Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Στο αντιπολεμικό συνέδριο «Nordic peace talks» έκπληκτοι άκουσαν οι σύνεδροι τον διακεκριμένο Νορβηγό καθηγητή Ola Tunander από το Ινστιτούτο Έρευνας για την ειρήνη (Όσλο) να αποκαλύπτει, μιλώντας για τη σφαγή στην αγορά του Μαρκάλε, για την οποία το Διεθνές Δικαστήριο της...
Χάγης έχει ήδη καταδικάσει τον Σερβοβόσνιο στρατηγό Stanislav Galic, πως τόσο η ομάδα διαχείρισης κρίσης του ΝΑΤΟ όσο και ο Πρόεδρος της στρατιωτικής επιτροπής της συμμαχίας Vigleik Eide, αλλά και οι Νορβηγοί υπουργοί Εξωτερικών και Άμυνας, είχαν στα χέρια τους το πόρισμα της επίσημης έρευνας. Το πόρισμα κατέληγε με σαφήνεια ότι την δολοφονική ενέργεια την έκαναν οι ισλαμιστές του Ιζεντμπέκοβιτς! Όλοι παραδέχθηκαν ότι η επίθεση έγινε εναντίον των συμπολιτών τους, ουδείς όμως το ανακοίνωσε. «Και αυτό δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση» είπε ο καθηγητής. «Σε πολλές περιπτώσεις παρέμβασης που αργότερα βαπτιζόταν False Flag operation, υπήρξαν αντίστοιχες θηριωδίες για να προκληθούν αθώα θύματα δίνοντας έτσι το πράσινο φως για την επέμβαση, αφού τον φόνο τον χρεωνόταν ο αντίπαλος».
Ας επισκεφθούμε, λοιπόν, το προοίμιο της διακήρυξης της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ που τα λέει όλα, όταν πρόκειται για τους πολίτες των ΗΠΑ:
«Όταν κατά την Πορεία των ανθρωπίνων γεγονότων γίνεται απαραίτητο για έναν λαό να λύσει τους πολιτικούς δεσμούς, οι οποίοι τον συνδέουν με άλλον και να αναλάβει ανάμεσα στις δυνάμεις της γης την ξεχωριστή και ίση θέση, την οποία δικαιούται από τους Νόμους της Φύσης και τον Θεό της Φύσης, στοιχειώδης σεβασμός προς τη γνώμη της ανθρωπότητας επιβάλλει [στον λαό αυτό] να διακηρύξει τα αίτια που τον ωθούν στον διαχωρισμό.
Δεχόμαστε τις ακόλουθες αλήθειες ως αυταπόδεικτες, πως όλοι οι άνθρωποι δημιουργούνται ίσοι και προικίζονται από τον Δημιουργό τους με συγκεκριμένα απαραβίαστα δικαιώματα, μεταξύ των οποίων είναι το δικαίωμα στη Ζωή, το δικαίωμα στην Ελευθερία, και το δικαίωμα στην επιδίωξη της Ευτυχίας.
Ότι για να εξασφαλιστούν αυτά τα δικαιώματα, εγκαθιδρύονται Κυβερνήσεις μεταξύ των Ανθρώπων, αντλώντας τις εύλογες εξουσίες τους από την συναίνεση των κυβερνωμένων.
Ότι όποτε μια Μορφή Κυβέρνησης γίνεται καταστροφική για τους σκοπούς αυτούς, είναι Δικαίωμα του Λαού να την αλλάξει ή να την καταργήσει, και να εγκαταστήσει νέα Κυβέρνηση θέτοντας τα θεμέλιά της σε τέτοιες αρχές και οργανώνοντας τις εξουσίες της σε τέτοια μορφή, ώστε να φανεί πιθανότερο να επιφέρει την Ασφάλεια και την Ευτυχία του. Η σύνεση, όντως, επιβάλλει πως Κυβερνήσεις από καιρό εγκαθιδρυμένες δεν θα πρέπει να αλλάζουν για επουσιώδεις και πρόσκαιρους λόγους· και ανάλογα, η εμπειρία έχει δείξει ότι η ανθρωπότητα είναι περισσότερο διατεθειμένη να υπομείνει, όσο το κακό υπομένεται, παρά να διορθώσει την πορεία της καταργώντας μορφές [διακυβέρνησης] στις οποίες είναι μαθημένη. Όταν όμως μια μακρά σειρά καταχρήσεων και σφετερισμών, συνεχώς με τον ίδιο σκοπό, μαρτυρεί πλεκτάνη υποταγής [του Λαού] στον απόλυτο Δεσποτισμό, είναι δικαίωμά του, είναι καθήκον του, να αποτινάξει μια τέτοια Κυβέρνηση και να εγκαθιδρύσει νέους Φύλακες για τη μελλοντική του ασφάλεια.
Τέτοια υπήρξε η υπομονετική ανοχή αυτών των Αποικιών· και τέτοια είναι σήμερα η ανάγκη που τις υποχρεώνει να αλλάξουν το προηγούμενο Σύστημα της Διακυβέρνησής τους. Η ιστορία του σημερινού Βασιλέως της Μεγάλης Βρετανίας είναι μια ιστορία επανειλημμένων αδικιών και σφετερισμών, με άμεσο σκοπό την εγκαθίδρυση απόλυτης Τυραννίας σ’ αυτές τις Πολιτείες.»
[«When in the Course of human events it becomes necessary for one people to dissolve the political bonds which have connected them with another and to assume among the powers of the earth, the separate and equal station to which the Laws of Nature and of Nature's God entitle them, a decent respect to the opinions of mankind requires that they should declare the causes which impel them to the separation. We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness. — That to secure these rights, Governments are instituted among Men, deriving their just powers from the consent of the governed. — That whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the Right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government, laying its foundation on such principles and organizing its powers in such form, as to them shall seem most likely to effect their Safety and Happiness. Prudence, indeed, will dictate that Governments long established should not be changed for light and transient causes; and accordingly all experience hath shown that mankind are more disposed to suffer, while evils are sufferable than to right themselves by abolishing the forms to which they are accustomed. But when a long train of abuses and usurpations, pursuing invariably the same Object evinces a design to reduce them under absolute Despotism, it is their right, it is their duty, to throw off such Government, and to provide new Guards for their future security»].
Ακριβώς έτσι συμπεριφέρονται στους άλλους λαούς οι απόγονοι του Τζέφερσον και όλοι αυτοί που συνέρευσαν στη Β. Αμερική για να δημιουργήσουν τη μεγαλύτερη πολυπολιτισμική δύναμη του κόσμου; Ακριβώς έτσι συμπεριφέρεται η Γερμανία στην ελληνική αποικία; Η Γερμανία, η οποία, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, προκάλεσε όχι μόνον τον δεύτερο, αλλά και τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Αλήθεια, γιατί περιοριζόμαστε να καταλογίζουμε στη Γερμανία μόνον τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο;
Καιρός να καθαιρέσει ο ελληνικός λαός την τυραννίδα που έχει εγκαταστήσει εδώ ο σύγχρονος Άξονας. Πώς; Οπωσδήποτε! Το άρθρο 120 του Συντάγματος δεν θέτει περιορισμούς!
Σωτήριος Καλαμίτσης
Φίλος του γιατρού Γωγούση