Οι διαφημίσεις των καταστημάτων Jumbo, έχουν συζητηθεί πολλές φορές, καθώς ξεχωρίζουν για την τεράστια εμπορική τους απήχηση, αλλά και την κούραση που...
προκαλούν στο κοινό, από την καταιγιστική επανάληψή τους.
Η αλήθεια είναι ότι κάνουν το "γκελ", που επιθυμεί κάθε διαφημιστής, με οποιοδήποτε τρόπο.
Η διαφήμιση που επέλεξε η εταιρεία για το φετινό Πάσχα, συζητήθηκε πάρα πολύ, εξόργισε πολύ κόσμο εξαιτίας του γεγονότος ότι παίζεται τόσο συχνά, που μοιάζει με βομβαρδισμό του εγκεφάλου, αλλά πέτυχε.
Έγιναν σλόγκαν στα χείλη όλων των Ελλήνων και η μεγαλύτερη απόδειξη είναι ότι δεν έμεινε κανείς ελιτίστας, από αυτούς που δήθεν αγανακτούν με τα "λαϊκά θεάματα", που να μην ασχοληθεί μαζί της.
Το θέμα είναι απλό: η διαφήμιση είναι τόσο επιτυχημένη, που όλοι έσπευσαν να γράψουν και το γεγονός ότι έγραψαν αρνητικά, επιβεβαιώνει την επιτυχία της. Αλλιώς, θα την αγνοούσαν.
Ας μην υποκρινόμαστε λοιπόν, η διαφήμιση είναι άκρως επιτυχημένη εμπορικά, παρά την κούραση που προκαλεί η επανάληψή της κι έγινε talk of the town.
Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην καταλαβαίνει τι σημαίνει το "στα μπούτια, στα μπούτια" ή το "η νονά ή νονά" κι εκατομμύρια άνθρωποι σιγοψυθίρισαν το τζιγκλάκι. Τόσο, που οι 99 στους 100 ακούγοντας το ρυθμό του τραγουδιού, τραγουδούν αυθόρμητα "χωρίς τζάμπο να ζήσω δεν μπορώ ούτε ώρα" κι όχι ""με τον οίκτο να ζήσω δεν μπορώ ούτε ώρα", που είναι το original άσμα.