Ο θεσμός της Μαθηματικής Εβδομάδας αποτελεί για πολλά χρόνια πόλο έλξης όσων ενδιαφέρονται και ασχολούνται με τα Μαθηματικά. Έδωσε και συνεχίζει να..
δίνει την ευκαιρία σε όλους να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν στις εργασίες που αφορούν τις νέες ανακαλύψεις, τις
νέες αντιλήψεις, τη διαρκή ενημέρωση στα θεωρητικά και εφαρμοσμένα μαθηματικά.
Η Μαθηματική Εβδομάδα διευρύνει τη θεματική της με παράλληλες εκδηλώσεις όπως, εκθέσεις βιβλίων, ζωγραφικής, παρουσιάσεις εργασιών Project, εκμάθηση λογισμικών και βραβεύσεις.
Η Μαθηματική Εβδομάδα έχει ως στόχο να προωθήσει το γόνιμο διάλογο και τον προβληματισμό στα Μαθηματικά, αλλά και να αναζητήσει απαντήσεις για τον ρόλο των Μαθηματικών στην εκπαίδευση, την επιστήμη και τον πολιτισμό στο πλαίσιο της διαθεματικής, διεπιστημονικής προσέγγισης.
Ζητήματα όπως, οι εξελίξεις στην έρευνα, οι νέες τεχνολογίες, η διδακτική μεθοδολογία και οι εφαρμογές αποτελούν ζητήματα άμεσης προτεραιότητας στη θεματική των εισηγήσεων που θα παρουσιασθούν στην 5η Μαθηματική Εβδομάδα.
Η 5η Διεθνής Μαθηματική Εβδομάδα έχει ως στόχο να προσεγγίσει με σύγχρονο τρόπο και να απαντήσει σε ερωτήματα που έντονα απασχολούν σήμερα την μαθηματική κοινότητα και ιδιαίτερα σε αυτά που θέτει η στενή σχέση των Μαθηματικών με άλλες επιστήμες και με σημαντικές ανθρώπινες δραστηριότητες. Θα δώσει, εκτός των άλλων, την ευκαιρία να τονιστεί και ο ανθρωπιστικός χαρακτήρας των Μαθηματικών και να μελετηθεί η διαχρονική τους συμβολή στους διάφορους κλάδους του πολιτισμού.
Θεματικές ενότητες
Τα Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στα ΤΕΙ – ΑΕΙ και στη Δια Βίου Μάθηση.
Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μαθηματικά και νέες τεχνολογίες – τρόποι προσέγγισης της Μαθηματικής σκέψης. Διαθεματική προσέγγιση στα Μαθηματικά, τις Φυσικές επιστήμες, τη Γλώσσα και Ιστορία με ΤΠΕ (Ψηφιακή τάξη - Διαδραστικοί πίνακες ). Διασυνδέσεις των Μαθηματικών με την Τέχνη και τον Πολιτισμό. Προτάσεις για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών και διδακτικά βιβλία Δημοτικού – Γυμνασίου – Λυκείου.
Η Ιστορία των Μαθηματικών στη Μαθηματική Εκπαίδευση. Μαθηματικοί Διαγωνισμοί και η τέχνη της δημιουργίας και επίλυσης προβλημάτων. Μαθηματικά και ειδική αγωγή. Στρογγυλά τραπέζια • Η ανάγκη για νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Τάσεις, αναζητήσεις και προτάσεις. • Προβλήματα της διδασκαλίας και μάθησης των Μαθηματικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης-Οι εκπαιδευτικοί καταθέτουν την εμπειρία τους.
Περισσότερα εδώ
δίνει την ευκαιρία σε όλους να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν στις εργασίες που αφορούν τις νέες ανακαλύψεις, τις
νέες αντιλήψεις, τη διαρκή ενημέρωση στα θεωρητικά και εφαρμοσμένα μαθηματικά.
Η Μαθηματική Εβδομάδα διευρύνει τη θεματική της με παράλληλες εκδηλώσεις όπως, εκθέσεις βιβλίων, ζωγραφικής, παρουσιάσεις εργασιών Project, εκμάθηση λογισμικών και βραβεύσεις.
Η Μαθηματική Εβδομάδα έχει ως στόχο να προωθήσει το γόνιμο διάλογο και τον προβληματισμό στα Μαθηματικά, αλλά και να αναζητήσει απαντήσεις για τον ρόλο των Μαθηματικών στην εκπαίδευση, την επιστήμη και τον πολιτισμό στο πλαίσιο της διαθεματικής, διεπιστημονικής προσέγγισης.
Ζητήματα όπως, οι εξελίξεις στην έρευνα, οι νέες τεχνολογίες, η διδακτική μεθοδολογία και οι εφαρμογές αποτελούν ζητήματα άμεσης προτεραιότητας στη θεματική των εισηγήσεων που θα παρουσιασθούν στην 5η Μαθηματική Εβδομάδα.
Η 5η Διεθνής Μαθηματική Εβδομάδα έχει ως στόχο να προσεγγίσει με σύγχρονο τρόπο και να απαντήσει σε ερωτήματα που έντονα απασχολούν σήμερα την μαθηματική κοινότητα και ιδιαίτερα σε αυτά που θέτει η στενή σχέση των Μαθηματικών με άλλες επιστήμες και με σημαντικές ανθρώπινες δραστηριότητες. Θα δώσει, εκτός των άλλων, την ευκαιρία να τονιστεί και ο ανθρωπιστικός χαρακτήρας των Μαθηματικών και να μελετηθεί η διαχρονική τους συμβολή στους διάφορους κλάδους του πολιτισμού.
Θεματικές ενότητες
Τα Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στα ΤΕΙ – ΑΕΙ και στη Δια Βίου Μάθηση.
Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μαθηματικά και νέες τεχνολογίες – τρόποι προσέγγισης της Μαθηματικής σκέψης. Διαθεματική προσέγγιση στα Μαθηματικά, τις Φυσικές επιστήμες, τη Γλώσσα και Ιστορία με ΤΠΕ (Ψηφιακή τάξη - Διαδραστικοί πίνακες ). Διασυνδέσεις των Μαθηματικών με την Τέχνη και τον Πολιτισμό. Προτάσεις για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών και διδακτικά βιβλία Δημοτικού – Γυμνασίου – Λυκείου.
Η Ιστορία των Μαθηματικών στη Μαθηματική Εκπαίδευση. Μαθηματικοί Διαγωνισμοί και η τέχνη της δημιουργίας και επίλυσης προβλημάτων. Μαθηματικά και ειδική αγωγή. Στρογγυλά τραπέζια • Η ανάγκη για νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Τάσεις, αναζητήσεις και προτάσεις. • Προβλήματα της διδασκαλίας και μάθησης των Μαθηματικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης-Οι εκπαιδευτικοί καταθέτουν την εμπειρία τους.
Περισσότερα εδώ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ