23 Σεπ 2013

Προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών

Προς την πιο άχρηστη επιτροπή της Ελλάδας
Είμαι ένας πολίτης αυτής της χώρας, που υποτίθεται τον προστατεύετε από τις μονοπωλιακές καταστάσεις που πάνε να δημιουργήσουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Πληρώνω κανονικά τους
λογαριασμούς και τους φόρους μου στα κινητά τηλέφωνα από το 1995.
Ήμουν πελάτης και στις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Τα περισσότερα χρόνια στην Wind πρώην, ΤΙΜ, Τελεστέτ κτλ. Ποτέ η εταιρεία αυτή, όπως και οι άλλες φυσικά, δεν σκέφτονται τους παλιούς και σίγουρους καλοπληρωτές πελάτες τους. Δεν δίνουν καμιά έκπτωση, καμιά παροχή αν δεν κάνεις αίτηση για να φύγεις. Μιλάμε για τόσο ανόητη πολιτική μάρκετινγκ! Αλλά θα μου πεις απευθύνονται σε χαχόλους Έλληνες καταναλωτές, οπότε δεν τους πολυενδιαφέρει....
Κάποια στιγμή, επειδή τα πήρα στο κρανίο και είχα μια πολύ καλή προσφορά από τη Vodafon, έφυγα.
Μετά από δυο χρόνια, σκέφτηκα να πάω στην Cosmote. Έφαγα πρόλογο από έναν φίλο πωλητή, ότι θα πληρώνω λιγότερα και θα χρειάζομαι μικρότερο πακέτο, επειδή τα περισσότερα νούμερα στην Ελλάδα είναι cosmote, θα μιλούσα δωρεάν μαζί τους κτλ. Πήγα. Μετά από τρεις μήνες έφυγα ξανά πίσω στη vodafon, επειδή έρχονταν μεγάλοι λογαριασμοί και δεν ίσχυαν όσα είχαμε συμφωνήσει.

Εκεί λοιπόν στη vodafon, άλλαξα το συμβόλαιο που είχα και το έκανα RED με αυτά τα δήθεν ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ που διαφημίζουν - και φυσικά ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ- και κοροιδεύουν τον καταναλωτή.

Στο κατάστημα που έκανα την σύνδεση, του είπα ότι δεν θέλω να έχω κάποια δέσμευση και μου είπαν να πληρώσω κάποιο πάγιο και για τις δυο γραμμές που είχα. Τα πλήρωσα μαζί με τον πρώτο λογαριασμό που ήρθε. Έτσι είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Έλα όμως που όταν έκανα αίτηση για να φύγω σε μια προσφορά περισσότερο συμφέρουσα- έτσι νόμιζα τότε- στη wind, χωρίς καμία προειδοποίηση από την πλευρά της vodafon ότι θα έχω κάποια ποινή ή ότι δεν ισχύει η συμφωνία που κάναμε με την κατάθεση χρημάτων, μου ήρθε ένα εξωφρενικό ποσό ως ...ΠΟΙΝΗ για ανεξόφλητες επιδοτήσεις από τη vodafon! Από τότε μου έχουν ζαλίσει το κεφάλι, πότε το τμήμα λογαριασμών της Vodafon και τώρα τελευταία και μια δικηγόρος που έστειλε εξώδικο.

Και μη νομίσετε ότι στη wind τα πράγματα είναι καλύτερα! Κι εκεί άλλα είπαν και άλλα ...πληρώνω!

Τι μου προτείνετε;

Το θύμα
Έλλην Πολίτης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη