8 Απρ 2013

Προσπαθούν να κρύψουν την κρίση με photoshop!

Η ιστοσελίδα Voria αναφέρει πως το ΕΒΕΘ και ο Εμπορικός Σύλλογος της Θεσσαλονίκης προκειμένου να διώξουν την μαυρίλα από την πόλη αποφάσισαν...
...να αναμορφώσουν τις βιτρίνες των κλειστών καταστημάτων βάζοντας στις βιτρίνες "παλαιότερες φωτογραφίες από τους δρόμους του ιστορικού κέντρου της πόλης, όταν αυτό έσφυζε από ζωή, από ανοιχτά καταστήματα και πλήθος καταναλωτών που έκαναν τα ψώνια τους".

"Στόχος είναι να «σπάσει» η μαύρη ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, από τα απανωτά λουκέτα που έχουν πλήξει τον εμπορικό κόσμο, και να δοθεί ένας τόνος αισιοδοξίας, ένα μήνυμα αναδημιουργίας και αλλαγής της αρνητικής ψυχολογίας: Η αγορά της πόλης, παρά τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα, μπορεί και πρέπει να επιβιώσει, συνεχίζοντας να αποτελεί βασικό πυλώνα της τοπικής οικονομίας" αναφέρει το άρθρο της Voria.

Μπορείς να κάνεις photoshop στην φτώχεια; Μπορείς να ξεγελάσεις το 40% της πόλης που δεν έχει δουλειά και ψάχνει μόνο τρόπο να φύγει από αυτή τη χώρα; Ή μήπως η υπερκατανάλωση των προηγούμενων ετών ήταν μια υγιής κατάσταση; Ας μην κοροϊδευόμαστε ούτε μεταξύ μας και κυρίως ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας.

ΚΝ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη