(μήνυμα αναγνώστη από το εξωτερικό): Αγαπητό ταχάλια, εν συντομία διαβάστε το παρακάτω όπως αποτυπώνω τις σκέψεις μου με βάση τη λογική σχετικά με το θέμα της Σχολής της Χάλκης που γράψατε:
Η σχολη της Χάλκης, δεν είναι θέμα ανταπόδοσης, αυτά αν δεν κάνω λάθος υπάγονται στις συνθήκες με τις ανταλλαγές πληθυσμών και τις αντίστοιχες περιοχές. Η Ελλάδα προσφέρει ελευθερια στις ανάλογες περιοχές στην Ελλάδα και μάλιστα έβαλε σε νομοθετικό πλαίσιο το θέμα τον διορισμένων για να διδάσκουν το μωαμεθανισμό στην Ελλάδα, μια κίνηση που αγκαλιάζει τους πάντες υπό διαφανείς και δημοκρατικές διαδικασίες. Δεν βρίσκω λόγο να σταματήσει μια τέτοια κίνηση και να διακινούνται τέτοια πράγματα από εξωτερικό παράγοντα, εκτος αν η θρησκεία είναι θέμα εθνικότητας, άμα είναι έτσι να μας το πούνε να πάρουμε και εμείς τα ανάλογα μετρα. Τζαμι στην Αθηνα δεν χρειάζεται να γίνει, υπάρχουν αρκετοί τόποι λατρείας που καλύπτουν τις ανάγκες τον ελλήνων και νομιμων μεταναστών για την περιοχή τις αθηνας. Επίσης, τι τέμενος θα χτιστεί? Σουνι? Σιτικό? Η μήπως al-wasabi? Όταν θα αποφασίσουν και θα χτίσουν από ένα επίσημο ορθόδοξο με όλα τα χαρακτηριστικά ναό σε κάθε πρωτεύουσα μουσουλμανικής χώρας, τότε μάλιστα να χτίσουμε ένα τέμενος για κάθε υποδιαίρεση του μουσουλμανισμού. Αλλα μέχρι τότε δεν υπάρχει λόγος γιατί δεν μιλάμε για πλήρης ισότητα, αλλα μονόπλευρη. Η Αγια Σοφια ως ορθόδοξος ναός και το άνοιγμα και διασφάλιση τις σχολης τις Χάλκης, που υπάγονται στην ανταλλαγή πληθυσμών στις ανάλογες περιοχές δεν είναι θέμα ανταλλαγής. Στην Ελλάδα έχουν επιβιώσει οι μουσουλμάνοι, στην Τουρκια οι Χριστιανοί? Μάλλον η μπάλα βρίσκετε ακόμα στην υπό-διάλυση Τουρκια. Επίσης μαζί με αυτά τα θέματα, θα πρέπει να ζητάμε και την δικαιώσει τον Αλεβιτών τις Τουρκίας που αν και μουσουλμάνοι επίσης καταπιέζονται και ουσιαστικά διώκονται επειδή είναι πιο ελεύθεροι άνθρωποι.