Μετά την αιφνιδιαστική παραίτηση του Διευθύνοντος Συμβούλου
ΟΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΠΙΚΗ «ΦΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ»
Με την πρόσληψη Manager που να γνωρίζει...
την Ταχυμεταφορική αγορά
Όλοι γνωρίζουν τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στη θυγατρική των Ταχυμεταφορών.
Προβλήματα που προκάλεσαν την αντίδραση του Συλλόγου των Εργαζόμενων και τελικά οδήγησαν στην παραίτηση του μόλις πριν ένα μήνα τοποθετημένου Διευθύνοντος Συμβούλου.
Είναι λοιπόν πλέον ακέφαλη η Εταιρεία, σε μια κρίσιμη περίοδο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που απαιτούν λεπτούς χειρισμούς:
· Σε μια περίοδο που υπάρχει έντονο πρόβλημα ρευστότητας, το οποίο μεταξύ των άλλων οφείλεται και στα πολλά «ανείσπρακτα» που στο μεγαλύτερο μέρος τους αφορούν τον πελάτη «Ελληνικό Δημόσιο».
· Σε μια περίοδο απόσυρσης μεγάλων «παικτών» από την Ταχυμεταφορική Αγορά, που δίνουν ευκαιρίες αύξησης του πελατολογίου και των τζίρων.
· Σε μια περίοδο τέλος που πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει διευθέτηση κάποιων ζητημάτων από μια υπεύθυνη Διοίκηση που θα ξέρει τι επιδιώκει και πως θα το πετύχει.
Ο Όμιλος ΕΛΤΑ έχει πικρή εμπειρία επιδερμικής και αναποτελεσματικής διαχείρισης κρίσεων.
Τελευταίο «πείραμα» ήταν η προ τριμήνου ανάθεση της τύχης των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ, σε Ανώτατα Διοικητικά στελέχη της Μητρικής, παράλληλα με τα κύρια καθήκοντα.
Λύση που όπως απέδειξε η πορεία των πραγμάτων δεν απέδωσε.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Ας μην εφησυχάζει κανείς λόγω της προγραμματισμένης συγχώνευσης Μητρικής και Θυγατρικής.
Είναι ουσιαστικό και κρίσιμο συνάμα, στο μεσοδιάστημα, να μην χαθούν ευκαιρίες, να μην γίνουν άλλα λάθη.
Πρέπει λοιπόν άμεσα και με την οποιαδήποτε ιδιότητα (έστω και του απλού Συμβούλου) να ανατεθούν οι τύχες της Εταιρείας σε άνθρωπο της Ταχυδρομικής και της Ταχυμεταφορικής αγοράς, με εμπειρία και αξιόλογο βιογραφικό, έστω και μεταβατικά και να μην επιλεγεί η λύση της «ημιαπασχόλησης» στη θυγατρική κάποιου στελέχους της Μητρικής.
ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΧΘΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Αυτές είναι οι δικές μας απόψεις και τεκμηριωμένα πιστεύουμε, τις καταθέτουμε.
Ελπίζοντας ότι κάποιος αρμόδιος θα πεισθεί για την ορθότητά τους και γνωρίζοντας ότι σε κάθε περίπτωση (όποια επιλογή και να κάνει η Κυβέρνηση και η Διοίκηση του ΕΛΤΑ), η εξέλιξη των πραγμάτων θα μας δικαιώσει.
http://www.dake-elta.eu/content.asp?catid=3695