24 Αυγ 2012

Ανταπάντηση του κ.Καλαμίτση για τους "Φιλιππινέζους που δεν σκοτώνουν"

Αγαπητότατο taxalia.
Διάβασα τα σχόλια του επίκουρου καθηγητή ψυχιατρικής κ. Στέργιου Καπρίνη (http://taxalia.blogspot.com/2012/08/blog-post_248.html) και θα παρακαλούσα να τα δημοσιοποιήσετε μαζί με την απάντησή μου, η οποία έχει ως εξής:

Ούτε για τα πανηγύρια δεν είμαστε

Κοντά στο σπίτι μου υπάρχει μια εκκλησία, από τις δεκάδες χιλιάδες, με τις οποίες είναι σπαρμένος αυτός ο ευλογημένος τόπος. Είναι αφιερωμένη στην Παναγία τη Φανερωμένη. Από χθες είχε βάλει τα καλά της ενόψει της εορτής του Αγίου Φανουρίου. Είχαν, βεβαίως, αρχίσει να συρρέουν και οι μικροπωλητές που έστηναν τους πάγκους τους για να απλώσουν την πραμάτεια τους στα πλαίσια του πατροπαράδοτου πανηγυριού που κρατά τρεις ημέρες. Έτσι, αναγκάσθηκα και σήμερα όπως κάθε χρόνο να οδηγήσω προσεκτικά το αυτοκίνητό μου αντίθετα στον μονόδρομο που με οδηγεί στο σπίτι μου, αφού η κεντρική λεωφόρος ήταν αποκλεισμένη λόγω του πανηγυριού. Άφησα το αυτοκίνητό μου και είπα να κάνω μια βόλτα. Εις μάτην έψαχνα να βρω έλληνα μικροπωλητή. Όλη η Γκάνα, η Σενεγάλη, το Αφγανιστάν και το Πακιστάν ήταν εκεί. Ακόμη και τα μικροπραγματάκια που πουλούσαν ήταν χειρότερα και από τα κινέζικα. Γύρισα στο σπίτι σκεφτικός. Και τα πανηγύρια πέρασαν στα χέρια των λάθρο μονολόγησα.

Και πάνω που αναπολούσα τα πανηγύρια της σχολικής ηλικίας μου, αλλά και τα πανηγύρια, στα οποία πήγαινα με τα παιδιά μου, σκάει στον Η/Υ μου η υβριστική επιστολή του κ. Στέργιου Καπρίνη [θέλω να πιστεύω ότι το όνομα είναι πραγματικό, ότι δηλαδή ο κ. Καπρίνης έχει το θάρρος να γράφει επωνύμως και όχι ψευδωνύμως], την οποία μου διεβίβασαν taxalia. Τη διάβαζα, την ξαναδιάβαζα και προσπαθούσα να καταλάβω σε τί οφείλονται οι αβυσσαλέες διαφορές μου με τον κ. Κοπρίνη. Αφού εμπέδωσα το πνεύμα του, απαντώ ως εξής:

Ώστε έτσι κ. Καπρίνη. Εγώ είμαι εμετικός και ρατσιστής, επειδή έχω διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων από σας, ενδεχομένως δε και βιώματα. Δεν θα πω ότι είσθε διαταραγμένη προσωπικότητα, επειδή δεν θέλω να κατεβάσω ακόμη περισσότερο το επίπεδο της αντιπαράθεσης.

Θα επισημάνω, όμως, τα εξής:

1] Ουδόλως υπέφερα από τα ανθελληνικά ρατσιστικά δημοσιεύματα των γερμανικών φυλλάδων, διότι αντιλαμβανόμουν ότι πρόκειται για γελοιότητες. Άλλωστε, τα ελληνικά δικαστήρια απεφάνθησαν ότι αυτές οι χλευαστικές ή «ρατσιστικές» φωτογραφικές συνθέσεις ή δημοσιεύματα απευθύνονται στους πολιτικούς μας, τους οποίους όλοι μεμφόμεθα και όλοι ψηφίζουμε για να συνεχίζουν τα ίδια και τα ίδια. Δεν ένοιωσα, λοιπόν, ποτέ ως αντικείμενο ρατσιστικών σχολίων των αλλοδαπών. Αν, όμως, είχαν εμένα ως στόχο τα εν λόγω δημοσιεύματα, απέτυχαν παταγωδώς. Τέλος, θεωρώ, είτε αυτό σας αρέσει είτε όχι, τον εαυτό μου και τη φυλή μου πολύ ανώτερους από τις εν λόγω φυλλάδες. Κι’ αν εσείς πιστεύετε ότι αναπαράγω την τακτική τους, δικαίωμά σας να το πιστεύετε και εγώ να σας λέω ότι σφάλλετε με ευγενικό τρόπο χωρίς ποτέ να πω ότι είσθε ένας εμετικός άνευ σοβαρών επιχειρημάτων δήθεν αντιρατσιστής.

2] Δεν είμαι της άποψης ότι ο ελληνικός λαός είναι ο περιούσιος, αλλά δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια στο γεγονός ότι έχουμε κάποια άλλη καλλιέργεια, κάποια άλλη ιστορία, κάποιο άλλο πολιτισμό, από τον οποίο άρχισαν τα πάντα.

3] Εάν η νομιμότητα είναι αυτή που κάνει τους Φιλιππινέζους φιλήσυχους και η παρανομία αυτή που κάνει όλους τους άλλους αλλοδαπούς εγκληματίες, θέλω να απαλλαγώ το συντομότερο από αυτούς που δεν είναι νόμιμοι. Εδώ είναι που οι αντιρατσιστές της πλάκας με τα σκουριασμένα μυαλά κάνουν το σοβαρότερο λάθος. Οι Φιλιππινέζοι, οι Παλαιστίνιοι και οι Αγύπτιοι εισήλθαν νόμιμα στη χώρα, εξ ου και είναι ανέκαθεν νόμιμοι. Όλοι άλλοι εισήλθαν παράνομα. Αν, λοιπόν, πρέπει να νομιμοποιήσω τους παράνομους, για να γίνουν αρνιά και να μην εγκληματούν, τότε θέλω να ξεκουμπιστούν όλοι. Δεν δέχομαι να εκβιάζομαι υπό το δίλημμα ή με νομιμοποιείς ή σε σκοτώνω. Σε διώχνω και τελειώνω, αφού έκανα τη βλακεία να σε αφήσω ασύδοτο. Δεν με απασχολεί, λοιπόν, πώς συμπεριφέρονται οι Σομαλοί και οι Σενεγαλέζοι στη Σουηδία ή στις ΗΠΑ. Σε κάθε δε περίπτωση δεν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τους Παλαιστίνιους και τους Αιγύπτιους με όλο αυτό το συνονθύλευμα που έχει εισρεύσει στη χώρα μας.

4] Οι νόμιμοι αλλοδαποί που είναι μουσουλμάνοι δεν έχουν παρά να κτίσουν τζαμιά με τα λεφτουδάκια τους, για να προσεύχονται, αν δεν θέλουν να πηγαίνουν σε υπόγεια. Ουδείς άλλος έχτισε τις εκκλησιές μου εκτός από εμένα τον Έλληνα και το υστέρημά μου. Το ίδιο να κάνουν και αυτοί, αφού προηγουμένως έχουν κοινωνική ασφάλιση με τα ίδια με εμένα ένσημα και δεν ξεσκίζουν τα ταμεία μου με πλαστά έγγραφα. Μηπως νομιμοποιεί την πλαστογραφία το γεγονός ότι είναι ανασφάλιστοι και δεν δικαιούνται περίθαλψης;

5] Η θρησκεία ενός λαού και τα πιστεύω του εν γένει ασφαλώς και έχουν σχέση με την ικανότητά του να προοδεύει. Δεν μπορώ να φαντασθώ τους αρχαίους έλληνες, από τους οποίους κατάγομαι, ειρήσθω εν παρόδω, να έφτιαχναν τον Παρθενώνα πιστεύοντας σε ο,τιδήποτε άλλο εκτός από το Δωδεκάθεο.

6] Εάν δεν αντιλαμβάνεται κάποιος τις διαφορές του ισλαμικού νόμου και των επιταγών του Κορανίου από τις χριστιανικές εντολές, εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτε.

7] Είναι εύστοχη η επισήμανση ότι χριστιανοί είναι αυτοί που αιματοκύλισαν τον κόσμο σφάζοντας χριστιανούς. Μήπως, όμως, οι γερμανοί είναι προτεστάντες και όχι καθολικοί; Έχει κάποια σημασία αυτό. Τί να σκεφθώ εγώ, όμως, κύριε Καπρίνη μου, όταν βλέπω στην οθόνη της τηλεόρασης τον Πρόεδρο λέει των Μουσουλμάνων Ελλάδος να χτυπιέται και να ουρλιάζει «Το Τζαμί θα γίνει θέλετε δεν θέλετε». Ποιος χριστιανός νομιμότατος μίλησε κατ’ αυτόν τον τρόπο σε μουσουλμανική χώρα απαιτώντας, μάλιστα, να του φτιάξουν τζαμί οι αυτόχθονες και με δικά τους λεφτά;

8] Το τελευταίο αφορά στον Ρουμάνο Καλαμίτση, τον οποίο ληστεύει ο Έλληνας Πάσσαρης. Μακάρι να ήταν ένας ο αλλοδαπός λαθρομετανάστης εγκληματίας. Δεν είναι, όμως, ένας. Έχουμε και εμείς τα μπουμπούκια μας, τους δολοφόνους, τους βαρυποινίτες. Τους έχουμε και είναι και χριστιανοί. Αμ δεν έχουμε χιλιάδες από δαύτους και μάλιστα στυγνούς.

9] Να δεχθώ τους λόγους που αναφέρετε κ. Καπρίνη ως τα αίτια των προβλημάτων που προκαλούν την εγκληματικότητα και τον ρατσισμό συνάμα [παρανομία, πολιτική κ.λπ.]. Θα πρότεινα, όμως, να πάμε μαζί να ρωτήσουμε σχετικώς τον κ. Κούνδουρο, ο οποίος είχε τις ίδιες απόψεις με σας, αλλά άλλαξε γνώμη όταν τον έστειλαν στο νοσοκομείο κάτι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι μετανάστες που εγκληματούν, επειδή δεν τους νομιμοποιούν. Γιατί όχι και τους γονείς της Μυρτούς, της οποίας, όλως παραδόξως, τσάκισε το κεφάλι ένας μουσουλμάνος που ήταν φιλήσυχος, επειδή ήταν νόμιμος και με πολιτικό άσυλο;

10] Ουδόλως ασκούμαι στη μισανθρωπία και στον ρατσισμό. Αυτοί είναι πολλοί εύκολοι αφορισμοί. Δεν είμαι δε θρησκόληπτος ή θρήσκος, όπως έχει δηλώσει σπουδαίως και όχι κατ’ επίφαση. Έχω, όμως, γαλουχηθεί με χριστιανικά πρότυπα, με τα οποία είναι εμποτισμένη η ψυχή μου. Και με τις διδαχές του Σωκράτη. Αλλά δεν θα αφήσω κανέναν να καθίσει στο σβέρκο μου, έστω και αν κάτι τέτοιο θέλουν οι πολιτικοί και το αθηνοκεντρικό κράτος.τους.

11] Εξηγώ πολύ εύκολα τα περί βομβαρδισμών του Ιράκ και του Αφγανιστάν από τη χριστιανική Δύση. Είναι στο χρήμα η εξήγηση. Δεν εξηγώ, όμως, γιατί αυτές τις «χριστιανικές» επιθέσεις θα πρέπει να τις πληρώσω εγώ και όχι αυτοί που βομβαρδίζουν. Είμαι φιλόξενος, ήτοι αγαπώ τους ξένους, σέβομαι και υποθάλπω τον ικέτη, όπως λέει το DNA μου 4.000 ετών, αλλά υπό τον όρο ότι με αγαπά και αυτός. Όταν δεν με σέβεται και δεν με αγαπά, παίρνω στο χέρι το φραγγέλιο, αφού όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος κατά τις αρχαιοελληνικές διδαχές.

Σας ερωτώ κ. Καπρίνη: αν μια οχιά βγει από την τρύπα της και είναι έτοιμη να σας δαγκώσει, θα την τσακίσετε ή θα την χαϊδέψετε, επειδή αναγκάσθηκε να βγει από την τρύπα της εξ αιτίας ενός ανεγκέφαλου κυνηγού, ο οποίος έβαλε φωτιά στη φωλιά της;

Όπως είδατε κύριε Καπρίνη, τα περί εμετικών κ.λπ. σχεδόν τα αντιπαρήλθα. Τα περί ρατσισμού, όμως δεν τα αντιπαρέρχομαι. Ρατσιστής είσθε σεις και μάλιστα ανθέλλην, ήγουν πεμπτοφαλαγγίτης. Εξ αιτίας δε νοοτροπιών, όπως η δική σας, δεν είμαστε πλέον ούτε για τα πανηγύρια. Τα πήραν και αυτά από τα χέρια μας οι λαθρομετανάστες. Εγώ σας διαβεβαιώνω, πάντως, ότι θα συνεχίσω να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, προς το παρόν με την πένα μου, για την ανακατάληψη και των πανηγυριών.

Σωτήριος Καλαμίτσης

και η ανταπάντηση Καπρίνη:


Αγαπητοί φίλοι τού taxalia.

Το γράμμα μου,  το έγραψα με την ιδιότητά μου ως πολίτη τής Ελλάδας, ασχέτως επαγγέλματος.

Ο κ. Καλαμίτσης μού απαντά:
"Εγώ είμαι εμετικός και ρατσιστής, επειδή έχω διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων από σας, ενδεχομένως δε και βιώματα".

Πουθενά δεν ανέφερα στην επιστολή μου ότι ο κ. Καλαμίτσης είναι εμετικός και ρατσιστής. Σχολίασα το κείμενό του και όχι τον ίδιο τον άνθρωπο, τον οποίο, εξάλλου, δεν γνωρίζω προσωπικώς. Αν και νομικός, θα έπρεπε να γνωρίζει τη διαφορά, καθώς επίσης και να μη με υβρίζει.

Με ρωτάει ο κ. Καλαμίτσης: "αν μια οχιά βγει από την τρύπα της και είναι έτοιμη να σας δαγκώσει, θα την τσακίσετε ή θα την χαϊδέψετε, επειδή αναγκάσθηκε να βγει από την τρύπα της εξ αιτίας ενός ανεγκέφαλου κυνηγού, ο οποίος έβαλε φωτιά στη φωλιά της;" 
Και του ανταπαντώ: ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙΕΣ. Ακόμη και οι εχθροί μας, δεν παύουν να είναι άνθρωποι.

Αντιγράφω ένα κομμάτι τής επιστολής μου, που αποδίδει και το πνεύμα της:
"Ο κ. Καλαμίτσης αποδίδει αρνητικές συμπεριφορές συγκεκριμένων ατόμων σε πολιτισμικά χαρακτηριστικά ολόκληρου τού έθνους στο οποίο τα άτομα αυτά ανήκουν - αυτή είναι η πεμπτουσία τού ρατσισμού". 

Φιλικά,
Στέργιος Καπρίνης.

και το κλείσιμο από τον Σωτήριο Καλαμίτση

Αγαπητοί φίλοι,
Διάβασα την ανταπάντηση του κ. Καπρίνη και φρονώ ότι δεν υπάρχει λόγος συνέχισης της αντιπαράθεσης. Όταν ένας άνθρωπος, και μάλιστα ακαδημαϊκός, πιστεύει ότι αποκαλώντας "εμετικό ρατσιστικό παραλήρημα" το κείμενο κάποιου άλλου, αλλά δεν αποκαλεί τον συντάκτη του κειμένου "παραληρούντα εμετικό ρατσιστή", δεν μπορώ να πω τίποτε. Είναι σαν να πει ένας πολιτικός μια παπάρα και να ισχυρισθώ εγώ ότι δεν είναι παπάρας ο ίδιος ο πολιτικός, αλλά τα λόγια του.
Τί να πω δε για την αποδόμηση από τον κ. Καπρίνη της μεταφοράς με την οχιά που χρησιμοποίησα για να μου εξηγήσει ο κ. Καπρίνης ότι οι άνθρωποι δεν είναι οχιές.
Το κακό είναι ότι και αυτόν τον πληρώνουμε όλοι εμείς για να μας νουθετεί με τις αντιρατσιστικές ιδέες του.
Τείνω να πιστέψω ότι αποτελεί αξίωμα ακατάλυτο πλέον το "Μαλάκας εγεννήθηκες μαλάκας θα πεθάνεις" ή "Once malakas always malakas" που λένε οι μορφωμένοι.
Ευχαριστώ για μία ακόμη φορά για τη φιλοξενία που παρέχετε στους προβληματισμούς μου και τις ανησυχίες μου, οι οποίες, όπως έχω ξαναπεί, αποτελούν είδος ψυχικής θεραπείας ως υποκατάστατο της επίσκεψης σε ψυχολόγους ή ψυχιάτρους ως ο κ. Καπρίνης.
Έρρωσθε!!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη