31 Ιουλ 2013

Μήπως γνωρίζει κάποιος;

Τι γίνεται όταν ο κακός γείτονας καταστρέφει τα δέντρα στην αυτλή σου; Πού θα βρείς το δίκιό σου;

Διαβάστε την περιπέτεια του αναγνώστη:

Αν δω ένα οποιοδήποτε ζώο να κακοποιείται, υπάρχουν φορείς να καταγγείλεις το γεγονός και να επιβληθούν πρόστιμα στον παραβάτη. Για την παράνομη κοπή κλαδιών σε ιδιωτικό χώρο και εν γένει τη βάναυση και απάνθρωπη συμπεριφορά έναντι του πρασίνου και του περιβάλλοντος, σε ποια υπηρεσία ή σε ποιον φορέα μπορεί κάποιος να απευθυνθεί; Υπάρχει κάποιος που να έχει τις γνώσεις να με βοηθήσει;

Για ενημέρωσή σας, μια κυρία πριν από ένα μήνα παραβιάζοντας τα όρια του κήπου μου κατέστρεψε την πικροδάφνη μου που βρίσκεται στα όρια του διαχωριστικού μας χώρου, αλλά τα κλαδιά του δέντρου ΔΕΝ περνάνε προς την πλευρά της. Ήταν ένα δέντρο 2,5 μέτρων, ανθισμένο και καταπράσινο που έμεινε ούτε στο ένα μέτρο. Την έχω δει επανειλημμένα να ψεκάζει με εντομοκτόνο τα δέντρα (μια κορομηλιά και μια ελιά), των οποίων τα φύλλα ξεράθηκαν, αλλά με τη βοήθεια γεωπόνου κατάφερα να ξαναζωντανέψω. Έχω βρει πεταμένα αποφάγια της, πεταμένα σαπουνόνερα με κομμάτια τής σφουγγαρίστρας της στις ρίζες των δέντρων και πριν δυο μέρες, με μένος ξανακατέστρεψε άλλο ένα τμήμα της πικροδάφνης, ενώ μέσα στο καταμεσήμερο (15:00) έριξε στις ρίζες των δυο δέντρων πάγο από την απόψυξη του ψυγείου της.

Εκνευρισμένος πλέον 
1) κάλεσα την άμεση δράση, οι οποίοι αρνήθηκαν να καταγράψουν όλα όσα προαναφέρω, με τη δικαιολογία ότι δε μπορούν να είναι μάρτυρες. Απλά πήραν τα στοιχεία της, μου τα έδωσαν και με συμβούλεψαν 
2) να κάνω καταγγελία στο τοπικό αστυνομικό τμήμα. Πήγα κι εκεί, ζήτησα να κάνω μήνυση, αλλά μου είπαν ότι αυτοί μπορούν μόνο να την καλέσουν και να της κάνουν συστάσεις. Για μήνυση έπρεπε να απευθυνθώ στη
3) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ (Μητροπόλεως 15), όπου, αφού πήγα από όροφο σε όροφο, με παρέπεμψαν στη 
4) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ της ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Μοναστηρίου 6). Οι οποίοι μου είπαν ότι την ευθύνη φέρει η
5) Πολεοδομία. 
Δεν πήγα ακόμη στην Πολεοδομία, όπου είμαι σίγουρος ότι θα με παραπέμψουν με τη σειρά τους κάπου αλλού, αλλά αναρωτιέμαι: τόση αναλγησία προς το περιβάλλον; Τόσο θολά είναι τα όρια ευθύνης κάποιας υπηρεσίας ή κάποιου φορέα; Υπάρχει μήπως κάποια περιβαλλοντική οργάνωση (όπως αντίστοιχα οι φιλοζωικές) που να απλοποιεί τις δαιδαλώδεις αναζητήσεις μου προς ανεύρεση υπεύθυνου, ώστε να καταθέσω μήνυση;

Ευχαριστώ.

Γ.Τ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη