30 Αυγ 2013

Γιώργος Τζαβέλλας: "Ο ΠΑΟΚ φταίει"

Στον αέρα είναι ακόμη αυτή την ώρα η μεταγραφή του Τζαβέλλα, σε ομάδα. Με τον ΠΑΟΚ φαίνεται να χάλασε οριστικά η δουλειά, μετά τη δήλωσή του "Ο ΠΑΟΚ άλλαξε τη συμφωνία".Ο παίκτης μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και αποκάλυψε ..
το ιστορικό των επαφών του με τον ΠΑΟΚ και τους λόγους για τους οποίους η μεταγραφή δεν έγινε ποτέ:

"Υπήρχε ένα ενδιαφέρον από τον ΠΑΟΚ. Ηρθαμε σε μια συμφωνία τηλεφωνικώς και κατεβήκαμε στη Θεσσαλονίκη για να τελειώσουμε. Χθες πέρασα και από ιατρικές εξετάσεις.

Σήμερα το πρωί ο ΠΑΟΚ δεν ήθελε να κάνει αυτή την συνεργασία, ήθελε να δώσει λιγότερα χρήματα. Είχαμε συμφωνήσει για τρία χρόνια αλλά σήμερα το πρωί πρότειναν λιγότερα χρήματα και εγώ δεν δέχτηκα. Εγώ χάρισα λεφτά στην Μονακό για να έρθω στον ΠΑΟΚ αλλά από την στιγμή που σήμερα μου είπαν κάτι άλλο οι άνθρωποι της ομάδας, εγώ πήρα το αεροπλάνο και έφυγα.

Eχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με την Μονακό. Συμφωνήθηκε ένα ποσοστό μεταπώλησης με τον ΠΑΟΚ χθες αλλά αφού άλλαξαν σήμερα τα πράγματα, έφυγα. Αν δεν βρεθεί κάτι θα γυρίσω στη Μονακό".

Ο διεθνής άσος αναφέρθηκε και στο φημολογούμενο ενδιαφέρον από πλευράς Ολυμπιακού:

"Δεν υπήρχε κάτι και δεν θα γινόταν κάτι από την στιγμή που εγώ συμφώνησα προφορικά με τον ΠΑΟΚ".

Αυτά λέει ο Τζαβέλλας.

Στον ΠΑΟΚ πάντως ψυλλιάζονται ότι κάποια άλλη ομάδα, του φούσκωσε τα μυαλά.
Θα φανεί εύκολα ποιός έχει δίκιο αν ο παίκτης συμφωνήσει με την άλλη ομάδα...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη