22 Ιαν 2013

Απολογούνται Ζορπίδης - Λεμούσιας!

Σε κλίμα ιδιαίτερης συγκίνησης, με τους Μιχάλη Ζορπίδη και Μιχάλη Λεμούσια να ξεσπούν σε λυγμούς αρκετές φορές, συνεχίζονται οι απολογίες των πολιτικών στελεχών της Διοίκησης Παπαγεωργόπουλου, στο Τριμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης, που δικάζει τη Δίκη της Υπεξαίρεσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Ο τέως αντιδήμαρχος και ο τέως Γενικός Γραμματέας του Δήμου Θεσσαλονίκης  επί περίπου...
45 λεπτά ο καθένας εξηγούσαν ότι δεν έχουν και ότι δεν μπορούσαν να έχουν την παραμικρή σχέση με την υπεξαίρεση. Με πολλά παραδείγματα και πραγματικά περιστατικά θέλησαν να τονίσουν ότι οι ίδιοι ως προσωπικότητες, έχουν συγκεκριμένες λαμπρές διαδρομές επιτυχίας και προσφοράς, που δεν είναι δυνατό να συμβιώνουν με εγκλήματα!
Ο Μιχάλης Ζορπίδης τόνισε ότι ουδέποτε αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στο Ταμείο, αφού κανείς υπηρεσιακός παράγοντας ούτε ορκωτός ελεγκτής ούτε επιθεωρητής τού ανέφερε το παραμικρό. Απαντώντας στις αιτιάσεις της πολιτικής αγωγής ότι αποχώρησε μόλις αντιλήφθηκε την υπεξαίρεση, τόνισε ότι θα πήγαινε στην αστυνομία εάν είχε αντιληφθεί ότι κάποιος κλέβει. "Έπρεπε να φύγω γιατί διαφώνησα με τον Παπαγεωργόπουλο. Εκείνος ήθελε τη νομιμότητα ενώ εγώ τρόπους για να εξυπηρετώ τους επαγγελματίες. Οπότε έπρεπε να διαλέξω ποιον θα υπηρετώ", είπε.
Σε άλλο σημείο είπε ότι το πόρισμα Τσεμπερά είναι διάτρητο, αφού εντόπισε 6 εκ. ευρώ στους λογαριασμούς του, που ουδέποτε είχε...
Επίσης, είπε ότι ουδέποτε έλαβε κάποια εντολή από τον Βασ. Παπαγεωργόπουλο ή τον Μιχ. Λεμούσια για να μην κάνει ελέγχους ή να κάνει τα στραβά μάτια...

Τα όσα ειπώθηκαν είναι (περίπου) τα εξής:
Μιχάλης Ζορπίδης
Ποτέ δεν έβγαλα λεφτά στο εξωτερικό
Δεν είχα ποτέ 6 εκ. στους λογαριασμούς μου. αν ήθελα θα είχα. Αλλά δεν ήθελα.
Η επιθεωρήτρια έγραψε ότι είχα λεφτά στο Λουξεμβούργο επειδή η Γιουρομπανκ έχει έδρα το Λουξεμβορύργο. Αν είναι δυνατό…
Φρόντισα για μηχανοργάνωση του ΔΘ.
Κάποιοι της αντιπολίτευσης λένε ψέματα ότι δεν βρήκαν ανοιχτή πόρτα.
Κάποιοι λένε ότι επειδή ήμουν πολύ έντιμος, παραιτήθηκα μόλις αντιλήφθηκα την υπεξαίρεση. Το ήξερα και έφυγα δεν είναι εντιμότητα, δεν μπορεί να λένε ότι επειδή ήμουν έντιμος έφυγα. Θα τους κατέδιδα στην αστυνομία, αν καταλάβαινα κάτι.
Με 50% και 70% εκλέχτηκα Πρόεδρος στο Επιμελητηρήιο. Έπρεπε να διαλέξω. Ή θα εργασατώ για το συμφέρον των επαγγελματιών ή για το συμφέρον του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πόρισμα Τσεμπερά μου έδωσε χαριστική βολή. 40 χρόνια έκανα όνομα,. Σε ένα χρόνο πήγαν χαμένα. Δε με πείραξε για μένα αλλά για το γραφείο μου. δε θα με πείραζε να πάω φυλακή , αλλά με πειράζει για τις 180 οικογένειες που απασχολώ.
Στελέχη της Γιούρομπανκ την επομένη του δημοσιεύματος μου έκλεισαν το πλαφόν!
Ένας κακός συνάδελφος έστειλε το δημοσίευμα σε όλους τους προμηθευτές μου,. δείτε με ποιον έχετε να κάνετε. Ένα πούλμαν στο Σέλι έσπασαν οι αλυσίδες και κάποιοι βγήκαν να πουν ότι έκλεψε 6 εκ. και κλέβει και τις αλυσίδες.
Δεν άξιζα τέτοια καταστροφή.
Άκουσα για τακτοποιητέες, μετρητά, προσωρινές δηλώσεις, πρώτη φορά εδώ , δεν ξέρω τι γίνεται ούτε στην επιχείρηση μου. Τα φροντίζουν οι λογιστές.
Δεν μου είπε κάποιος ότι εδώ κάτι λείπει.
Να μου πει κάποιος τι έπρεπε να κάνω για να καταλάβω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Αλλά να μου το πει, να μου το δείξει.
Όλοι λένε: Είναι δυνατόν να κλέβει κάποιος επί τόσα χρόνια και κανείς να μην τον έχει αντιληφθεί; Φυσικά γιατί ο κλέφτης  δεν σπάει, βρίσκει αντικλείδι, αν γινόταν και καλύτεροι έλεγχοι θα είχε εντοπιστεί.
Δεν ήμουν στον κύκλο του ΒΠ. Ίσως γιατί είμαι χοντρός ή μη επιστήμονας. Αυτό δεν είναι κακό.
Ποτέ δεν έδωσα χαρτάκι για να γίνουν ή όχι πληρωμές.
ΔΘ ή ΓΓ ποτέ δεν με πήρε ένα τηλέφωνο για να μου πει πλήρωσε αυτόν και όχι τον άλλον, ή εγώ να πω στον Διευθυντή.
Διαφώνησα με το ΔΘ σε ένα θέμα πολιτικής: πρόστιμο, μη παράταση, ό,τι λέει ο νόμος, εγώ δεν μπορώ να κλείνω μαγαζιά. 5000 ευρώ πρόστιμο από περίπτερο, πώς θα ζήσει αυτός ο επαγγελματίας, χασίς θα πουλήσει;, όταν η πυροσβεστική, υγειονομικό ή αρχαιολογία δεν πάει για έλεγχο οπότε ο επαγγελματίας δεν έχει άδεια, φταίει;  Αυτός, ό,τι πει ο νόμος. Περισσότερη επιείκεια επειδή ήμουν πρόεδρος.
20 μπουκάλια ουίσκι ο Ράπτης, του τα έδωσα πίσω.
Ειδικές εντολές: έδωσα δύο, πληρώθηκαν και οι δύο. Πρώτα το προσωπικό και μετά εισφορές. Με εισήγηση διευθυντή.
Θα μας τρώγανε εάν τους αφήναμε  απλήρωτους.
Πρόεδρος: αυτά δικαιολογούν όσα είπατε στη «Μακεδονία», ότι επικρατούσε μπάχαλο; Ναι, αλλά που δεν επικρατούσε; Στην Εφορία ή στα Ταμεία; Όλη η Ελλάδα…
Μπάχαλο είναι όταν κάποιος μπορεί να κλέβει. Αυτό εννοώ. Και σε εμένα έγινε πλαστογραφία και υπεξαίρεση και στο δικό μου λογιστήριο. Τους είπα, είστε μπάχαλο.
Κακίζω τους υπαλλήλους που δεν μου είπαν ότι στο Ταμείο δουλεύει ένας μπουζουκτσής.
Το 2010 απάντησα ότι ο ΓΓ το γνώριζα γιατί πίστευα ότι ο ΓΓ θα έπρεπε να ασχολείται με το προσωπικό.
«Διάφορα άκουγα για τον ΓΓ»: ναι,. Όντως διάφορα, δεν τα πίστευα. Ότι είχε δύναμη και ήξερε τα πάντα. Πηγαίναμε σε αυτόν για θέματα.
Αυτός παίρνει λεφτά από τα καντίλια, άλλαξε τον και τον άλλαζε.
Το 2007 βγήκαν τα δημοσιεύματα εναντίον του Λεμούσια, εγώ είχα φύγε.
Ακόμη Κουράκης και Βούγιας ακόμη περιμένουμε να με πληρώσουν. Πήραν εισιτήρια από το γραφείο μου.
Δεν πήρα ποτέ χρήματα από το Δήμο. 2000 έδωσα για εκστρατεία όπως όλοι.
Εισαγγελέας: έχετε δυνατότητα ελέγχου των διαχειριστών, με δεδομένο ότι μάρτυρες μας είπαν ότι όχι.
ΜΖ: αν ήξερα σήμερα ότι κάποιος έπαιρνε μετρητά θα έκανα το ίδιο. Για να δώσουμε καμια παράταση σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ερχόταν συνέχεια στο γραφείο μου η αντιπολίτευση. Γι΄αυτό το σοβαρό γιατί δεν ήρθε κανένας;
Ήξερα για ασφαλιστικές δικλείδες.
Εφέτις: πάιρνατε το δελτίο;
Το έπαιρνα και έγραφε μόνο το ταμειακό υπόλοιπο.
Ποια η άποψή σας; Γιατί έγινε η υπεξαίρεση;
Νομίζω ότι μέσα στο σύστημα βρέθηκε τρύπα, την καταλάβανε ότι δεν ελεγχόταν και από εκεί κλέβανε. Δεν πιστεύω για τους ανθρώπους αυτούς ότι είχαν δόλο. Όταν πήγα στο δικό μου το λογιστήριο τους είπα ότι μακάρι να είχα τέτοιους ανθρώπους στη δική μου τη δουλειά. Τότε το λέω αυτό, τώρα έχω άλλη άποψη.
Εφέτης: είχατε διοργανώσει ένα χορό στο μαγαζί του Σαξώνη;
ΜΖ: ο πρόεδρος του σωματείου των νυχτερινών μαγαζιών είχε κάνει χορό και πήγα. Τον είδα στον Άρη το 2009.
Πολιτική Αγωγή:
Τον Γρέγο τον ξέρατε;
Όχι, ελάχιστους ήξερα.
Ο Αντιδήμαρχος δεν είναι Θεός. Δεν ελέγχει. Ασκεί πολιτική διοίκηση.

Στο σημείο αυτό ο συνήγορος του Λεμούσια διαβάζει δημοσίευμα της «Μακεδονίας» για ανακοίνωσή του στο ΔΣ για αποχώρησή του λόγω πολιτικών διαφορών.
Δεν είχα ποτέ καμία παρέμβαση από ΔΘ ή ΓΓ.
Αν ο στρατηγός  γινόταν πρόεδρος στο ΕΕΘ θα είχε παραιτηθεί.
Δεν έφυγα επειδή κάτι αντιλήφθηκα.
Έπρεπε να ήμουν κατηγορούμενος για άλλα πράγματα όχι γι’ αυτό που είμαι, επειδή έδινα παρατάσεις στα καταστήματα όταν δεν περνούσε το υγειονομικό.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη