30 Ιαν 2013

Η δήλωση του δημάρχου Κιλκίς μετά την καταδίκη του

«Μετά την έκδοση της πρωτόδικης δικαστικής απόφασης για την υπόθεση των δελτίων μετακίνησης των ΑΜΕΑ, αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ στους πολίτες του Δήμου Κιλκίς και να μοιραστώ μαζί τους τις ακόλουθες σκέψεις:

 • Σέβομαι απολύτως την πρωτόδικη απόφαση της ελληνικής δικαιοσύνης, με την οποία η αποδιδόμενη στο πρόσωπό μου κατηγορία έγινε ηπιότερη μετατρεπόμενη σε πλημμέλημα, αποσυνδέθηκε αυτή πλήρως από τις διατάξεις περί καταχραστών δημοσίου ενώ παράλληλα μου αναγνωρίσθηκαν σειρά ελαφρυντικών.
 • Το περιεχόμενο της πρωτόδικης απόφασης με γεμίζει αισιοδοξία ότι εν τέλει θα επέλθει η δικαίωση με την αθώωσή μου από το δευτεροβάθμιο δικαστήριο στο οποίο και έχω ήδη προσφύγει.
• Η πρωτόδικη απόφαση σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται την έκπτωσή μου από το αξίωμα του Δημάρχου Κιλκίς, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς βασική προϋπόθεση γι’ αυτό αποτελεί ο αμετάκλητος χαρακτήρας της δικαστικής απόφασης.
• Βασική αρχή του δικαίου αποτελεί το τεκμήριο αθωότητας του κατηγορουμένου, που συνεπάγεται ότι ο κατηγορούμενος θεωρείται αθώος μέχρι την αμετάκλητη καταδίκη του από τα ποινικά δικαστήρια. Την αρχή αυτή ας την βάλουν καλά στο μυαλό τους όσοι βιάζονται σήμερα να πανηγυρίσουν.
 • Ευχαριστώ ιδιαίτερα την οικογένειά μου και όλους εκείνους που με στήριξαν και με στηρίζουν σε όλη αυτή τη δοκιμασία την οποία υφίσταμαι τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Η στήριξή τους και αναμφισβήτητα η αγάπη των πολιτών στο πρόσωπό μου είναι αυτή που με κράτησε όρθιο και μου δίνει δύναμη και κουράγιο να συνεχίζω να αγωνίζομαι μέχρι την τελική μου δικαίωση.
• Είμαι και θα συνεχίζω να είμαι παρών, προς απογοήτευση ορισμένων, στα πολιτικά πράγματα του Κιλκίς καθώς μου δίνει το δικαίωμα αυτό η σχέση εμπιστοσύνης που έχω αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια με τους πολίτες του Νομού Κιλκίς.»
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη