4 Απρ 2013

Ντι Κάνιο: "Δεν είμαι φασίστας, δεν είμαι ρατσιστής"


Αναλυτικά η δήλωση: "Εχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλω να μιλώ για πράγματα που δεν έχουν σχέση με το ποδόσφαιρο. Αλλά έχω πληγωθεί από τις ...επιθέσεις κόντρα στο σύλλογο.


Είμαι ένας τίμιος άνθρωπος, οι αξίες και οι αρχές μου προέρχονται από την οικογένεια και την ανατροφή μου.

Νιώθω ότι δεν χρωστώ κάποια εξήγηση σε κάποιον που δεν καταλαβαίνει όλα αυτά παρόλα αυτά θέλω να πω ότι δεν είμαι άνθρωπος που κάποιοι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν.

Δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι μέλος οποιασδήποτε οργάνωσης, δεν είμαι ρατσιστής και δεν υποστηρίζω την ιδεολογία του φασισμού. Σέβομαι τους πάντες.

Σε τελική ανάλυση είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και είμαι συγκεντρωμένος σ' αυτό. Από εδώ και πέρα θα μιλάω μόνο για ποδόσφαιρο".
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη