10 Ιουλ 2013

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, η ΝΥΜΦΗ του ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ και τα….ΟΥΡΗΤΗΡΙΑ της !!

του Βλάση Γωγούση

Κύριε Δήμαρχε, , επιτρέψ`τε μου να σας ζητήσω μια χάρη :

‘Κάν`τε τον κόπο και κατεβείτε μια φορά στα ουρητήρια της πλατείας Αριστοτέλους, ξέρετε , εκεί απέναντι από τον ΤΕΡΚΕΝΛΗ.
Εκεί που κατεβαίνοντας τα άθλια σκαλοπάτια αντίκρισα μια πινακίδα που γράφει « ΔΩΡΕΑΝ ( = το κατούρημα, για το…άλλο δεν λέει !).
Εισερχόμενος στα….ενδότερα ο …επισκέπτης αντικρύζει δυο πόρτες ξηλωμένες .αλλά όρθιες και αντικρισμένες .
Πάνω τους είναι γραμμένο με χοντρό μαρκαδόρο το ίδιο σύνθημα :
« Είμαι GAY, και προσφέρω τις υπηρεσίες μου….δωρεάν ( λόγω οικονομικής…..κρίσεως ,προφανώς ) » , αναγράφοντας συγχρόνως και το….κινητό του !
Αριστερά τω….εισερχομένω , υπάρχουν 2-3 νιπτήρες, στον έναν απ αυτούς ένας ρακένδυτος κακομοίρηςς, είχε βγάλει όλα τα ρούχα του ( πλην του…εσωρούχου) και έκανε μπουγάδα στα υπόλοιπα !
Η παρουσία μου ουδόλως τον ενόχλησε !

Επειδή, κύριε Δήμαρχε, ο….προστάτης μου με …ενοχλούσε φορτικότητα, εισήλθα στα….ενδοτερα ( που να μην …εισερχόμουν !), όπου η πεζοδρομιακή ατάκα « ‘ελα να δεις » αδυνατούσε να περιγράψει τα….απερίγραπτα.
Παρά ταύτα, το….μοιραίον συνετελέσθη και ο έχων την τιμήν να σας απευθύνει την παρούσα σας θερμοπαρακαλεί να επισκεφθείτε το μνημείο αυτό της….συμπρωτεύυσας, συνοδευόμενος όμως απαραιτήτως και από τον κύριο …Καπόν ( ναι., ναι έχει σχέση . αυτός θα εισηγηθεί το απαραίτητο κονδύλιο !).
Διατελώ μετά τιμής και με την ευχή :
« ο Θεός να μην με ξανααξιώσει να κατέλθω την κλίμακα του παραπάνω ανακουφιστηρίου»
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη