18 Οκτ 2013

ΘΑΥΜΑ, ΘΑΥΜΑ, ΑΥΞΗΘΗΚΕ η ΣΥΝΤΑΞΗ μου !!

Πες τε μου , φίλοι αναγνώστες των xaliων,  εσείς που είστε πιο ενήμεροι από μένα   , πες`τε μου λοιπόν ,  γιατί  εχθές...

του Βλάση Γωγούση


που πήρα το εκκαθαριστικό της σύνταξής μου  από το   Τ.Σ.Α.Υ.=  Ταμείο Υγειονομικών - μισό αιώνα πλήρωνα -  , είδα ότι μου κάνανε τα 2 ΗΔΙΚΑ ( τι είναι αυτό,δεν ξέρω, συνεχιζόμενες κρατήσεις ότι είναι  μόνο ξέρω - ) ,τςπ, μου κάνανε λοιπόν τα δύο  ΗΔΙΚΑ ....τρία ;;
Το ένα ΗΔΙΚΑ έλεγε :
Μείωση του Ν.4024/2011  ΗΔΙΚΑ : 28.68  ΕΥΡΩ
το δεύτερο :
Μείωση του Ν.4051/2012  ΗΔΙΚΑ :  94.21  ΕΥΡΩ
και το τρίτο ( το.....μεγαλύτερο ) :
ΕΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ (05) ΗΔΙΚΑ:.....218.69  ΕΥΡΩ !!
Βέβαια , επειδή δεν ήθελα να ....στενοχωρήσω ταxalia , "μπήκα" στο GOOGLE ,  "χτύπησα"  ΗΔΙΚΑ και μούβγαλε ένα ...μακρυνάρι με 63 Νόμους,124  άρθρα και ….205 παραγράφους , απ` τα οποία δεν κατάλαβα τίποτα.
 Eνώ  αν το GOOGLE  αντί να βγάζει Νόμους έβγαζε ένα ΜΝΜ και μούλεγε:

«Άδικα   ψάχνεις  μ@@@@α γιατρέ, με ΕΑΣ, ΜΕΑΣ, ΗΔΙΚΑ, ΜΗΔΙΚΑ και άλλα τέτοια , σε λίγο σε βλέπω καθισμένο στην ΤΣΙΜΙΣΚΗ ( ξέρετε   , στη  μεγάλη οδό της Συμπρωτεύουσας,την  γεμάτη από εγχρώμους μικροπωλητές, κινέζους μικροπωλητές, ανάπηρους, τυφλούς , μονόχειρες, μονό..ποδες, γυναίκες ΡΟΜΑ με μωρά στην αγκαλιά, 6-7  λιπόσαρκους ( εισαγομένους απ` τη...Ρουμανία μαθαίνω) με μία χάρτινη  ταμπέλα κρεμασμένη μπρος στο στήθος τους που γράφει  πανομοιότυπα   «ΠΕΙΝΑΩ» - με το Ωμέγα …διπλουπογεγραμμένο ,  από τον νταβατζή τους προφανώς -    , αχ μπερδεύτηκα , που είμαστα, φίλοι αναγνώστες, ( έχασα την  οδηγό παράσταση που λεν στην…ψυχιατρική ) ,  α ! ναι ,θυμήθηκα,
  «σε βλέπω καθισμένο φίλε μου γιατρέ ( θα μούγραφε το GOOGLE), σύντομα  δίπλα από την …...ΡΟΜΑ   ( χωρίς μωρό ) αλλά με μια  ταμπέλα κρεμασμένη που να γράφει  :

 Ανοίγω  εδώ παρένθεση  φίλοι μου , και σας παρακαλώ  - συγνώμην που σας κούρασα,  αλλά οι φίλοι στην...ανάγκη φαίνονται  - βοηθείστε με :    επάνω στην ταμπέλλα τι να γράψω;;;).
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ : 
Απευθυνόμενος και στους εκλεκτούς διαχειριστές των xaliων , παρακαλώ να συμμετάσχουν κι` αυτοί στο……ΚΟΥΪΖ !!
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη