30 Ιαν 2013

ΓΙΝΕΤΕ ΦΙΛΟΙ / ΕΣ στο ……FACEBOOK …..ΣΥΜΦΕΡΕΙ !!

του Βλάση Γωγούση
Που να σας τα λέω :
Πήρα πριν λίγο ένα «αίτημα φιλίας» στο facebook .

Όπως ίσως δεν ξέρετε , έχω πολλές κατακτήσεις, ιδίως από …..Αθηναίες καλλονές !!.
Προ ολίγου είχα και μια άλλη κατάκτηση από το….Ψυχικό ! :
Μου την "έπεσε" ….μια πανέμορφη κοπέλα, ( ένα profile μούρλια, σας λέω )....
« κοιμάμαι και ξυπνάω με το....όραμά σου, γιατρέ , μου έγραψε σε ιδιαίτερο μήνυμα ..
Βλέπω τις φωτογραφίες σου και …«παθαίνω», ακόμα και τον σκύλο σου αγάπησα ( στο «PRΟFIEL» μου,στο Facebook, έχω μια φωτογραφία μου με τον μαύρο σκύλο μου, τον…Καίσαρα ).
Θέλω να συναντηθούμε - συνέχιζε- έχω ιδιόκτητη σουϊτα στο Ψυχικό, χωρίς δεσμό , χρήμα ατέλειωτο, !!!!!!
Θα σου στείλω, αγαπημένε, ένα αεροπορικό εισιτήριο aller et tour για θέση VIP, εκτός αν θέλεις να στείλω τον οδηγό μου με την Porche μου να σε φέρει !
Έτσι , για μια αρχή, θα περάσουμε ένα τριήμερο …όνειρο ! »

« Καλά, απάντησα, έτσι από μια φωτογραφία μου μ` ερωτεύθηκες;; ».

« ΟΧΙ , καλέ, σε είδα σε μια διαδήλωση …..ομοφυλοφίλων ( υπό την αιγίδα του Δήμου ) στη Θεσσαλονίκη, που λιποθύμησε μια λεσβία στην παραλία και φωνάζανε «έναν γιατρό, έναν γιατρό» και εσύ σηκώθηκες από το Café μπροστά στο οποίο λιποθύμησε το κορίτσι και της έδωσες πρώτες βοήθειες ,τότε ήταν που μου την ….. «έδωσες !».

Θυμάμαι τότε, ακούστηκε η φωνή του Δήμαρχου ….ΜΠΟΥΤΑΡΗ :
« Μπράβο κύριε Γωγούση, χίλια ευχαριστώ που …συμπαραστέκεστε στη πολυπολιτισμική προσπάθεια του Δήμου !»

Είπα πρίν λίγο το συμβάν σε μια δικιά μου « τον έχω φίλο στο Facebook » , μου είπε, κι` έτσι νάμαι τώρα, δίπλα σου, απίστευτο μου φαίνεται !».

( Τώρα ,μεταξύ μας, αν βλέπατε τη φωτό στο προφίλ της κυρίας θα «παθαίνατε» , κόρδωσα ):

« Μήπως είσαι και συ …..λεσβία;» ρώτησα.

«¨Όχι ,καλέ, εγώ είμαι…πούστης, μου έγραψε !!»

Υστερόγραφο :
Η Φούλα ( η επί…μισό αιώνα συμβία μου ), με βρήκε 2 ώρες αργότερα με ακουμπισμένο το κεφάλι μου στο τραπέζι του υπολογιστή, το στόμα μου έχει στραβώσει λίγο και το δεξί μου χέρι σηκώνεται μετά δυσκολίας.
Λέω να πάω στο….εφημερεύον, εσείς τι λέτε;;;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη