12 Σεπ 2013

Ζιγκερίδης-Δανιηλίδης: Μαλώνουν μέχρι και στο Facebook

H αντιπολίτευση στο Δήμο Νεάπολης Συκεών είναι γνωστό πως χορεύει σε ρυθμούς σκληρού ροκ. Πλέον η κόντρα του Δημάρχου με τον Δημήτρη Ζιγγερίδη έχει περάσει και στα ...
μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Μάλιστα ο Δήμαρχος έφτασε στο σημείο να μοιράσει στο Δημοτικό Συμβούλιο φωτοτυπίες με "προσβλητικές" κατ' αυτόν δημοσιεύσεις από το προφίλ του Δημήτρη Ζιγγερίδη στο Facebook. O Δ. Ζιγγερίδης από την πλευρά του κατήγγειλε με ανακοίνωσή του το περιστατικό:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
Την συνεχιζόμενη προσπάθεια κατασυκοφάντησης του κατήγγειλε ο ο επικεφαλής της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ και Υποψήφιος Δήμαρχος Δημήτριος Ζιγκερίδης στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 5-9-2013.
Συγκεκριμένα ο Δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης κατά την συνεδρίαση της ΠΕΔ της 5-9-2013, μοίρασε φωτοτυπίες από διάφορες αναρτήσεις της προσωπικής σελίδας FACEBOOK Δημήτρη Ζιγκερίδη στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΔ, οι οποίες περιείχαν απόψεις κυρίως των πολιτών για τις οποίες έχω διαφωνήσει πολλές φορές για το ύφος καθώς και για συγκεκριμένες εκφράσεις . Τονίζουμε με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο ότι η προσωπική μου σελίδα είναι ανοικτή για όλους και αποτελεί ένα πεδίο ελεύθερης έκφρασης και ανταλλαγής απόψεων!!!

Η αλήθεια πάντως είναι πως οι δύο άντρες μαλώνουν μέχρι και στα σχόλια των αναρτήσεων τους:
Για παράδειγμα:

Ζιγκερίδης Δημήτρης - Δύναμη Ελπίδας
ΝΑΙ ΣΤΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΑΠΟΛΙΤΕΣ!!!!!
Μου αρέσει! • • Προώθηση • Κοινοποιήστε
Αρέσει στους Antoniadis Vangelis., Eleni Altintzi, Δημήτριος Μποζ και σε 3 ακόμη.
•Eleni Altintzi δημητρη τι εγινε με τα κδαπ?γιατι δεν πηραν τα παιδια?αν ξερεις κατι κανε καμια αναρτηση να μας πεις....με ποια κριτηρια επιλεξανε????
3 Σεπτεμβρίου 2012 στις 2:47 μ.μ. • Μου αρέσει!
•Dimitris Zigeridis Ελένη η επιλογή γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια που ορίζει το πρόγραμμα εναρμόνισης οικογενειακής ζωής , πιστεύω όμως πολλά κριτήρια του προγράμματος πρέπει να αλλάξουν και να βοηηθηθούν έχοντες πραγματική ανάγκη !!!!
3 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:49 μ.μ. • Μου αρέσει!
Simos Daniilidis B ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΠΟΙΟΣ ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΕ ΤΑ ΚΔΑΠ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ????? ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ????? ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ?????? ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ....... ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ?????
6 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:23 π.μ. • Μου αρέσει!
Dimitris Zigeridis Εμείς έχουμε ξεκάθαρες θέσεις που είναι υπέρ των παιδιών , των γονέων και όλων όσων συμμετέχουν στα προγράμματα αυτά !!!
6 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:41 π.μ. • Μου αρέσει! • 1
•Simos Daniilidis B ΚΑΛΛΛΛΑΑΑΑΑ........ ΜΗΝ ΟΡΚΙΖΕΣΑΙ....... ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑ..... ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΞΑΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ. ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ........
6 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:26 π.μ. • Μου αρέσει!
•Makis Antipas ΔΗΜΑΡΧΕ ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ.ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΕΞΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΑΣΚΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
6 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:19 μ.μ. • Μου αρέσει! • 2
πριν από 56 λεπτά · Μου αρέσει!

Antoniadis Vangelis. Μιας και μιλάμε για την βαλκανική πλατεία αλλά και για τα Μερκούρεια καλό θα είναι οι φίλοι που παρακολουθούν την ανάρτηση να δουν και τις τιμές των εισητηρίων,για να διαπιστώσουν πως δυστυχώς η διοίκηση του δήμου Νεάπολης-Συκεών σε πραγματικά δύσκολες εποχές εμπορευματοποιεί και μάλιστα με ακραίο τρόπο τον πολιτισμό,τις πολιτιστικές δράσεις και εκδηλώσεις.
Είναι γεγονός πως η διοίκηση των δήμου Νεάπολης-Συκεών σε κάθε πτυχή των δράσεων της ακολουθεί μια βαθιά αντιλαική και ύπουλα ταξική πολιτική δυστυχώς και ο πολιτισμός δεν αποτελεί εξαίρεση.
6 Σεπτεμβρίου 2012 στις 4:53 μ.μ. • Μου αρέσει! • 1
•Simos Daniilidis B ΜΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?????? ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΤΙ ΕΙΠΕ???? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ???????? Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ........ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ?????? ΤΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΕΣΕ??????
10 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:21 π.μ. • Μου αρέσει!
Makis Antipas Σ'ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ.ΓΙΑ ΠΕΣ ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΕΣΕ????ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ.
10 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:24 μ.μ. • Μου αρέσει!
•Simos Daniilidis B ΜΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΗΣΕ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΣ,ΕΚΑΝΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΡΙΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ....... ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ????? ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ??????? ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ????? ΕΕΕΕΕΕΕΕ........
11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:44 π.μ. • Μου αρέσει!
•Antoniadis Vangelis. Αναρωτιέμαι ποιος είναι ο τρόπος με τον οποίο ο κύριος Δανιηλίδης γνωρίζει τα πρόσωπα με τα οποία συνομιλεί τηλεφωνικά ο κύριος Ζιγκερίδης.
Είναι πραγματικά θλιβερός ο τρόπος που υποβαθμίζεται το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου.
11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:52 π.μ. • Μου αρέσει!
Vasileios Ioannidis Εγω εχω να κανω μια αλλη παρατηρηση ασχετη με το θεμα συζητησης.....Τα απορριματοφορα του Δημου κινουνται συνεχεια σε μονοδρομους? θελουμε να περασουμε απο κανονικο δρομο και μας φωναζουν κιολας.....Οπως επισης και στην Ανδρεα Παπανδρεου που κινουμαι καθημερινα απο κει γινεται ......της λακουβας......αφου ο Δημος μας καυχιεται για το λεφτα υπαρχουν στα ταμεια του Δημου ας κανει κατι γιατι μεσα σε 1 χρονο θελουμε παλι αλλαγη αμορτισερ..........
11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 10:29 π.μ. • Μου αρέσει! • 1
•Antoniadis Vangelis. Τώρα εσύ Βασίλη περιμένεις σοβαρή απάντηση;Είναι προφανές ότι ο άνθρωπος δεν ενδιαφέρεται για τις ανάγκες και τα πραγματικά προβλήματα της τοπικής κοινωνίας και των πολιτών.Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να υψώνει ψευδεπίγραφες διαχωριστικές γραμμές,να χωρίζει τους πολίτες σε γαλάζιους και πράσινους αλλά και να πολιτεύται στην αυτοδιοίκηση με όρους εμφυλίου πολέμου.
Scripta mannent έλεγαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι,σε ελεύθερη μετάφραση τα γραπτά μένουν,οι παραπάνω αναρτήσεις λοιπόν,το περιεχόμενο τους αλλά και το ύφος γραφής αποδεικνύουν ποιος είναι ο συνομιλητής μας.

12 Σεπτεμβρίου 2012 στις 11:27 π.μ. • Μου αρέσει!

Πάντως κύριε Δήμαρχε για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν είναι και τόσο πρέπον να ξεκατινιάζονται μεγάλοι άνθρωποι με αυτόν τον τρόπο στο Facebook σαν τα δεκατριάχρονα...


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη