17 Οκτ 2012

Το θέμα κατασκευής των πέντε νέων λεωφορειολωρίδων του δήμου Θεσσαλονίκης στη συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπή

Η πορεία κατασκευής των πέντε νέων λεωφορειολωρίδων από το δήμο Θεσσαλονίκης τέθηκε στη σημερινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής. Κατά την εισήγησή του, ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας τόνισε ότι η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης έχει
παραπέμψει το έργο στις καλένδες και πως από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου, που εκδόθηκαν στις 24 Αυγούστου μέχρι και σήμερα, ο δήμος δεν έχει κάνει καμία διαδικασία για να προχωρήσει η υλοποίηση του έργου.

Συγκεκριμένα κατά την εισήγησή του τόνισε :
«Η κατασκευή των πέντε νέων λεωφορειολωρίδων, πράγματι θα διευκολύνει την κίνηση των λεωφορείων. Τον Αύγουστο που ανακινήθηκε το θέμα, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, μας κατηγόρησε για καθυστερήσεις και για το γεγονός ότι κινδύνευαν να χαθούν οι 500.000 ευρώ από κοινοτικούς πόρους για την κατασκευή του έργου.

Όμως η προσκόμιση των δικαιολογητικών που απαιτούνται για την έκδοση της έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του έργου ολοκληρώθηκε στις 24 Αυγούστου και υπογράφηκε από εμένα την ίδια ημέρα, χωρίς καμία καθυστέρηση.

Γνωρίζετε όμως πόσο έχει προχωρήσει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης την κατασκευή του έργου από τις 24 Αυγούστου; Καθόλου.

Δεν έχουν προβεί στην παραμικρή ενέργεια και μάλιστα από το βήμα του δημοτικού Συμβουλίου χθες, ανερυθρίαστα, χωρίς καμία αίσθηση ευθύνης, ειπώθηκε από αρμόδιο αντιδήμαρχο ότι μόλις πριν 3 μέρες έμαθαν ότι έχει υπογραφεί η μελέτη από την Αντιπεριφέρεια…Μια μελέτη που σύμφωνα με το αποδεικτικό παραλαβής, παρελήφθη από το δήμο Θεσσαλονίκης στις 27 Αυγούστου.

Και τα θέματα που προκύπτουν είναι δύο:

Πρώτον, η Διοίκηση το δήμου που διατείνεται ότι θέλει δραστικά να περιορίσει τη χρήση αυτοκινήτου, επί δύο σχεδόν μήνες έχει παραπέμψει στις καλένδες την κατασκευή των νέων λεωφορειολωρίδων, με αποτέλεσμα το κυκλοφοριακό πρόβλημα να παραμένει αυξημένο και να συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται οι συμπολίτες μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Δεύτερον, όλη αυτή η βιασύνη και η κινδυνολογία ότι με ευθύνη της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης κινδυνεύουν να χαθούν 500 χιλιάδες ευρώ από κοινοτικούς πόρους, αποδεικνύεται περίτρανα ότι ήταν ένα ακόμα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, κενό περιεχομένου, που έρχεται να προστεθεί σε όλα τα προηγούμενα της διοίκησης Μπουτάρη και που έχει ένα και μοναδικό στόχο. Να μεταθέσει τις ευθύνες από πάνω του και να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις στους Θεσσαλονικείς για ένα θέμα στο οποίο φέρει την αποκλειστική ευθύνη. Αν χρειάζονται να περάσουν δύο σχεδόν μήνες για να αντιληφθούν ότι ένα έγγραφο που περιμένουν, βρίσκεται στις υπηρεσίες τους μάλλον κάτι δεν πάει καλά.

Αλλά αυτή την αδυναμία δε χρωστάει σε τίποτα να την πληρώνει η Θεσσαλονίκη. Καλώ λοιπόν το δήμο να σταματήσει την επικοινωνιακή γυμναστική και να ασχοληθεί επιτέλους σοβαρά με τα προβλήματα της πόλης. Τώρα που όλοι ξέρουν ότι εδώ και δύο μήνες θα μπορούσαν να είχαν ξεκινήσει την κατασκευή του έργου, δεν έχουν κανένα περιθώριο για νέες καθυστερήσεις. Η στάση τους αυτή κοστίζει στη Θεσσαλονίκη και την πληρώνουν, χωρίς να ευθύνονται, οι Θεσσαλονικείς».


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη