5 Φεβ 2013

Έκπληξη περίμενε τον αναγνώστη στο γκισέ της τράπεζας

Σήμερα πήγα να πληρώσω τη δόση του δανείου στην Tbank (Πρώην ΑΣΠΙΣ) καταθέτοντας χρήματα στον λογαριασμό του δανείου. Λόγω του ότι ήταν η 1η μου επίσκεψη μέσα στο 2013 έκανα ενημέρωση στον λογαριασμό μου και είδα πως ...
ενώ στο 1ο εξάμηνο εξάμηνο του 2012 οι τόκοι ήταν 18 ευρώ, στο 2ο εξάμηνο ήταν κάτω από 1 ευρώ.
Ρωτώντας τους υπαλλήλους εκεί μου είπαν ότι η τράπεζα μονομερώς άλλαξε το επιτόκιο και το έκανε σχεδόν μηδενικό !!! 
Οταν ρώτησα με ποιο δικαίωμα και χωρίς καμία ενημέρωση προέβει σε αυτή την πράξη, μου απάντησαν ότι ενημέρωσαν με επιστολές. Τους είπα λοιπόν ότι εγώ δεν έλαβα καμία και τους ζήτησα να μου δείξουν έναν δείγμα της επιστολής αυτής. Φυσικά και δεν μου υποδείχθηκε κανένα. 
Εκείνοι επέμεναν ότι γενικώς η τράπεζα στέλνει επιστολές και σε άλλο κατάστημα που απευθύνθηκα άλλη υπάλληλος μου είπε ότι έστειλαν σε ΜΕΡΙΚΟΥΣ πελάτες. 
Όταν της είπα ότι εγω δεν έχω λάβει καμία μου είπε πως μπορούσα να ενημερωθώ από τα καταστήματά τους. Της λέω λοιπόν ότι κι εγώ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ έστειλα επιστολή εναντίωσης στην αλλαγή αυτή και ότι με βάση αυτή την επιστολή δεν μπορούσαν να προβούν σε οποιαδήποτε αλλαγή όρων.
Οπως καταλαβαίνετε ο μόνος τρόπος για να μάθουν να μας συμπεριφέρονται όπως πρέπει και όχι σαν δούλους είναι να τους κυνηγάμε (για να μην πω κάτι άλλο) όπου τους βρούμε. Η ανεξέλεγκτη κατάσταση που έχουν θρέψει εδώ και χρόνια με τις τράπεζες κορυφώνεται μέρα με τη μέρα. Ας κάνουν το λάθος να κάνουν εκλογές... Η Χρυσή Αυγή είναι κοντά κι εγώ θα είμαι δίπλα της.

Υ.Γ. Δεν έχω σκοπό να το αφήσω έτσι. Ήδη ξεκίνησα τις τυπικές διαδικασίες.


Σοφοκλής
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη