12 Σεπ 2012

"Όχι στο ξεπούλημα της Εγνατίας οδού"

Το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση και αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», ενάντια στο ξεπούλημα της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της σε ιδιώτες. Η σχεδιαζόμενη παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού μαζί με τους τρεις βασικούς κάθετους άξονες (φιλέτα) που...
τη συνδέουν με τη Βουλγαρία, τα Σκόπια και την Αλβανία, αποτελεί το μεγαλύτερο ξεπούλημα στον στρατηγικό τομέα των υποδομών στις μεταφορές και θα αποδειχθεί επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον για τους παρακάτω λόγους:

1. Ο αυτοκινητόδρομος των 670 χλμ. που διέρχεται από τέσσερις Περιφέρειες της χώρας, κατασκευάστηκε αποκλειστικά και μόνο από δημόσιο χρήμα (κοινοτικό, ελληνικό, δάνεια) και κόστισε 6 δις ευρώ, παραχωρείται στους ιδιώτες για εκμετάλλευση, ενώ το Δημόσιο θα επωμιστεί την αποπληρωμή των δανείων(!), που είχαν συναφθεί για την ολοκλήρωση του έργου. Τονίζεται ότι με δημόσιο χρήμα θα ολοκληρωθούν και οι κάθετοι άξονες.
2. Το ελληνικό δημόσιο θα στερηθεί περισσότερα από 2 δις, που θα προκύψουν ως πλεόνασμα μετά την αφαίρεση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης της οδού και το οποίο θα μπορούσε να διατεθεί για τη συντήρηση του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου της χώρας που έχει εγκαταλειφθεί στη τύχη του ελλείψει κονδυλίων.
3. Οι χρεώσεις των διοδίων θα αυξηθούν περίπου στο τριπλάσιο σε σχέση με τις σημερινές τιμές επί της Εγνατίας Οδού, ότι συμβαίνει ήδη στους παραχωρημένους στους ιδιώτες ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.

Το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. εκφράζει τη ριζική διαφωνία του στις σχεδιαζόμενες, από την Τρόικα και την Κυβέρνηση, μαζικές ιδιωτικοποιήσεις και εκποιήσεις δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και υποδομών της χώρας.

Η Ομοσπονδία δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα στηρίξει με κάθε τρόπο και μέσο (συνδικαλιστικό και νομικό) τον αγώνα των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού Α.Ε., προκειμένου να αποτραπεί το ξεπούλημα του αυτοκινητόδρομου και καλεί τη Κυβέρνηση να υποχωρήσει, έστω και την τελευταία στιγμή, και να υπερασπιστεί πραγματικά τα συμφέροντα της οικονομίας και της κοινωνίας, εφαρμόζοντας μία άλλη πολιτική στον στρατηγικό τομέα των υποδομών στις μεταφορές.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη