31 Ιουλ 2013

Τι έκανε το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ( Τ.Χ.Σ.) το α΄ εξάμηνο του 2013

του Βλάση Γωγούση
Για να δούμε:

1. Επιτυχή ολοκλήρωση της ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗΣ των τεσσάρων συστημικών τραπεζών(ALPHA BANK, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, EUROBANK ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ με ομόλογα 24.998 ΕΚ. ΕΥΡΩ.

2. Θέματα συστημικών τραπεζών:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΕΤΕ):
ΑΠΟΚΤΗΣΗ του ΥΓΙΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ της FBB

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΑΠΟΚΤΗΣΗ των δραστηριοτήτων των ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ στην Ελλάδα.

Συγκατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς για την εξαγορά της MILLENNIUM BANK

Ολοκλήρωση της ΕΞΑΓΟΡΑΣ της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ απο την ALPHA BANK

ΝΕΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ (ΝΤΤ): Αγοράστηκε από την EUROBANK

To TΧΣ αποφάσισε την ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ NΕΑΣ PROTON BANK στην EUROBANK

Το ΤΧΣ έλαβε από το ΕΤΧΣ στις 31/5/2013 ΟΜΟΛΟΓΑ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ 7,2 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.

Καταλάβατε φίλοι μου τι έκανε το….Τ.Χ.Σ.;;
Εγώ κατάλαβα ότι :

Από δω το είχε , από και το είχε , τάρριξε χοντρά-χοντρά στις ( καϋμένες) τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ , βόηθησε τις μεγάλες να …ρουφήξουν τις μικρές - ( τα καλά φιλέτα, τα κακά τα άφησε στα…αζήτητα !) , και σε μας τους υπολοίπους έδωσε από τα…….( ..αϊντε ας μην εξαντλήσω όλες τις ..οικονομοτεχνικές μου γνώσεις, αφήνω σε σας να ολοκληρώσετε τη φράση μου με τα ευπρεπή σας σχόλια!)

Νάχετε την αγάπη μου

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη