επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Σε αυτή τη λογική και βαδίζοντας στα χνάρια της περσινής καμπάνιας, οι ΟΝΝΕΔίτες προσπαθούν να δημιουργήσουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ώστε η νεολαία της χώρας να αξιοποιήσει τη δυναμική και της ικανότητές της μέσα από νέες επιχειρηματικές κινήσεις και πρωτοβουλίες.
Αυτήν την περίοδο, εντατικές είναι οι προετοιμασίες από τα στελέχη της ΟΝΝΕΔ για τη νέα καμπάνια της οργάνωσης η οποία θα βασίζεται στις αρχές της ανοιχτής διαβούλευσης (uservoice), και θα έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός θεσμικού πλαισίου το οποίο θα ευνοεί και θα στηρίζει νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες. Μέσα από 8 θεματικές ενότητες θα εξετάζεται η έννοια της νεανικής επιχειρηματικότητας και οι απαραίτητες συνθήκες που χρειάζονται ώστε να στηριχθεί ουσιαστικά από την Πολιτεία, έτσι ώστε φαινόμενα όπως η υπερβολική γραφειοκρατία για τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης να απαλειφθούν και άλλα να ενδυναμωθούν, όπως αυτό της κινητροδότησης των νέων να αναπτύξουν τις δικές τους πρωτοβουλίες.