15 Μαΐ 2013

Δείτε το ενοχλητικότατο μήνυμα SMS που πήρε αναγνώστης !!!!

Αγαπητοί φίλοι του taxalia, 
έλαβα αυτό το SMS που βλέπετε στη συνημμένη εικόνα, από την  εταιρεία ...
ELPEDISON (Πάροχος Ηλεκτρικής Ενέργειας), όντας πελάτης τους. Διευκρινίζω ότι .. για να κάνεις σύνδεση μαζί τους απαιτείται πάγια εντολή σε τράπεζα, την οποία έχω δώσει. Έτσι, στις  29/4 τράβηξαν τα λεφτά από τον λογαριασμό μου κανονικά και στις  14/5 παίρνω το sms αυτό.


Πήρα τηλέφωνο να τους τα χώσω και τι μου απαντάνε ;

"Αααα ...αυτό το στέλνουμε ώς ενημερωτικό σε ΟΛΟΥΣ τους πελάτες (και σε αυτούς που δεν χρωστάνε (!!!), γι' αυτό γράφει στο τέλος ότι αν είστε οκ αγνοήστε αυτό το sms".

Εγώ ταράχτηκα γιατί με την πάγια εντολή δεν έχεις αποδειξη πληρωμής στο χέρι αλλά πρέπει να τραβήξεις λούκι για να το πάρεις απο την τράπεζα.

Τους τα έχωσα, λέγοντας ότι εγώ είμαι άρρωστος άνθρωπος και δεν κάνει να ταράζομαι .....
και μου λέει ότι ...."εμείς έχουμε άλλη άποψη (!). Αν ξέρει κάποιος ότι έχει πληρώσει δεν θα ταραχτεί (!!!)"

Κώστας

Σημείωση taxalia: Η Elpedison είναι μεγάλη εταιρεία, σύμπραξη των εταιρειών ΕΛ.ΠΕ. του Λάτση, ΕΛΛΑΚΤΩΡ του Μπόμπολα και της Ιταλικής Edison. 
Αναμένουμε την απάντησή της, γιατί μηνύματα "χρωστάτε", σε όλους, ...προληπτικά, είναι απαράδεκτα.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη