5 Φεβ 2013

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ: ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ

Δεν αντέχω στον πειρασμό να αντιπαραθέσω τις δηλώσεις δύο γονιών που «χτυπήθηκαν» από την τρομοκρατία, καθώς τα παιδιά τους συνελήφθησαν ως πρωταγωνιστές τρομοκρατικών ενεργειών. Τα συμπεράσματα δικά σας:


Συγκεκριμένα, η κα Παυλίνα Νάσιουτζικ, μητέρα του 20χρονου Νικόλαου Ρωμανού, που συνελήφθη μετά την ληστεία στην Κοζάνη και κατηγορείται για συμμετοχή στους «Πυρήνες της Φωτιάς», δήλωσε σε τηλεοπτικό σταθμό:

«Είμαι πολύ περήφανη για τον γιο μου, που αγωνίζεται ενάντια σε μια παράνομη και σάπια κοινωνία και άνομη και θα τον υπερασπιστώ μέχρι την τελευταία ρανίδα του σώματος μου». Υποστήριξε ότι «τα παιδιά είναι πολύ χτυπημένα. Χτυπήθηκαν όλα μέσα στην ασφάλεια, δεν χτυπήθηκαν κατά την συμπλοκή» και ότι όλα ξεκίνησαν για τον γιο της μετά τον θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Αυτά χτες.

*****

Πριν δέκα και μισό περίπου χρόνια ο παπα-Τριαντάφυλλος Ξηρός, πατέρας τριών παιδιών που συνελήφθησαν για τρομοκρατικές ενέργειες, είχε κάνει της εξής δήλωση:

''Ολες αυτές τις ημέρες έκανα προσευχή και όχι μόνο εγώ, αλλά και αγιορείτες πατέρες προσεύχονται για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια, για να φανερωθούν οι ένοχοι. Και ο Θεός έκανε το θαύμα του και η αστυνομία έκανε καλά τη δουλειά της. Και φανερώθηκε η αλήθεια, και φανερώθηκαν οι ένοχοι. Και είμαι ευχαριστημένος γι' αυτό και ας ήταν τα ίδια τα παιδιά μου μέσα.
Οποιος έκανε κάτι να πληρώσει. Και θα πληρώσει. 'Η εδώ, ή στην άλλη ζωή. Είναι καλύτερα να πληρώσουμε εδώ, για να πάμε καθαροί κοντά στο Θεό. Ηθελαν τα παιδιά μου και η άλλη παρέα να αλλάξουν τον κόσμο με βόμβες. Και είναι μεγάλη παρέα. Και είναι μέσα μεγάλα πρόσωπα. Ολοι θα φανερωθούν και όλοι θα πληρώσουν.
Η κοινωνία δεν αλλάζει με βόμβες ούτε με πολέμους, αλλά μόνο όταν είσαι κοντά στο Θεό και την Εκκλησία. Τα παιδιά μου έκαναν το λάθος και απομακρύνθηκαν από την Εκκλησία. Ο Σάββας το πλήρωσε αυτό ακριβά''.

E.N.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη