3 Νοε 2012

Kate Moss: « Στην αρχή με πίεζαν να γδυθώ»

Το 1990, στα 16 της, μια γυμνή φωτογράφηση της άνοιξε την πόρτα στο χώρο του μόντελινγκ. Εκείνη όμως δεν ήταν ευτυχισμένη. Ο λόγος για την Kate Moss, η οποία μίλησε στο περιοδικό «Vanity Fair» και είπε για εκείνη την εποχή που ξεκινούσε το μόντελινγκ: « Ήμουν 16 χρόνων και μου ζήτησαν να
βγάλω όλα τα ρούχα μου για μια φωτογράφηση στο περιοδικό «The Face». Ένιωσα πολύ περίεργα. Μου είπαν μάλιστα ότι αν δεν το κάνω δεν θα μου ξανακλείσουν δουλειά. Κλειδώθηκα στην τουαλέτα και έκλαψα πολύ. Έπειτα από λίγο βγήκα αλλά ένιωθα απαίσια. Υπήρχαν πολλά στήθη. Μισούσα το στήθος μου γιατί είναι πολύ μικρό. Ποτέ δεν ξέχασα αυτή τη στιγμή. Πάντα γυρίζει στο μυαλό μου».http://www.protothema.gr/life-style/Hollywood/article/?aid=234006
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη