19 Ιαν 2013

Ο ΒΛΑΣΗΣ ΓΩΓΟΥΣΗΣ , ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΦΗΒΟΣ, κατέστη……ΤΕΩΣ !!!

του Βλάση Γωγούση
Γράφω, φίλοι και φίλες μου ένα αρθράκι ( ξέρετε, ένα από κείνα τα…. μεταξύ σοβαρού και αστείου ) ,γράφω λοιπόν και ταυτόχρονα με το….δεξί μου αυτί ακούω τον Αντέννα που ..
«παίζει» στο διπλανό δωμάτιο :
« Η ηλικία, λέει ο εκφωνητής , δεν παίζει κανένα ρόλο (κόρδωσα εγώ) διότι ο άνθρωπος- συνέχισε - είναι σαν το …αυτοκίνητο ! ( τα ξίνισα λίγο αλλά σκέφθηκα ότι εγώ-αν ήμουν αυτοκίνητο θα ήμουν… PORCHE και….ξανακόρδωσα !!).
Αυτός, όμως , συνέχισε :
« Με μία διαφορά : αν πάρουμε δυό αυτοκίνητα 10ετίας - ας πούμε - το ένα με 50 .000 χιλιόμετρα και το άλλο με 300 , το πρώτο μοιάζει με έφηβο ενώ το άλλο είναι για τα…μπάζα !!
Εδώ…κατέρρευσα, αγαπητοί μου αναγνώστες , γιατί ξέχασα να σας πω πως 25 μέρες πριν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης με εβράβευσε σαν το γηραιότερο … μαραθωνοδρόμο της Θεσσαλονίκης !!!!!!

Δρ Βλάσης Γωγούσης
Υστερόγραφο : Αν δεν με πιστεύετε «μπείτε στο GOOGLE και γράψ`τε : Γωγούσης Ημιμαραθώνιος
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη