16 Οκτ 2012

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ή... ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ !! ( μέρος Β!)


Του Βλάση Γωγούση
Λίγον καιρό νωρίτερα , αγαπητοί  μου αναγνώστες , έγραψα  εδώ, σTAXALIA  το πρώτο μέρος του παρόντος άρθρου. ( ΕΔΩ)
Πέρασανε 2 μήνες από τότε, το ένα πουλάκι αποδήμησε εις Κύριον ( άγνωστη η αιτία ) το άλλο επέζησε. Στην αρχή άρχισε να κάνει 5-6 βηματάκια, ύστερα περισσότερα, εγώ τάιζα τους γονείς κι` αυτοί το..
…σπλάχνο τους.Ύστερα , ύστερα άρχισε κι` αυτό να…τσιμπολογάει  , να κάνει βόλτες στο μπαλκόνι  και να βγάζει  πούπουλα....

  Αραιά στην αρχή, πυκνότερα ύστερα, στο τέλος έγιναν φτερά κι`ο …….Σπύρος -  έτσι τον βάφτισα -  άρχισε ν` ανεβαίνει στο παρτέρι ( και γω έτρεμα μην πέσει κάτω , στο αίθριο και τον φαν οι…γάτες).
Αλλά ο Σπυράκος, πονηρός, πάντα απ` την μέσα μεριά, απ` τη  μεριά του μπαλκονιού σουλάτσερνε  !
Τον τάιζα, τον πότιζα, αλλά δεν μ` άφηνε να τον τσακώσω !
 Λίγες μέρες  ύστερα,… καβάλησε την κουπαστή του κιγκλιδώματος   και τότε ήτανε  που σφίχτηκε η καρδιά μου ! :
 « Αν πέσει ο Σπύρος κάτω -  έλεγα στη συμβία μου -  θα μούρθει «κόλπος», κι` ο Σπύρος με λυπήθηκε, δεν έπεσε , μα κάποια μέρα…. πέταξε, τον είδα , μπρός στα μάτια μου το επιχείρησε και πήγε,  πήγε  και προσγειώθηκε  σαν πούπουλο στη διπλανή  ταράτσα !.
Πάλι τον Θεό αναλογίστηκα, :
«Μέγας είσαι Κύριε, - ψιθύρισα -  πως γίνεται  , κοτζάμ Ίκαρος, κοτζάμ   Δαίδαλος , να κάψουν τα φτερά τους   κι`αυτό , ένα σκατουλάκι, ένα  τίποτα,  μια κι`έξω, ένα σάλτο έκανε , πρώτη φορά, χωρίς πρόβες , χωρίς σχέδια , χωρίς μελέτες και το πέτυχε ;»
 Και  ύστερα;;, ύστερα  φίλοι  και φίλες μου άρχισε το δικό μου δράμα:
 Μέρα και νύχτα τον περίμενα  -  άφαντος ο……Σπυράκος  !.
 Επόμενο δεν ήταν το  απόφθεγμα, η επιγραφή που -  μισό αιώνα τώρα – την έχω αναρτημένη στον τοίχο του γραφείου μου,  να μούρθει  στο μυαλό ;;:  « ΤΑ ΠΑΝΤΑ στη ΖΩΗ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝΤΑΙ εκτός της ΑΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ »  , γράφει  η πινακίδα  , κι`εμένα  μούρθε να φωνάξω : « Ντροπή σου , Σπύρο»   αλλά ….δεν πρόλαβα, ο  ….αποστάτης εθεάθη ένα πρωί, στον τόπο  της …καταγωγής του !  ( λέτε νάρθε  να κάνει δήλωση  γεννήσεως στον….. συμβολαιογράφο, όπως το ζήτησε η….. Τρόϊκα , πρόσφατα ;; ).
Αλλά αυτός , απλώς,  πεινούσε !… Με σίμωσε  , με κοίταξε,  έσκυψα και τον  χάιδεψα, τον πήρα μέσα, τον τάισα , τον πότισα,  και τον…αμόλυσα.
Και` από τότε, από τότε φίλοι μου , ο Σπυράκος , έρχεται πάντα κάθε πρωί, για  να θυμίζει,  σε μένα τον αμαρτωλό , το μεγαλείο του Θεού !

Σημ. Ξέχασα να σας πω , πως το φύλλο του πτηνού δεν το γνωρίζω, μπορεί να είναι και κορίτσι !!
Μπαίνω και ψάχνω μες στο Google, να δω πως θα το μάθω !
«Περιμενε  -  διαβάζω -  6 μηνών   πρέπει να γίνει , για να φανεί το «από τέτοιο του» -αν είναι …αγόρι - !
Και αν δεν είναι;;, αν δεν είναι , αγαπητοί μου αναγνώστες,  θα σας περιμένω στα βαφτίσια του,  ήδη  γυρεύω  όνομα και….κουμπάρο/α !

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη