Η παρούσα Ανοιχτή Επιστολή, εκφράζει την αγωνία και την αγανάκτηση των επιχειρήσεων της μισής Επικράτειας και πολλών πληττόμενων από την κρίση κλάδων, των επιχειρηματιών, των οικογενειών τους, των εργαζόμενων στις επιχειρήσεις αυτές και των τοπικών κοινωνιών, και απευθύνεται σε ..
εσάς ως ύστατη ελπίδα αποτροπής της απόλυτης χειραγώγησης κάθε θεσμού, που με ποτάμια αίμα κατακτήθηκε σε αυτή την χώρα.
Στην σημερινή συνεδρίαση της Βουλής, στο συζητούμενο νομοσχέδιο "Κώδικας Κοινωφελών Περιουσιών Σχολαζουσών κληρονομιών και λοιπές διατάξεις" θα έπρεπε να συζητηθεί, τροπολογία που υπογράφηκε από 40 Βουλευτές όλων σχεδόν των κομμάτων, η οποία ζητά την επαναφορά σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 58, παρ. 6 του Ν. 4075/2012, που καταργήθηκε με το άρθρο 20, του 4151/2013.
Πρόκειται για διάταξη που κάτω από διθυράμβους εθνικής ομοψυχίας, ψήφισε η Βουλή, στην τελευταία της συνεδρίαση, πριν τις εκλογές του Μαΐου 2012.
Η διάταξη αυτή, προωθήθηκε για ψήφιση ύστερα από παραίνεση του σημερινού πρωθυπουργού κυρίου Αντώνη Σαμαρά προς τον τότε υπουργό Οικονομικών κύριο Φίλιππο Σαχινίδη και προσδιόριζε ακριβώς τα δικαιώματα που θα είχε το Ελληνικό Δημόσιο και τον τρόπο και την διαδικασία που αυτό θα αποφάσιζε να τα ασκήσει, όταν επιχειρήσεις με εγγυημένα από το Ελληνικό Δημόσιο δάνεια, προωθούσαν κατά τα νομίμως προβλεπόμενα, αιτήματα υπαγωγής τους, στις διατάξεις του Εθνικού Δικαίου εξυγίανσης επιχειρήσεων (Ν. 3588/2007, Κεφάλαια 6ο και 7ο).
Οι ψηφισθείσες διατάξεις :
Προστάτευαν πλήρως τα δικαιώματα του Ελληνικού Δημοσίου έναντι οιασδήποτε εξώδικης ή και ενώπιον των δικαστηρίων μεθόδευσης και
Επέτρεπαν στο Ελληνικό Δημόσιο να ασκεί πολιτική διάσωσης επιχειρήσεων, αποκλειστικά για τις περιπτώσεις που αυτές δραστηριοποιούνταν σε πληττόμενους κλάδους ή περιοχές.
Τροπολογία με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο κατέθεσαν 12 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, στο νομοσχέδιο "Ενσωμάτωση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ, ρύθμιση θεμάτων της ΕΛ.ΤΕ., Αναμόρφωση οργανισμού Ν.Σ.Κ. και λοιπές διατάξεις".
Η κοινώς αποδεκτή και υπερψηφισθείσα αυτή διάταξη υπονομεύθηκε (μέχρι την οριστική κατάργησή της με το άρθρο 20, του Ν. 4151/2013) με κάθε κυρίως αθέμιτο μέσο, από την νέα ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών και κυρίως από τον επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών, Υπουργό κύριο Γιάννη Στουρνάρα και την άμεσο συνεργάτιδά του Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών κυρία Χριστίνα Παπακωνσταντίνου.
Όπως αποδεικνύεται πλέον με δημόσια έγγραφα και καταγραφές δημοσιότητας η μεθόδευση της συγκεκριμένης ομάδας ήταν να σκανδαλοποιήσει επιλεκτικά συγκεκριμένα θέματα σχετικά με τις εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου και ειδικότερα, με την στάση του Ελληνικού Δημοσίου, όταν επιχειρήσεις με εγγυημένα από αυτό δάνεια προσφεύγουν στην πτωχευτική διαδικασία, για να εξασφαλίσει (μέσω της παραπληροφόρησης και του λαϊκισμού) την στήριξη της κοινής γνώμης, σε μία σειρά από επί μέρους ενέργειες και επιλογές της (ομάδας), όπως θα εξηγήσουμε αμέσως παρακάτω, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ, ΝΑ ΚΑΜΨΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΤΡΕΠΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ 24 ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Στην τελευταία φάση της προσπάθειας (της ομάδας αυτής) και με σκοπό να αποτραπεί η συζήτηση της τροπολογίας που αναφέραμε, επιχειρείται η παραπλάνηση της δικαιοσύνης, με κατάθεση της Γενικής Γραμματέως κυρίας Χριστίνας Παπακωνσταντίνου προς τον Οικονομικό Εισαγγελέα, η οποία (κατάθεση), βρίθει από ψέματα και ανακρίβειες, για τις οποίες θα ασχολούνται χρόνια οι εισαγγελικές αρχές της χώρας, και με το περιεχόμενο της οποίας (κατάθεσης) συκοφαντείται και διαρρέεται (το περιεχόμενο της συκοφαντίας) στον τύπο ο κύριος Φίλιππος Σαχινίδης και ο σημερινός πρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας κύριος Γεώργιος Ζανιάς, για δήθεν παράνομες εκ μέρους τους ενέργειες. Στην πραγματικότητα, και οι δύο τιμωρούνται, επειδή, αρνήθηκαν να παρανομήσουν και ενήργησαν αποκλειστικά και μόνο, σύμφωνα με τα όσα υπαγόρευε, η σχολαστική εφαρμογή του ισχύοντος τότε νόμου, δηλαδή του νόμου, που η ομάδα Στουρνάρα, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο κατήργησε, με το άρθρο 20, του 4151/2013 και η τροπολογία που κατατέθηκε ζητά να τεθεί και πάλι σε ισχύ.
Η σημερινή συζήτηση και ψήφιση, του νομοσχεδίου "Κώδικας Κοινωφελών Περιουσιών Σχολαζουσών κληρονομιών και λοιπές διατάξεις" χωρίς την κατατεθείσα σε αυτό κατά τα προαναφερόμενα τροπολογία αποτελεί την τελευταία απέλπιδα προσπάθεια της υποδειχθείσας με τα προαναφερόμενα ομάδας του Υπουργείου ΟΙκιονομικών, προκειμένου να αποφύγει να αιτιολογήσει, έναντι της Βουλής και του Ελληνικού Λαού και των Κοινοτικών Αρχών :
• Γιατί δεν φέρνει προς ψήφιση μία τροπολογία της οποίας προφανέστατα ο σκοπός και το περιεχόμενο συνοψίζεται στην προστασία του ενεργητικού (επιχειρηματικού και εξωεπιχειρηματικού) που έλαβε ως εγγύηση το Ελληνικό Δημόσιο, όταν παρείχε την εγγύησή του στις τράπεζες, για τα δάνεια των επιχειρήσεων, ούτως ώστε, εάν και όταν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέμα ανάκτησης - επιστροφής, των εγγυήσεων αυτών (ως παράνομων κατά το Κοινοτικό Δίκαιο) δια του μηχανισμού των Δ.Ο.Υ. (όπως προβλέπει συμπληρωματικά προς την Κοινοτική νομοθεσία, η Εθνική νομοθεσία), το ενεργητικό αυτό να επαρκεί για την διασφάλιση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου και προκειμένου να καταστεί εφικτή η εφαρμογή των αποφάσεων των Κοινοτικών οργάνων για την ανάκτηση - επιστροφή των εγγυήσεων του Ελληνικού Δημοσίου από τις επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες ).
• Γιατί επιμένει αντίθετα με τα όσα ορίζονται στην προτεινόμενη τροπολογία και των όσων επιχειρημάτων προβάλλονται, από τους φορείς των επιχειρήσεων και τους υπογράφοντες την τροπολογία αυτή βουλευτές, να παραχωρήσει στις τράπεζες, τις εξασφαλίσεις που έλαβε ως εγγύηση το Ελληνικό Δημόσιο, όταν παρείχε την εγγύησή του στις τράπεζες για τα δάνεια των επιχειρήσεων, όταν μάλιστα ταυτόχρονα, η ομάδα του Υπουργείου Οικονομικών που προαναφέραμε :
(α) Καλλιεργεί αρχικά την πεποίθηση, ότι, οι εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου είναι παράνομες, (και κατά το Εθνικό και κατά το Κοινοτικό Δίκαιο) για να τεκμηριώσει την ανάγκη της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και για τα εγγυημένα από το Ελληνικό Δημόσιο δάνεια, χαρακτηρίζοντας (λόγω του "παράνομου" χαρακτήρα των εγγυήσεων) ως ανεπίδεκτα είσπραξης.
(β) Προκαλεί, για την επίρρωση του προαναφερθέντος υπό (α) ισχυρισμού της, με πράξεις της και παραλείψεις της την Ευρωπαϊκή Επιτροπή - Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, να ερευνήσει προκατειλημμένη σε βάρος αποκλειστικά των επιχειρήσεων, όλες σχεδόν τις κρατικές ενισχύσεις (εγγυήσεις και επιδοτήσεις) της τελευταίας εικοσαετίας, ούτως ώστε να θεωρείται βέβαιη, η λήψη απόφασης εκ μέρους της (της Ευρωπαϊκής Επιτροπής) για ανάκτηση - επιστροφή των εγγυήσεων του Ελληνικού Δημοσίου ως παράνομων (κατά το Κοινοτικό Δίκαιο) σε βάρος αποκλειστικά και μόνο των επιχειρήσεων και
(γ) Καθιστά πριν καν την έκδοση των σχετικών αποφάσεων των αρμόδιων Ευρωπαϊκών Οργάνων για ανάκτηση - επιστροφή των κρατικών ενισχύσεων ως παράνομων, το σύνολο των επιχειρήσεων και των φορέων τους, των οποίων τα δάνεια εγγυήθηκε το Ελληνικό Δημόσιο αναξιόχρεων, λόγω της σκανδαλώδους παραχώρησης στις τράπεζες, των εξασφαλίσεων που έλαβε ως εγγύηση το Ελληνικό Δημόσιο, όταν παρείχε την εγγύησή του στις τράπεζες για τα δάνεια των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα το Ελληνικό Δημόσιο :
(1) Να ζημιωθεί διότι δεν θα υπάρχει ενεργητικό για να εφαρμόσει τις προαναφερθείσες Κοινοτικές Αποφάσεις για ανάκτηση - επιστροφή των κοινοτικών ενισχύσεων και
(2) Να εκτεθεί ανεπανόρθωτα έναντι της Κοινότητας με απροσδιόριστου ύψους σε βάρος του αρνητικές επιπτώσεις και ζημίες, για την αδυναμία εφαρμογής εκ μέρους του των ιδίων Κοινοτικών Αποφάσεων.
Κύριοι Βουλευτές
Μαζί με την τεράστια ζημία που θα υποστεί το Ελληνικό Δημόσιο από τις μεθοδεύσεις της συγκεκριμένης ομάδας της ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών, για να στηρίξει για άλλη μία φορά τις τράπεζες, οι οποίες ωφελήθηκαν (στην κεφαλαιακή τους επάρκεια, στην ρευστότητά τους και στην κερδοφορία τους) απείρως περισσότερο από τις επιχειρήσεις από τις κρατικές ενισχύσεις, οι οποίες μάλιστα (κρατικές ενισχύσεις) την τελευταία εικοσαετία λειτούργησαν αποκλειστικά σαν εργαλείο άσκησης νομισματικής πολιτικής και πιστωτικής στήριξης των τραπεζών, είναι επίσης απολύτως βέβαιο, πως θα υπάρξει μία τεράστια ζημία και ανεπανόρθωτη ζημία στην Εθνική Οικονομία, δεδομένου, ότι, οι επιχειρήσεις των παραμεθόριων περιοχών, των πληττόμενων κλάδων, οι επιχειρηματίες, οι οικογένειές τους και οι τοπικές κοινωνίες και οικονομίες θα πολτοποιηθούν.
Παράλληλα μαζί με αυτούς θα πολτοποιηθεί κάθε θεσμός, κάθε έντιμη πολιτική πρωτοβουλία, κάθε αντίσταση σε Οργουελιανές μεθοδεύσεις υπέρ συγκεκριμένης μικρής ομάδας συμφερόντων, κάθε εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη και στην έντιμη δημοσιογραφία.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, μία τεράστια μερίδα του Ελληνικού λαού, επαφίεται σε εσάς, σήμερα για να αποτρέψετε την περαιτέρω εξέλιξη των καταστροφικών για την χώρα μας επιλογών, (και μάλιστα στα πλαίσια της στήριξης ενός αιτήματος κατάθεσης και συζήτησης μίας τροπολογίας, η οποία ενώ ωφελεί το Ελληνικό Δημόσιο και την μισή μικρομεσαία επιχειρηματικότητα της χώρας ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ) και να διασώστε ταυτόχρονα, μαζί με τις οικονομίες 24 τουλάχιστον νομών της χώρας (όσοι και οι νομοί των οποίων οι επιχειρήσεις έλαβαν εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου) και όλα τους υπόλοιπους και εξαιρετικά σημαντικούς για την δημοκρατία μας θεσμούς, οι οποίοι σύμφωνα με τα όσα τεκμηριωμένα αναφέρθηκε απειλούνται.
Καταψηφείστε το νομοσχέδιο και ζητείστε την επανακατάθεσή του μαζί με την τροπολογία που αναφέραμε και την οποία με κάθε τρόπο επιδιώκει να θάψει ο υπουργός Οικονομικών κύριος Στουρνάρας και η παρέα του.
Θεωρούμε βέβαιη την άμεση αντίδραση σας για την αποφυγή των εξελισσόμενων εφιαλτικών σεναρίων,