13 Αυγ 2013

ΑΓΓΟΥΡΙΕΣ και…ΛΙΠΑΣΜΑ !

του Βλάση Γωγούση

Αχ ! φίλοι και φίλες μου , που να σας λέω τι έπαθα !!!

Φύτεψα 12 ντοματιές και 6 αγγουριές σε βαθιές και μακρόστενες γλάστρες στο ηλιόλουστο μπαλκόνι του σπιτιού μου.

ΟΛΑ πηγαίναν μια χαρά, τα φυτά θέριεψαν και άνθισαν μέχρι που μια μέρα μου τηλεφώνησε η φίλη μου , η γεωπόνος η Αθηνά και μούπε :

« Γιατρέ , σου στέλνω ένα βαζάκι εκλεκτό λίπασμα σε μορφή «κόκκων φακής», ρήξε ένα – δυό σπυριά σε κάθε ρίζα και θα φουντώσουν ακόμα πιο πολύ !»

Και γω , ο άπληστος, αντί για δυό σπυράκια , έριξα από μια…..χουφτίτσα !

Καταστροφή !!, σε μία μέρα …κάηκαν όλες οι ντοματιές!

Μ` έπιασαν τα κλάματα, όμως , όμως το άλλο πρωί, είδα τις…αγγουριές μου να φουντώνουν !
Την άλλη μέρα γέμισαν με αγγουράκια που τώρα που σας γράφω γίναν μια πιθαμή το ένα και συνεχίζουν να…μακραίνουν !

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ : Σκέφτομαι το λίπασμα που μου περίσσεψε να το ρίξω μέσα στο…..σώβρακό μου, εσείς τι λέτε;;;

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη