Εντυπωσιακή αύξηση στη διακίνηση εμπορευμάτων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση στη διακίνηση φορτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο α΄ εξάμηνο του 2012, πιστοποιώντας την δυναμική του.
Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση στη διακίνηση φορτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο α΄ εξάμηνο του 2012, πιστοποιώντας την δυναμική του.
Η διακίνηση χύδην ξηρού φορτίου ξεπέρασε κάθε προσδοκία ενώ και τα εμπορευματοκιβώτια κινούνται με σταθερά ανοδική τάση. Πιο συγκεκριμένα το χρονικό διάστημα Ιανουάριος - Ιούνιος 2012 η συνολική διακίνηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαμορφώθηκε στους 7.363.730 τόνους, αυξημένη κατά 26,6% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2011.
Στο τμήμα του συμβατικού λιμένα (χύδην ξηρά και γενικά φορτία) η αύξηση της διακίνησης ήταν της τάξης του 43,15% φτάνοντας τους 2.590.223 τόνους. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικό μέρος της αύξησης οφείλεται στην αύξηση του transit φορτίου από και προς τις χώρες της Νότιας Βαλκανικής το οποίο διπλασιάστηκε. Με αυτό τον τρόπο δικαιώνονται οι προσπάθειες της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ, η οποία από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά της καταβάλει προσπάθειες για την προώθηση του λιμένα σε αυτές τις χώρες.
Στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων διακινήθηκαν συνολικά 146.993 TEUs, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,21% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011.
Επίσης, κατά το ίδιο διάστημα αυξήθηκε κατά 12,95% και η επιβατική κίνηση.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης οι επιδόσεις του λιμένα της Θεσσαλονίκης σε αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης οφείλονται στις προσπάθειες που καταβάλουν από κοινού η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της εταιρίας, αλλά και στην εξαιρετική συνεργασία που υπάρχει με τους χρήστες και γενικότερα τους πελάτες του λιμανιού. «Η στρατηγική θέση της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη περιοχή συνιστά συγκριτικό πλεονέκτημα και για το λιμάνι, αρκεί να αξιοποιηθεί με τον κατάλληλο τρόπο» σημειώνει ο Στ. Αγγελούδης, ο οποίος ταυτόχρονα διευκρινίζει ότι η ανοδική πορεία της ΟΛΘ και τα θετικά οικονομικά της αποτελέσματα επιτρέπουν στη διοίκηση να σχεδιάσει και να υλοποιήσει τις επενδύσεις που απαιτούνται ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην ευρύτερη περιοχή.