να συνεχίσουμε τις μεταρρυθμίσεις. Συγκλονίστηκα στο άκουσμα της προτροπής. Έχουμε αρχίσει τις μεταρρυθμίσεις και εγώ καθεύδω; Πού βρίσκομαι; Σε ποιόν πλανήτη ζω;

Ακολούθως έλαβα τη σημαντικότερη πληροφορία της ζωής μου. Με ενημέρωσε η τοδοΝΔούλα δια στόματος του τεράστιου το πνεύμα κ. Σαλμά ότι ο λαός αγωνιά για να κυβερνηθεί. Κεραυνοβολήθηκα. Δεν είναι δυνατόν να μου την πέφτουν όλοι μαζί. Πώς ν’ αντέξω την πληροφορία ότι έχουν αρχίσει μεταρρυθμίσεις στη χώρα μου και καπάκι να μου λέει κάποιος γιατρός ότι διακατέχομαι από αγωνία μήπως και δεν κυβερνηθώ. Πετάχτηκα από την πολυθρόνα ανήσυχος και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Το χρώμα μου φυσιολογικό, το πρόσωπο χωρίς βαθειές ρυτίδες, χωρίς συσπάσεις. Η αγωνία παντελώς απούσα. Τί είπε αυτός ο μαλάκας, μονολόγησα, και με τρόμαξε. 38 χρόνια είχα κυβέρνηση και έμεινα αίφνης άνευ; Ούτε αυτό είχα συνειδητοποιήσει; Ξανασωριάστηκα στην πολυθρόνα μου και συνέχισα να βλέπω φάτσες και να ακούω σοφίες. Μήπως βαυκαλίζομαι καταλέγοντας τον εαυτό μου στον λαό;
Και πάνω που άρχισα να αποκτώ υπαρξιακές ανησυχίες τί μαθαίνω; Πλακώθηκαν λέει στο ΠΑΣΟΚ τα μεγαλοστελέχη, επειδή ο Μπαίνει Βγαίνει δεν θέλει να μας σώσουν δικά του λαμόγια και αφήνει το πεδίο ελεύθερο στα λαμόγια των άλλων παρατάξεων. Αφού το είχε πει ο άνθρωπος: «Χωρίς το ΠΑΣΟΚ αξιόπιστη κυβέρνηση δεν γίνεται». Δεν είπε «χωρίς βουλευτές και πρώην υπουργούς του ΠΑΣΟΚ». Μεγαλόψυχος άλλωστε. Υπεράνω των πάντων. Μας έχει σώσει τόσες φορές που καθώς είναι δαφνοστεφανωμένος και αποκαμωμένος αποφάσισε ν’ αφήσει λίγη δόξα και για τους άλλους. Δεν είναι μοναχοφάης, όταν πρόκειται για τη σωτηρία του έθνους και όχι για γουρουνόπουλο. Του την έπεσαν, όμως, λέει κάτι περίεργοι τύποι τύπου Δακρυοχοΐδη και Λοβέρδου, οι οποίοι αδυνατούσαν να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει, έστω και ακραίο το, ενδεχόμενο να μη μετάσχουν στην «επιχείρηση σωτηρίας» της χώρας. Επειδή ήμουν νηφάλιος, αναρωτήθηκα: τόσες φορές μας έσωσαν τα παλληκάρια, δεν αφήνουν και κάποιον άλλο να μας σώσει; Δεν θα πάθουμε δα και τίποτε με λίγο περισσότερη σωτηρία από νέους σωτήρες. Θα μας πιάσουν από το χέρι με το αριστερό, θα περάσουν το δεξί τους χέρι πίσω από την πλάτη μας, θα το κατεβάσουν αργά, αλλά σταθερά, στους γλουτούς μας [δεξιό και αριστερό] και με μιά κίνηση θα μας πετάξουν ψηλά, έξω από τα σκατά, στα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, έχουμε βυθισθεί μόνοι μας. Κανένας σωτήρας δεν φταίει. Αυτοί μόνον να σώζουν ξέρουν. Από σόδιασμα [όχι σοδόμισμα] δεν σκαμπάζουν γρι.
Ασφαλώς και αποτελεί γελοιότητα η δήλωση Κουκουλοκωλοτουμπαρόπουλου ότι τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ πάσχουν από υπουργίτιδα. Άκου λέξη ο γλωσσοπλάστης. Υπουργίτιδα! Μετά θυμήθηκα τον γίγαντα Πάγκαλο που είχε δηλώσει - με όση σοβαρότητα τού έχει απομείνει - ότι οι διαμάχες στο Υπουργικό Συμβούλιο οφείλονται στα διαφορετικά συμφέροντα που υπηρετούν οι διάφοροι υπουργοί. Τί λες ρε μεγάλε! Είναι δυνατόν να κατηγορείς τόσον ανερυθρίαστα τους σωτήρες μου; Εσύ ποιά συμφέροντα υπηρετούσες, όταν με έσωζες κατ’ εξακολούθηση;
Μετά έμαθα ότι ο μπάρμπα Φώτης απαίτησε να μη μετάσχει στο υπό τον Τόνυ Πατώνει κυβερνητικό σχήμα οιοσδήποτε προερχόμενος από τις τάξεις του αλήστου μνήμης Λ.Α.Ο.Σ. Πάλι στον Τασούλα θα μας ρίξεις ρε Φώτη; Ξέρεις τί είναι να λες στον Τόνυ τελευταία στιγμή ότι θα πρέπει η κομματική ατμομηχανή που πλακώνεται στα τηλεοπτικά παράθυρα με οποιονδήποτε για ο,τιδήποτε να παίζει μπάλλα στα παρασκήνια, μακρυάαπό τα φώτα της δημοσιότητος; Ο άνθρωπος ζη για μια και μόνη στιγμή. Την αυριανή ή μαθαυριανή που θα ακουμπήσει τα δαχτυλάκια του στο Ιερό Ευαγγέλιο ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας και θα ορκισθεί ξανά πίστη στο Σύνταγμα που έχει ξεσκίσει επανειλημμένως και στην πατρίδα, την οποίαν, επίσης, έχει ξεσκίσει επανειλημμένως. Τον βρήκες και συ στην ανάγκη ρε Φώτη και τον γονατίζεις. Δεν λυπάσαι τις γονυκλισίες και τα τουρλοκώλια που έχει ρίξει στη Μέρκελ, στον Σόιμπλε και σε όλους τους εγχώριους λακέδες τους;
Πάντως, πολύ φοβούμαι ότι θα μου μείνει εσαεί μία απορία. Αφού κανείς δεν μας δανείζει, επειδή είμαστε κατάχρεοι και αναξιόπιστοι με μηδενική πιστοληπτική ικανότητα, ποιός δανειστής αγοράζει κάθε λίγο και λιγάκι τα έντοκα γραμμάτια του Δημοσίου; Μη μου πείτε ότι είναι αυτοί που σήκωσαν το χρήμα από τις τράπεζες την 15.06 και το επανέφεραν την 18.06.2012. Δεν θα αντέξω τόση ενημέρωση μέσα σε μια μέρα. Και μην αρχίσετε την ανάλυση της διαφοράς των ομολόγων από τα γραμμάτια και τέτοιες αηδίες. Μιλάμε για την ουσία.
Και πάνω που τελείωνα, ήλθε το αστροπελέκι. Παραιτήθηκε ο Μάνος από τη Δράση. Ε δεν άντεξα τόση ενημέρωση και μάλιστα βαρειά με διπλή δόση δυσάρεστων ειδήσεων. Άνοιξα την τηλεόραση να με χτυπήσει λίγη μπουγάδα μήπως και ξαλεγράρω. Και τότε είδα τον Μπίστη να με πληροφορεί ότι με τη συμμετοχή τής ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση προστίθεται ακόμη περισσότερη αξιοπιστία. Δηλαδή: έχουμε μία κυβέρνηση με κορμό τη ΝΔ. Χωρίς το ΠΑΣΟΚ η κυβέρνηση είναι αναξιόπιστη. Με το ΠΑΣΟΚ και μάλιστα ως ιδέα, ως θρύλο, χωρίς δηλαδή τα ιδιοφυά στελέχη του, αποκτά η κυβέρνηση αξιοπιστία. Και πέφτει από κοντά η ΔΗΜΑΡ να βάλει και άλλη αξιοπιστία.
Αποσύρθηκα στο υπνοδωμάτιό μου εξουθενωμένος. Πώς να αντέξω τόση αξιοπιστία; Ευχαρίστησα τον Θεό που μου έδωσε τη δύναμη να αντέξω ακόμη μία ημέρα ηλιθιοτήτων, μικροτήτων, υποτίμησης της νοημοσύνης μου, διαμοιρασμού των ιματίων μου και έκλεισα τα μάτια. Αποκοιμήθηκα με το πιο βαρύ υπνωτικό: ηχούσαν στ’ αυτιά μου τα λόγια του Μιχελάκη που ανεκοίνωνε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι δεν ήθελε νε κυβερνήσει. Αλήθεια, γιατί δεν χαίρεται που ο ΣΥΡΙΖΑ αφήνει το έργο της σωτηρίας μου στα στιβαρά χέρια τα δικά του και όλης της λαμογιοπαρέας;
Τελικά, φοβούμαι πως η σωτηρία μας αξίζει πολύ περισσότερα λεφτά από όσα νόμιζα. Γι’ αυτό και δηλώνουν συμμετοχή αναξιόπιστοι και αξιόπιστοι. Έτσι, μάλιστα, εξηγείται και η δυστοκία στη μοιρασιά της.
Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη